6 september 2025, 00:50:09

Rust in vrede mijn lieve Sarah

Gestart door Marouska, 25 augustus 2009, 18:55:34

« vorige - volgende »

Marouska

Gisteravond:
Ik zat wat te computeren, en toen hoorde ik Sarah een raar geluidje maken. Ik ging naar haar kooi toe, en ze zat in het hoekje op de grond (die middag was ze nog helemaal vrolijk, dus ik vond het al vreemd), ik pakte haar op, en ze probeerde haar vleugels te spreiden, maar dat wou niet, en ze draaide een rondje, alsof ze geen evenwicht meer had. Ik ging dus snel naar mijn buurvrouw, die heeft verstand van valkparkietjes, en die zei: Water geven en warm houden. Ik heb dat gedaan, en ik heb water gegeven via een spuitje. Toen begon ze opeens vreselijk te trillen, en na 20 secondes hield het op, toen sloot ze haar ogen, en toen hield ze op met ademen, ik ben nu nog steeds helemaal kapot, het is nu hier heel stil.

Sarah was mijn lieve papvalkje, die ik al had toen ze vanaf ze 2 weken was, en ik heb haar gewoon zien opgroeien, ik heb alles gegeven wat ik kon geven!
Ik zou niet weten wat er met haar aan de hand zou zijn geweest, want ze was gewoon nog heel erg fit.
ik voel me echt heel erg :censuur, ik zit nu te huilen, het voelt zo raar, alsof ik een deel van mijn lichaam heb verloren.

Ze was mijn allertamste valkparkiet ooit, ze zat altijd op mijn schouder, en vond het heerlijk als ik haar kroelde.

Uit het oog,
maar niet uit het hart.

Rust in vrede,
mijn allerliefste Sarah.

Landiej

:-[

Heel veel sterkte! Wij hebben ook pas één van onze valkjes verloren. Nooit verwacht dat het zo'n impact kon hebben.

Kaatje

Ach gut, wat een droevig verhaal, krijg er altijd een brok van in mijn keel  :'(  :'(

Heel erg veel sterkte met het verlies van je allerliefste Sarah.

Groetjes, Karin

Saar

Sterkte :'( :'( :'(
Ik weet jammer genoeg precies wat je voelt :(

Hermien

25 augustus 2009, 20:05:12 #4 Last Edit: 26 augustus 2009, 08:58:28 by Hermien
Ook ik heb heel recent een valkje moeten afstaan aan de dood. En vóór hem nog veel meer parkieten, dus ik weet wat je doormaakt. Maar elke keer opnieuw als dit gebeurt blijft het een   :censuur gevoel. Eraan wennen doe je nooit.

Heel veel

:'(   :'(   :'(

Caroline

Ach, wat triest ....  :'(

Sterkte met het verlies van je lieve vriendinnetje.

Rust zacht, lieve Sarah.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

heel veel sterkte met het verlies van je lieve vriendinnetje  :'(

rust zacht lieve Sarah..  :-*

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Paauwtje

Erg veel sterkte met dit verlies het lijkt me zoals je het verteld allemaal erg snel gegaan te zijn.

sterkte,

Erik
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

rabaman

Arme Sarah...

Ik mag er niet aan denken als het ooit met één van onze valkjes gebeurt.  :'( :'( :'(

Rust zacht lieve Sarah, veel sterkte voor de baasjes.

Raoul