1 mei 2025, 16:10:30

Hallo allemaal

Gestart door hannibal, 8 mei 2009, 11:11:08

« vorige - volgende »

hannibal

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Hannah, en ik heb op t moment 2 valkparkieten, mannetje en vrouwtje, toen we vroeger klein waren hadden we altijd vogels en dat is me altijd bijgebleven.
Ik vind het enige beesten, en ik hoop in de toekomst meer te hebben, misschien gaan ze wel broeden.
Groetjes!

Caroline

Welkom Hannah.  :D

Heel veel plezier op dit gezellige en leerzame forum.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hannibal

Dank je caroline, leuke foto van je valkjes, groetjes Hannah

lynette

Hoi Hanna

Welkom op dit forum. Leuk dat je mischien ze een keer ga laten broeden. OOk heb ik hier veel geleerd over het kweken. en ben hier ook zwaar verslaafd geraakt aan de valkparkieten. en heeft het virus zich goed genesteld en heb nu  :-[ 23 valkparkietjes waaronder 3 supertamme die in de woonkamer wonen en de rest in een binnenvoliere en hopelijk snel met buitenvoliere.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

hannibal

Hi lynette, 23 valkjes, lijkt me enig, ik kan mezelf ook nog wel die kant zien opgaan, ik denk wel eens dat ik het liefst in een bos zou willen wonen vol met valkparkieten, misschien ga ik dit weekend een 9 maanden oud vrouwelijk valkje ophalen, de mensen gaan verhuizen naar het buitenland en hebben geadverteerd voor een goed tehuis, de valkparkiet is erg tam dus dat is wel prettig, ik hoop dat ze mij kiezen! Groetjes Hannah

Sally

Welkom op het forum Hannah,

ga je ook een boekje bijhouden?

Heb je foto's van je valkparkietjes? Dat zien we graag. ;D

hannibal

Hoi Sally, schattige valkjes heb je, ik zou graag fotos willen plaatsen, maar moet even uitvogelen hoe dat moet, ik heb de instructies gelezen maar het lijkt me erg gecompliceerd. Ik probeer het wel wanneer ik veel tijd heb. Ik heb mijn derde valkje , ga haar morgen ophalen, kan niet wachten! Groetjes Hannah