5 juni 2024, 09:35:50

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

hnx meis :-*
Ik ga maar alles opruimen qua stront :-\

Always look..


Saar

Transportkoffer zit ook onder de duivenschijt!
En die heb ik van de week nog schoongemaakt... Grrrrrrh!

Creatura

Hey Saar,

Grrr....kan me voorstellen dat je kwaad bent!! Wat een rotkat!
Op zo'n moment zijn katten ook helemáál niet leuk!
Sterkte ermee!

xx Renske

TheaV

4 juli 2010, 07:27:54 #2509 Last Edit: 4 juli 2010, 08:52:10 by TheaV
Dat noem ik  het rooie ellendeling!!!  Ik hou van katten, maar een ander mag er geen last van hebben.. Kun je de eigenaar niet aanspreken?? Mijn ouders hadden ook enorme overlast van  een buurtkat. Heeft mijn vader het gaas op de schutting ( de kat kwam onze tuin in via de schutting) voorzien van een  heel klein stroomstootje met behulp van een batterijtje. ( echt niet veel, wij kinderen  konden er best aankomen) Maar voldoende voor de kat om 1x te schrikken en  nooit meer terug geweest, Optie??


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Caroline

Jeetje, wat verschrikkelijk.  :o

Sterkte en ik hoop voor je dat de schade onder de valkjes beperkt blijft.

Misschien is het een idee om een hoor voor de vogelkamer te doen, dan kan er nooit een vreemdeling van buitenaf naar binnen vliegen. Heb ik hier ook in mijn vogelkamer. En er kan nooit een valkje naar buiten vliegen en met deze hitte kunnen toch lekker de ramen wagenwijd open.  :D

Maar .... vertel, je logeertjesduiven.  ???

Groetjes en een fijne zondag.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Creatura op  4 juli 2010, 07:20:45
Hey Saar,

Grrr....kan me voorstellen dat je kwaad bent!! Wat een rotkat!
Op zo'n moment zijn katten ook helemáál niet leuk!
Sterkte ermee!

xx Renske


Ik heb inprincipe niks tegen katten, we hebben er ook 2... Maar ze moeten niet aan m'n vogies komen, dan gaat er een knop om :-X

Citaat van: TheaV op  4 juli 2010, 07:27:54
Dat noem ik  het rooie ellendeling!!!  Ik hou van katten, maar een ander mag er geen last van hebben.. Kun je de eigenaar niet aanspreken?? Mijn ouders hadden ook enorme overlast van  een buurtkat. Heeft mijn vader het gaas op de schutting ( de kat kwam onze tuin in via de schutting) voorzien van een  heel klein stroomstootje met behulp van een batterijtje. ( echt niet veel, wij kinderen  konden er best aankomen) Maar voldoende voor de kat om 1x te schrikken en  nooit meer terug geweest, Optie??


Het zijn aso's... We hebben ze vaak zat aangesproken over de keiharde muziek die ze draaien, hun jankende hond zodra die alleen was.... En er wordt gezegd: het is mijn huis/hond/kat, ik maak zelf wel uit wat ik er mee doe. Het zijn verschrikkelijke mensen :-X Stroomdraad of iets in de richting willen m;n schoonouders niet :-\

Citaat van: Caroline op  4 juli 2010, 08:24:35
Jeetje, wat verschrikkelijk.  :o

Sterkte en ik hoop voor je dat de schade onder de valkjes beperkt blijft.

Misschien is het een idee om een hoor voor de vogelkamer te doen, dan kan er nooit een vreemdeling van buitenaf naar binnen vliegen. Heb ik hier ook in mijn vogelkamer. En er kan nooit een valkje naar buiten vliegen en met deze hitte kunnen toch lekker de ramen wagenwijd open.  :D

Maar .... vertel, je logeertjesduiven.  ???

Groetjes en een fijne zondag.  8)


Ik heb Chiel laten kijken... Hij zei dat alles in orde was dus ik ga zelf zo ook maar naar beneden. Het rolgordijn zat dus helemaal naar beneden, en daar is ie dus doorheen gevlogen!
Hor stond al op de planning, maar die gaat er nu wel wat sneller komen! ;)

Er is een wedstrijdduif aan komen vliegen... De eigenaar wil hem niet terug. Heb hem meerdere opties aangeboden en zijn reactie was geef hem maar geen eten meer, gaat ie vanzelf wel weg. Zo werkt dat dus niet... En als hij wel terug gaat, ben ik bang dat hij hem zijn nek omdraait :-X Die andere duif is er op een gegeven moment bij gekomen. Daar heb ik gisteren dus het ringnummer van opgeschreven. Moet straks even bellen, kijken of hij hem ook kwijt is. Ben in ieder geval op zoek naar een nieuw huisje voor ze, ze kunnen hier namelijk niet eeuwig blijven....

patty_dordtse valkjes

Hoi,

wat een gedoe zeg jeetje mina.
Hopelijk is de rust weer gekeerd na die rode donder  >:(
Ik zal iedergeval wel mezelf moeten inhouden als ik die kat tegen kwam  :-[.
ik zou iedergeval wel tegen die mensen er wat van zeggen dat die elke keer bij jullie in de tuin alles op stelte zet en dat je maatregelen gaat nemen of zo.
ik zou echt ook enorm boos zijn hoor...


maar mss dat je bij een verreniging bij jouw in de buurt de duiven kan aangeven en die ze dan kan opvangen....
hier hebben wij ook een duiven verreniging namelijk...


succes met de schoonmaak
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Jel

Boh wat een Allende door die rode donder..
Ik heb zelf ook een tijdje last gehad van een kat deze heeft een keer mijn kamervolière weten open te krijgen en hyeeft toen mijn putters en kanaries opgegeten..
Ik heb er nu geen last meer van ik heb er gewoon met water op gegooid dat hielp niet hierna heb ik met me pa schrikdraad geplaats nooit meer last nu is het al een jaar weg en nooit meer katten bij mijn vogeltjes...
Het is echt een aanrader om schrikdraad te plaatsen..

succes met opruimen en hopeljk heeft de kat niet te veel schade aangericht
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Agnes

Jee Saar, wat een paniek!
Zijn jullie en de vogeltjes al weer wat bijgekomen? :-*

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

De jonge valkjes hebben hier en daar een beurs plekkie op de snavel. Gelukkig geen botbreuken of andere erge dingen.

Binnen zijn ze ook lekker met hun eigen ding bezig... Maar het is de komende dagen even afwachten of ze niks van de duif hebben gekregen. Hij heeft in ieder geval niet in de kooien gescheten.. Het is dus nog ff afwachten :-\

Paula

Zoiets lijkt mij zeker een nachtmerrie!
Gelukkig zijn ze zo op het oog weer rustig. Hopelijk valt de 'schade' aan de vogels mee.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Sally

Hoi Saar, wat n gedoe met die rode kat zeg!!
Gelukkig valt de schade wat mee, ik zou ook de schrikdraad proberen, en zeker en vast de eigenaars van de kat inschakelen, want zoiets kan echt niet he. :s

Hier lopen ook soms katten in de tuin die altijd in het hok gingen slapen en kroelen met me toen de konijntjes nog in het hok zatten, maar zie ze al een hele tijd niet meer, en heb ze ook nog niet bij mn vogels betrapt, dus hopenlijk gaat dit hier ook nooit gebeuren.

Serita


Saar

Nou die :censuur kat is niet meer terug geweest gelukkig.
Echt lekker geslapen heb ik niet, heb weer last van mijn schouder.... Iets te fanatiek tennis gespeeld op de wii :-[ ;D