23 mei 2024, 06:10:39

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Ja maar het houdt in dat ik waarschijnlijk dan weer een grotere kooi moet gaan kopen :-\  Betekent dat ik het kamertje weer moet verbouwen enz :-\ Vandaar de twijfels...;)

anika_en_spirit

Ja precies, een nieuw vriendje heeft zo altijd zijn voor- & nadelen. In elk geval succes met kiezen!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soƫ, Sterre, Sero & Sweet!


Saar


Saar

Weer de kleinste die omver is gelopen :-\

Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

Citaat van: Agnes op 22 februari 2010, 21:28:27
agossie........


Zielig he :-\



Nou viel het me gisteravond al op, dat de ouders al bijna niet meer op het nest zitten :-\ Ik heb daarom de knoop doorgehakt, en ik stop met het houden en kweken van zebravinken. Ik heb er zoveel gezeur mee, dat ik het zat ben...
Dit is namelijk niet de eerste keer... Ook al meegemaakt dat ze jongen die op t punt van uitvliegen stonden in te steek hebben gelaten en ik dus 4 dode jongen in het blok vond :'(

Ik heb nu nog 4 mannen en 2 popjes zitten, waarvan er 2 van Veronica zijn en inmiddels een jaartje of 14 zijn. Dan nog 2 zebra mannen van een jaartje of 8 en een jong koppeltje.
De zebravinkjes die ik nog heb zitten, blijven tot ze dood gaan.
Ik ga me wel richten op de jappies :)

Saar

Oowja,
De timbrado kanarie is bijna klaar met zijn AB kuur.
Zijn oogjes zien er veel beter uit, en de bult boven zijn neus wordt ook minder. Vanavond ga ik weer even naar zijn neusje kijken :) Maar zo te merken slaat het aan :D Aangezien er langzaam weer wat geluid uit t beestje komt ;)

*Manon*

Jeetje wat jammer van de zebravinkjes zeg!

kan me goed voorstellen dat je er goed zat van bent, als de ouders elke keer zo doen, gaat de lol er wel van af he  :-\

Groetjes Manon

Anke

Hoi Saar,
Ach arme kleine frutsel :'(
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent dat de ouders de kleintjes niet goed verzorgen.
Sterkte!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Ja he :-\
Ik vond gelukkig 5 levende kleintjes net, maar dat zegt niks :-X
Groetjes Saar :-*

*Yvon

Hoi hoi

Tja zo zie je maar......
Kweken is niet alleen maar leuke dingen.  :-\
Maar gelukkig blijven leuke dingen toch de overhand houden.  ;) :D

Groetjesss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: *Yvon op 23 februari 2010, 19:50:27
Hoi hoi

Tja zo zie je maar......
Kweken is niet alleen maar leuke dingen.  :-\
Maar gelukkig blijven leuke dingen toch de overhand houden.  ;) :D

Groetjesss Yvon



Gelukkig wel, anders was ik ook lekker gestopt met kweken ;)

Saar

Ik ging vanmorgen de valkjes buiten verzorgen...
Doe de tuindeur open, en hoor ik al een hoop gepiep :o
Toen wist ik al hoelaat het was... 2 valkjes zaten te wipwappen, maar welke? ??? Normaal gesproken als ik de voliere inloop springen ze gauw van elkaar af en weet ik niet welke valkjes het waren... Nou eeeh, vanmorgen ging het dus ff anders ;D Moby en Kyra waren flink tekeer aan t gaan :o :o :o Terwijl ze kippetje zat, liep ze over een plank heen en Moby ging ook maar door ;D Stom gezicht :P
Toen Moby 'klaar' was, ging ie weer op Kyra in zitten hakken ::) Hij was op de een of andere manier ook nog boos :o Gekke Moby ;D

Saar

Zo, ik heb nog even ringen besteld voor dit jaar :D
Ik heb er best veel besteld, helemaal voor de grasjes.. Misschien dat ik daar binnen ook nog mee ga kweken ;)
En natuurlijk niet te vergeten: Jappen ringetjes ;D



Er werd aan de deur gebeld vanavond...
Vroeg of m'n schoonmoeder er was want er lag een kat dood op de weg :o Dus ik heb m'n schoonmoeder geroepen en we zijn naar de kat gelopen. Het was de witte poes van de buren... Een van de 2 die 's nachts wel eens in de voliere hing.. De kat is vol aangereden, en de automobilist(e) is er gewoon overheen gereden en doorgereden >:( Deze vrouw dacht eerst dat het een tasje was, tot ze dichterbij kwam :-X :-X :-X :-\

Kimm

ach jeeeeeee bah, wat verdrietig voor die kat!  :'(  :'(
stomme automobilist >:(

ik ben erg benieuwd hoe die jappen ringetjes er uitzien ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010