16 juni 2024, 06:08:04

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: bobbie op 19 februari 2010, 09:58:17
Hahaha, gekke Gerrit  ;D Zo verspeelt ie inderdaad een kroel van jou. ;)

Gelukkig, 7 opengesperde bekkies.

Groetjes, Nel :)


;D ;D ;D ;D ;D

Ik heb echt de grootste lol hierzo....
Ik werk op dit moment met 2 scanners ivm de drukte... en is er net 1 mee gekapt :P En de ICT heeft t al zo druk met de andere problemen op de afdeling.. hihi! De scanner doet namelijk al sinds 11-2 raar..... ::)

Saar

Het allerkleintste jong lag dood :-\
Nou was deze ook 2 keer zo klein als de andere 6 ::)
De overige 6 doen het super!! Kropjes zo vol dat ze geen eens zin hadden om te bedelen... En dat gebeurd niet vaak :P

Ik zit op dit moment met t laptoppie op schoot in de vogelkamer... De 6 grasjes zijn uit de kooi, die zijn lekker aan t ravotten en ze zitten Gerrit een beetje te pesten :-[ En daar moet ik toch wel stiekum om lachen... Op zijn manier verdedigt hij zijn stofdoek.... Sjonnie is de grootste pestkop. Hij gaat op gerrt zijn doek zitten... Komt Gerrit er aan gewandeld en die word dan boos ;D  Soms zo boos dat ie op Sjonnie probeert in te hakken, maar tegen de tijd dat hij bij Sjonnie is, is Sjonnie weg.. Lekker stel

Het lutino poppetje en het lichtblauwe poppetje zijn met een touw aan het spelen, pa en dochter Willie zitten te kroelen ::) en Sjonnie en het grijze kietje sprinten telkens door de kamer.

Harry is inmiddels ook uit de kooi gekomen en zit nu ook met t touw te spelen :) En pér.... Die zit als een saaie huismus in de kooi  ;D


Uuuuuuuh.. Gerrit zit niet op te letten.. Sjonnie ging er met z'n stofdoek vandoor *lol*

Ik ga ze zo maar weer eens terug zetten... De klapstoel zit niet meer zo lekker.... ;)

Kaatje

19 februari 2010, 19:50:11 #1742 Last Edit: 19 februari 2010, 20:02:33 by Kaatje
Hoi Saar,

Ik ben blij dat er nog 6 frutsels in leven zijn, ach ... ja, dat is weer de mindere kant van het kweken. Ik moest vanmorgen gelijk aan je zebravinkjes denken toen ik onderstaand bericht in de krant las  :'(

Zebravinkjes in café gedood

De landelijke inspectiedienst Dierenbescherming stelt een onderzoek in naar de gruwelijke dood van meer dan 40 zebravinkjes in Café Oncle Jean in Breda.

De vogeltjes waren tijdens carnaval door een bezoeker naar binnen gesmokkeld. Eenmaal uit hun kooi vlogen 25 vogels zich te pletter tegen de ramen. Tien dieren werden door feestgangers vertrapt en een aantal vogeltjes liet door stress het leven.

De 48 jarige man die de vogels naar binnen had gesmokkeld, heeft zich gisteren gemeld bij de politie.

En dan verder in de krant stond dat ie er 50 gekocht had in een dierenspeciaalzaak en daar 150,- voor had betaald. Echt walgelijk, de tranen sprongen in mijn ogen, ... zo'n kerel zouden ze gelijk op moeten knopen  >:(

Dan hebben jouw vinkjes het maar goed gelukkig  :-*

Caroline

Ja verschrikkelijk, Karin, had ik ook gelezen.  >:( :'(

Balen Saar, gelukkig doen de andere 6 het goed maar dat maakt het verdriet om deze ene niet minder.

FIjn weekend.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Saar,
Ach arm klein zebra frutseltje :'(
Gelukkig doet de rest het wel goed.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Ik reageer later op jullie berichtjes...
Ben vanmiddag wezen shoppen met Chiel in de stad... En als dank heb ik nu nekpijn, hoofdpijn en oorpijn... Ik zie ook niet helemaal helder :-[ Maar het t 6 tal gaat t goed :)

Anke

Hoi Saar,
Wat vervelend dat je niet lekker bent :-\
Hopelijk heb je wel leuke dingen gekocht ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Heb je zoveel gekocht dat je nek - en hoofdpijn hebt van het sjouwen??  :P

Beterschap en fijn dat er nog steeds 6 frutsels zijn.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Hoi Karin,
Ja ik had het gelezen ja van die zebravinkjes...
Arme beestjes :'( Enne, dank je wel :-[ :-*

Citaat van: Caroline op 19 februari 2010, 19:57:42
Ja verschrikkelijk, Karin, had ik ook gelezen.  >:( :'(

Balen Saar, gelukkig doen de andere 6 het goed maar dat maakt het verdriet om deze ene niet minder.

FIjn weekend.  :)


Citaat van: Anke op 19 februari 2010, 20:01:38
Hoi Saar,
Ach arm klein zebra frutseltje :'(
Gelukkig doet de rest het wel goed.
Groetjes Anke


Ik ben inderdaad erg blij dat de overige 6 het super doen :D

Citaat van: Anke op 20 februari 2010, 19:23:48
Hoi Saar,
Wat vervelend dat je niet lekker bent :-\
Hopelijk heb je wel leuke dingen gekocht ;)
Groetjes Anke


Het kopen heb ik aan chiel overgelaten vandaag ;D ;D ;D

Citaat van: Caroline op 20 februari 2010, 19:56:36
Heb je zoveel gekocht dat je nek - en hoofdpijn hebt van het sjouwen??  :P

Beterschap en fijn dat er nog steeds 6 frutsels zijn.  :D


Neeeeeeeeeeeeeej joh :P Het viel hartstikke mee :P
Het is wel eens erger geweest.... ;)
We zijn ff naar de douglas geweest.. Het ik een luchie ( emporio armani ;)) gehad van Chiel.. Zijn we ff naar de Expo geweest. De expo gaat weg uit de stad, en houdt een opheffinsuitverkoop. Daar ben ik nu al 3!!!! keer geweest deze week :-[ Ze komen wel ooit terug, mits er een geschikt pand leeg komt te staan in de stad. Waar ze nu zitten is te groot, zeggen ze. En daarna zijn we nog ff naar de mediamarkt geweest... Dus we hadden 1 grote tas van de expo, een klein tasje van de douglas, en nog een kleiner tasje van de media markt ;D

En bedankt voor de beterschapswensen... :-* Na een ibuprofennetje en ruim een uurtje slaap voel ik me beter. Nekpijn en hoofdpijn zijn weg... en ik ben ff doof aan mijn rechteroor ::) Zolang mijn linker het maar ff blijft doen vind ik het prima.. Dan doen beide oren het morgen ochtend weer :P. Ik neem liever dus geen pillen in.. Waarom niet?: Ik word er zo duf als een konijn van en ik val er altijd van in slaap :o ;D

Caroline

Emporio armani .... lekker geurtje, ik had hem ook ooit.  ;)

Zo'n bronze kleurig buisje als fles, toch??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op 20 februari 2010, 21:29:03
Emporio armani .... lekker geurtje, ik had hem ook ooit.  ;)

Zo'n bronze kleurig buisje als fles, toch??


Ja klopt!
Ik heb normaal gesproken 5 verschillende geurtjes in de kast staan.... En er waren er 4 op... :P
Ik heb dan armani, jennifer lopez , avril lavigne, christina aguilera en Puma

Dus ik ben heeeeeeeeeeeeel blij dat Chiel de armani voor me heeft gekocht ;)

Saar

Hmmm....
Gerrit is een beetje zielig :'(
Pér en Harry hebben t op hun heupen en beginnen nestjes op de grond te maken... En Gerrit mag daardoor soms bijna niet eten >:( Hopelijk houden H & P hier snel mee op, anders mogen ze hun villa verlaten en komen ze in een kleine kooi te zitten. Gerrit mag hier niet de pineut van worden. Hij heeft al z'n energie voor zijn hevige rui nodig op dit moment :-\ Dus dit gezeur kan ie er niet bij hebben...

amazingleeuwtje

Hoi Saar, had het ook gelezen van die IDIOOT!!! Wat een verschrikkelijke domme mensen lopen er nog rond :censuur.
Fijn dat het inmiddels beter met je gaat en ook met je 6 frutseltjes :-*..

Saar

Citaat van: sylvia59 op 21 februari 2010, 12:55:05
Hoi Saar, had het ook gelezen van die IDIOOT!!! Wat een verschrikkelijke domme mensen lopen er nog rond :censuur.
Fijn dat het inmiddels beter met je gaat en ook met je 6 frutseltjes :-*..



Ja joh... Van mij mogen ze hier echt strengere straffen voor gaan uitdelen. Persoonlijk vind ik dat ze net zo streng mogen zijn zoals in amerika... ;)

Met de 6 frutsels gaat het super!!!! :D
Oogjes gaan ook al open :-* Ik kan alleen niet wachten tot ze zijn uitgevlogen :-[ Kunnen de blokken er weer uit ;)

De bandvinkjes zijn echt waardeloze broeders... Ze hadden weer bevruchte eitjes... Werden weer in de steek gelaten... Zijn ze gewoon doodleuk weer een nestje begonnen :o Nou eeeh.. Dus niet >:(

Volgende maand ga ik de kamervoliere wat natuurlijker aankleden. Dus veel houten stokken enzo erin. :) Maar dat kan ik pas doen als de blokken eruit zijn, dus binnenkort maar eens op stokkenjacht ;)

En we twijfelen op dit moment echt een beetje wat we doen met Pér... Binnenhouden voor Harry en voor Gerrit een knalgeel vriendinnetje aanschaffen (ivm gele stofdoek ;)) , of Harry zijn hartje breken en Pér weer naar buiten doen :-\ Denken.... denken.... en nog eens denken :-\

anika_en_spirit

Hoi saar,

Wat sneu, rust zacht klein frutseltje  :-*

Stoute Pér & Harry, arme Gerrit. Ga je voor liefdesverdriet of een nieuw vriendinnetje? Ik zou het wel weten  ;D :P
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!