15 juni 2024, 22:15:31

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hey Anja

ook hier wil ik even zeggen dat ik enorm met jullie meeleef en dat ik het echt vreselijk voor jullie vind dat dit jullie nu weer moet overkomen. Ik hoop echt dat het niets ernstigs is, en dat het nu eindelijk is afgelopen met alle ellende die jullie te verduren krijgen.

Heel erg veel sterkte meid! We zijn er voor je, en denken aan je!

Een hele dikke kus en knuffel  :-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Patries

hey anja!

ik kom weer eens even binnenvallen!  ::)

ik heb een beetje een vaag beeld van wat er aan de hand is.. in ieder geval, heel veel sterkte en je slaat je er wel doorheen hoor! Na regen komt.. Nou dan!


Heel, Heel, Heel veel succes! en dat je maar veel troost aan je valkjes beleeft!!

Liefs, Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Sanna

Hoi Anja,

Ik zie nou pas dat je toch ( ;)) weer een nieuw boekje begonnen bent. Alleen jammer dat ik er net in val wanneer je weer het volgende te verwerken krijgt :-\. Sterkte maar weer en ik hoop dat je gauw een beetje duidelijkheid hebt. Kon het niks te maken hebben met het stoppen van de medicijnen?

Groetjes, Sanna

Kaatje





Hou je sterk meid, we denken aan je !!

Liefs, Karin

Bello

Hoi Anja

Ook hier wil ik ff wat neerzetten. We hebben al lang gebabbeld aan de telefoon maar hier een krabbeltje is ook een steuntje in de rug.

jeweet tot je weet wel

eeen heeeeeeeeeeeeellle grote knuffffffff


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

♥Debby♥

Ook hier van mij nog een dikke kus.. Ik denk aan jullie!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hier ook even laten weten dat we aan je denken en voor je bidden dat er niks ernstigs aan de ahnd is.

Dikke knuffel.

Liefs Jeanine :-*


Kimm

hoi anja,

ik kom gewoon even langs bij jou. heb jij een beetje kunnen slapen?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja


Dank je wel allemaal. Schatten zijn jullie hoor.

Ik ga zo een paar fotootjes plaatsen van mijn valkjes.

Gisteravond moesten we toch wel even lachen om die gekke Yingo.
Ik heb dus voortaan ook ijzeren bakjes ik de kooi hangen. In 3 verschillende maten. Nu was Yingo bezig om het kleinste bakje er af te gooien. Hij had het al aan 1 kant los.
Ik het bakje weer netjes terug gehangen en even verteld dat dit zo moest blijven hangen :P :P :P

Nu ging ik hem eens af zitten kijken om te zien waarom hij dat deed. Wat ik toen zag was wel zo lief.
Hij keek tegen het bakje aan, trok dan met zijn snavel aan het bakje, deed daarna zijn koppie omlaag.

Hij zag dus zichzelf in het bakje en dacht dat het een ander valkje was. Hij wilde dus gewoon een kroel van het bakje ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Liefs Anja

Patries

aggg  :D

wat een sgatje!! echt heel lief :D

mijn cocotje zit ook de hele tijd in het ijzeren bakje. weet niet wat zij ermee heeft. volgens mij vind ze het gewoon lekker zitten!!

super toch :D al die valkjes :D

Liefs, patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Anja

Citaat van: Patries op 24 oktober 2008, 14:26:25
aggg  :D

wat een sgatje!! echt heel lief :D

mijn cocotje zit ook de hele tijd in het ijzeren bakje. weet niet wat zij ermee heeft. volgens mij vind ze het gewoon lekker zitten!!

super toch :D al die valkjes :D

Liefs, patries


Hoi Patries,

Echt super en ik kan daar ook heel erg van genieten.

Liefs Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Ach, wat is Yingo toch een schatje en niet te vergeten een plaatje !! Ik ben erg benieuwd naar de foto's, want die zijn altijd geweldig en ik ben blij dat je lekker afleiding zoekt  :-*

Die Yingo, hij wilde een kroeltje van een bakje, ... wat zijn het toch af en toe rare snuiters, maar wel hele lieve snuiters waar je je inderdaad ontzettend mee kan vermaken en om kan lachen, heerlijk  :D

Kom maar op met de foto's  :-*  :-*

Liefs, Karin