## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

He bah Caroline hoop dat kleine Sophy en natuurlijk ook jij snel opknapt.. Helemaal gaaf dat het jou gelukt is met Chance, benieuwd naar de foto's morgen ;D

Liefs uit nu een lekker zonnig Moordrecht

Paula

Vervelend zo'n buikgriep. Hopelijk knapt iedereen snel op!
Allemaal veel beterschap gewenst!

Wat fijn dat het met Chance, Cairo, Chucky en Chili zo goed gaat. Geweldig! Je mag gerust trots zijn op wat je hebt bereikt met Chance!
Ik ben echt benieuwd naar de foto's!

Ondanks ziekte ook jullie allemaal een prettig weekend!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline



Dank je .... die beterschapswensen hebben we, Sophy, echt hard nodig.  :-\

Het gaat niet goed met mijn meisje, ze loopt letterlijk leeg, het is dunner dan water en de pamper kan het niet eens absorberen.  :o Ze heeft haar vijfde setje schone kleren aan.  ::)

Ik heb net contact gehad met de huisartsenpost, ik kan om 10 over half 4 terecht, ze willen haar zien i.v.m. gevaar voor  uitdroging. Ed is om 15 uur afgewerkt en rond half 4 thuis, hoef ik gelukkig geen oppas te regelen voor de andere 3.  ;)

Ik hou jullie op de hoogte.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

anika_en_spirit

Ach, arme Sophie, de buikgriep heerst weer ontzettend. Ik ben er zelf ook dik een week flink ziek van geweest, maar voor zo'n kleintje is het allemaal nog weer heftiger.  :-\

Ik hoop dat je kleine meisje snel weer wat opknapt. Succes bij de huisartsenpost straks.  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Paula

Pfoe, dat is niet zo goed nee.
Hopelijk kan de huisarts iets voorschrijven waardoor ze snel wat beter wordt en de diaree ophoudt.
Succes bij de huisarts en beterschap voor Sophy!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline



Dank je wel voor jullie meeleven.

We zijn net terug en het vochtgehalte was nog voldoende maar ik moet haar goed in de gaten houden .... als ze zoveel blijft poepen(puur water) als vanmorgen en vanmiddag en niet voldoende drinkt gaat het fout ....

Vanmorgen om half 12 had ze vanaf gisteren 19 uur geen steeds geen plasluier gehad (daarna is ze weer begonnen met poepen dus heb ik het niet meer kunnen controleren) en na zeker 8 luiers en ruim een liter drinken was haar velletje nog goed, ook huilde ze nog met traantjes maar haar lippen en mondje en tong waren wel al droog, tevens kreeg ze steeds blauwe lipjes en was ze nauwelijks aanspreekbaar. Daarom moest ik haar goed in de gaten houden en bij twijfel vanavond of vannacht weer terug komen om haar te laten controleren en me zeker niet af laten schepen door de assistente zo werd me verteld.  :o ::)

Ze zit nu lekker even te kleuren, dit is al heel wat, ze heeft alleen nog maar apatisch op de bank gelegen ....

Ik ga eten maken voor de rest .... Ed is inmiddels weer vertrokken, voetballen, en ze klagen over honger.  ;)

Tot later.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Ach arme Sophy :( :(
Heel veel beterschap gewenst!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Ida

Hou haar maar goed in de gaten hoor, uitdroging gaat heel snel.
Heel veel beterschap voor Sophy  :-*

Ida

Anja


Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


Frogh777

Beterschap Caroline... Ik hoop dat het snel goedkomt.

Voor ons maakt het niet uit dat het wat later wordt,
Gezondheid van jullie gaat natuurlijk VOOR!

Sadjad

bobbie

Ach gossie, arme Sophy. :-\ Fijn dat je haar zo goed in de gaten houdt. Je noemt precies de dingen waaraan je kan zien of ze uitdroogt.

Een gigagoed moedertje ben je, mag ook wel eens gezegd worden. 8)

Een dikke knuffel voor de kleine meid. :-*

Nel :)

ManjaV

Hey Caroline,

Fijn dat het met Chance zo goed gaat..:D

En heel veel sterkte voor Sophy, ik hoop dat ze er snel bovenop komt...

Je krijgt een knuffeltje van Quinny terug. Hij is zo lief samen met zijn vriendinnetje Moony. :D Ik zal binnenkort eens een foto van hem en Moony samen maken en dan plaats ik m in je boekje :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Kaatje

Heel veel beterschap voor je kleine meid en natuurlijk ook voor jou. Dat jullie maar snel mogen opknappen  :-*  :-*

Liefs, Karin

sabine

Hoi Caroline,

Ik kom ook weer eens langs. De afgelopen weken had ik een flinke verkoudheid te pakken. En ik had te veel hoofdpijn en ik was te moe om te lezen. Maar ik zo te horen hebben jullie het nog erger te pakken. Wat vervelend zeg. Hopelijk knappen jullie snel op vooral Sophy! Dat klinkt niet al te best :-\ Gelukkig heb je een nieuw bed, kan je hem goed uittesten ;D
Beterschap  :-*

Liefs Sabine