## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

hopelijk slapen jullie wat beter vannacht

en veel luister plezier morgen van Zero  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Paula

Citaat van: Caroline op  8 april 2010, 21:03:49

Citaat van: Hermien op  8 april 2010, 14:56:37
Wauw! Nog nooit iemand tegen gekomen die telt hoe vaak er door het bed gezakt is..... ;D Gaan jullie dan zó tekeer? Wát een beestenbende, zeg...... ;D   ;D   ;D   ;D Eigenlijk dacht ik dat je na alles wat ik altijd in je boekjes lees, in bed wel meteen in een diepe slaap zou vallen........ ;D Blijkbaar geldt dat vallen meer voor het bed....... ;D  ;D  ;D  ;D

Sorry, ik kom ff niet meer bij......... ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D



;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :P 8)


Een tip, Caroline: Doe dat dan voortaan in de 'vogelkamer'! Spaart het bed en misschien steken Armani en Princess er ook nog wat van op!! 
;D  ;D  :P

Slaap lekker!  ;)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)


Jan1988

Ik wacht het af Carolien!!!!

Heb er echt zin in! Hoop dat het met Beautje net zo goed zal gaan als Ayo!:)

krijsen word minder:D alleen nog bij tijden! en ben echt zo blij met haar! Echte maatjes zijn we:D lekker knuffelen en kroelen,,  hoop dat ze zo gek op me blijft als beau hier is!

En dat Beau ook zo een leukerd word! hou hij een beetje van knuffelen?

Leuke update!

*Esther*

Wat een kleurenpalet hier. ;D

Heb je goed geslapen?

gr Esther

Raymond

Je hebt het er maar druk mee Caroline!!
Gelukkig gaat alles goed met de valkjes en zakken zij niet door de blokken heen.
Zou je toch opeens raar kijken als opeens de bodem eruit valt  :P

Groetjes!


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Caroline



Bedankt voor jullie berichtjes .... we hebben heerlijk "geslapen"  :P hoor in ons nieuwe bedje, al 2 dagen.  8)

Even snel bij kletsen hier ....

* Giorgio & Anaïs bleven al dagen zo netjes van de veertjes/pennetjes van hun 4 jongen af dat ik de gok heb gewaagd en Chnace lekker in het blok bij de andere 3 jongen heb laten zien vanmiddag, hij/zij zat zo lief bij de andere 3.  ;) We waren even met Jasper, Sophy en de honden naar de bossen geweest en toen ik net om half 4 ging kijken zagen de jongen er nog steeds netjes uit. Hopelijk blijft dit zo, uiteraard hou ik ze goed in de gaten.  ;) Vannacht mag Chance sowieso bij de andere slapen, sinds afgelopen nacht slaapt Anaïs op stok naast haar kereltjes.  :)

* Pablo & Coco hadden vanmorgen - ik verwachte het al - het eerste eitje van de tweede nest, hopelijk hebben ze nu wel gewipwapt en zijn ze bevrucht. Ze  kunnen het wel, ik kreeg over 3 kweekjaren al 21 jongen van hen.  ;)

* En toen ik ging kijken hoe het met Chance ging om half 4 betrapte ik zijn biologische ouders, Armani & Princess op een heuze wip!!  ;D :D Omdat ze nu gewipt hebben en tevens omdat het al meerdere keren niet lekker liep bij hen en .... omdat Coco vanmorgen haar eerste eitje heeft gelegd, heb ik maar niet gewacht met het blok terug geven tot volgende week.

Ik heb ze net meteen hun blok terug gegeven, mocht ze na deze wip eitjes willen leggen dan kan het in ieder geval in het blok en .... ik heb dan sowieso Pablo & Coco als back-upkoppel mocht ik eitjes/jongen willen ruilen/overleggen, dan kan dit in ieder geval.

====

Met de nesten van deze 2 koppels komt langzaam mijn kweekseizoen 2009-2010 tot zijn einde. Ik kweek in 2 groepen, groep 1 van september t/m januari, groep 2 van februari t/m juni. In beide periodes heb ik 6 kweekkooien tot de beschikking en elk koppel heeft zijn eigen periode en komt in dezelfde kweekkooi elk jaar weer.  ;)

Na deze 2 koppels zijn alle koppels die al broedrijp zijn aan de beurt geweest, dan start er rustperiode voor mij, in de maanden van de grote (school) vakantie wil ik geen jongen hebben, deze periode is voor mijn gezinnetje.  ;)

Ik zal het best wel missen maar het is ook altijd wel even fijn.  8)

In september start ik dan weer met een nieuw seizoen .... met 2 ervaren koppels, Van Gils & Perle (hij onervaren, zij niet) en een nieuw geelwang koppel, zij mogen dan ieders 2 nesten als ze willen en in november stromen daar nog 2 koppels bij die ieders 1 nestje mogen, 1 ervaren koppel en een jong nieuw koppel.

Spannend weer!!  ::)

Dit was het even voor tussendoor, tot laterrrrrrr!!!!  ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Fijn dat ze weer in he blok mogen rusten en slapen zeg heerlijk gevoel zal dat wel geven...

ben benieuwd naar de nieuwe koppels iedergeval  ;D

spannend dan weer hoor
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Paauwtje

Oe een geelwang koppel..
Dat missen wij nog in de verzameling dus wie weet nog een kleintje uit Brabant?

Groet,

Erik
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Fijn dat het zo goed gaat!
Vind je het niet een beetje eng om Chance terug te zetten? Het is heerlijk dat het kan, maar ik zou doodbezorgd zijn. Pfffff.

Ik ben benieuwd of het gaat lukken met Anaïs en Giorgio. Duimen maar. Je hebt dan inderdaad Pablo en Coco als pleegkoppel, komt mooi uit dan.
Veel succes met alles.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Anke

Hoi Caroline,
Fijn dat het allemaal goed gaat hier :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

amazingleeuwtje

Gaat weer helemaal lekker in huize ## Binky's friends ;D...

Liefs Syl

Wens je een lekker zonnig weekend
:-*

Ida

Hi Caroline,

Wat heerlijk om te lezen dat het met Chance en de rest prima gaat. Hopelijk is het geknabbel van pa en ma nu verleden tijd  :D

En weer eitjes in de maak  ;D ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken !
En daarna even rust........zal wel afkicken zijn hahahaha maar de tijd gaat snel dus het is zo weer september en kunnen de blokken er weer in  voor het nieuwe kweekseizoen.

Met Rico gaat het prima. Hij babbelt er vrolijk op los en zegt zelf af en toe een woordje zoals kusje.
Het is een echt kroelkip want hij doet niets anders dan zijn koppie aanbieden voor een knuffel, zo lief. Ik ben ontzettend gek op hem  ;)

Heel fijn weekend met hopelijk vele zonnestraaltjes !
groetjes Ida en een knuffel van Rico

Caroline



Dank je wel, Ida, voor het leuke berichtje en de update over Rico. Fijn te lezen dat je zo gek op hem bent en grappig om te lezen dat hij een beetje gaat kletsen. Papa Eros fluit bijna niet en praat al helemaal niet maar ik kreeg een tijdje terug een berichtje op een ander forum, Thunder, een broertje van Rico, uit het nestje met Sero (was Twister) van Anika, die praat ook verschillende woordjes.  :D

Verder natuurlijk iedereen voor de reacties. :-*

====

Verder gaat het met de valkjes en hun jongen prima alleen met ons gezinnetje wat minder....

Er heerst hier een buikgriepje in huis en eerder al hadden Sanne, Ed en Jasper flinke de diarree, vervolgens kregen Sophy en ikzelf het. Lastig maar niemand was er echt ziek van alleen Sophy heeft helemaal geen eetlust, ik krijg er geen hap in, zij heeft ook wat verhoging en geeft zo af en toe ook over - zoals gisterenavond over de hele tafel heen terwijl we zaten te eten. Ze drinkt gelukkig wel goed, dit moet ik bijna afremmen zelfs.

Om deze reden stel ik het verhuizen van de B-tjes nog even uit, mijn kleine meisje heeft haar mama nodig en die gaat voor ALLES. ;)

Ik had het weekend nog meer afspraken en zelfs nog 2 kinderverjaardagen maar ook die heb ik allemaal net afgebeld. ::)

Met Chance, Cairo, Chucky & Chili gaat het super!!!! Chance heeft gisteren bijna de hele dag bij de ouders gezeten alleen na het eten van 19 uur even niet, dit is meestal tot 21.30 uur de tijd dat er het meeste geplukt werd. Ook heeft hij/zij vannacht lekker bij de andere 3 geslapen en dit is ook goed gegaan. Je ziet over zijn/haar hele lijfje de nieuwe pennetjes doorkomen en deze laten de ouders mooi zitten, net als trouwens de pennetjes van de andere 3. :D

Ik ben er dan ook best een beetje trots op dat Chance en ik het saampies zo goed eraf hebben gebracht. :D Morgen de foto's als bewijst. 8)

De wangkleur van Cairo en Chucky is ook bekend, deze worden beide opaline wildkleur met oranje wangen. Chili houdt het nog even spannend, die is opaline cinnamon wangkleur oranje of GEEL. ;)

Ik probeer later nog even terug te komen, nu is Sophy in mijn armen in slaap gevallen en typ ik met 1 hand, niet echt relaxt. :-\

Fijn weekend, iedereen. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.