## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Marian

Hoi hoi!

Ik heb net je kaart ontvangen :D :D
Dank je wel voor de bijzondere wensen ;)

Voor jou en je hele gezin wensen Indy :-*, Jasmijntje :-* en ik jullie een ....

..... en alle goeds en gezondheid voor 2010 toe!

Liefs, Marian

christa

Caroline

Graag gedaan .... fijn dat ze eindelijk zijn aangekomen .... volgens mij zijn ze al een week onderweg ....  ::)

Marian, bedankt voor je mooie foto  :-* , hij is meteen opgeslagen.  ;)

Bedankt ook iedereen voor de leuke reacties.  :-*

===

Alles gaat lekker hier, mijn 17 kleine smurfjes doen het goed, ook het kleinste van het stel, Zora, gisteren geboren lijkt al lekker gegroeid te zijn en heeft een mooi gevuld kropje.  :D

Vince is vandaag 5 weken, eerlijk gezegd heb ik ze al een week niet gewogen, ze krijgen 3 x per dag 17 ml. pap en ik zie ze groeien dus dat zit wel goed maar als van de week Valentijntje, de jongste, 5 weken is, zal ik ze even wegen .... wegen ze dan alle vier boven de 80 gram 's morgens met leeg kropje, gaan ze overstappen op 2 papmaaltijden.  :D

In principe mogen Vince en Violet morgen al naar 2 maaltijden, zij wogen vorig week al meer dan 80 gram en zijn beide morgen 5 weken maar 2 wel een maaltijd geven en 2 niet vind ik geen optie, ze krijsen alles bij elkaar als ik mijn waterkoker aanzet.  :o 8) Niks geven vind ik hetzelfde als een kind een bord met eten voor zijn neus zetten en zeggen dat het er af moet blijven, terwijl het honger heeft.  ::) :P

Gaan we niet doen.  ;)

====

Kleine Xante en Xoe, de beide witte donsjes die in aanmerking komen om een getekend witmasker mannetje voor mezelf te worden, net weer uitgebreid voor het grote raam in daglicht bekeken en volgens mij is Xante een MAN .... ik juich nog niet te vroeg maar volgens mij zie ik op beide schouders grijs geparelde pennetjes doorkomen .... helaas ook 1 grijze staartveer ....  :-\

Xoe heeft (tot nu toe) maar 1 donkere veer .... dit wordt dus erg moeilijk om te zien of deze grijs of cinnamon wordt .... ook krijgt Xoe als ik het goed zie GEEN grijze staartveer .... bij twijfel zal ik zeker van Xoe veertjes opsturen, deze heeft tot nu toe mijn voorkeur.  8)

Hopelijk weet ik het weekend meer.  :)

Xenox het oudste gele donsje wordt volgens mij ook weer een kereltje met oranje wangetjes.  :D

Zo zie je maar, de natuur laat zich niet dwingen, er wachten meerdere mensen op een popje.  :P

Ik ga nu weer gauw offline .... snel boterhammetje eten, Fleur eten geven en naar zwemles van Thomas met de hele bubs .... daarna Ed pophalen die inmiddels dan thuis is, boodschappen doen en Sanne ophalen bij haar hartsvriendinnetje, die heeft daar gelogeerd.  :D

Tot later!!!!  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Jel

Hoi Carolien,

Ik wou eens weten hoe het met het nestje is waar ik een jonkie van het gereserveerd bij je.
Ik neem aan dat het om het Z nest gaat:)
ze zien er in ieder geval allemaal heel erg leuk uit!
Ik verheug me nu al op mijn nieuwe valkje, al moet ik wel nog een aantal weekjes wachten.

Groertjes Jel
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

amazingleeuwtje

Krijg net de Certificaat binnen  ;)

Bedankt voor je kerstkaart Caroline :-*...

Anja

♪ Marlies

Kimm

hoi caroline,

bedankt voor jullie mooie kerstkaart  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Graag gedaan!!!!  :D

Mijn familie heeft nog steeds niet allemaal de kaart ontvangen, de meeste wel, enkele nog niet.  :-\

===

Toen ik vanmiddag thuis kwam was het erg druk in mijn kweekkamertje .... na mijn eerste rondje zag ik ineens dat er in 1 kooi geen koppeltje zat maar 3 valkjes .... Wayan, het oudste jong van Kouros & Lou Lou was uitgevlogen.  :D

De ouders zijn dan altijd meteen even wat onrustig, zeker als het hun eerste nestje is.  ;)

Ik heb wat fotootjes gemaakt, deze komen nog een keer.  :)

Voorlopig heb ik hem nog eventjes terug in het blok gezet.  ;)

Fijne avond.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Tammie

Hoi Carolien,

Heb nu even op mijn gemak de foto`s zitten bekijken.
En ik kan niet anders zeggen dat het echt schatjes zijn !!!

Groetjes Tamara
Groetjes Tamara, Snowy en Bailie

Caroline

Hoi Jel en Tamara .... leuk dat jullie allebei ook een berichtje achter hebben gelaten in mijn dagboekje.  :D

Inderdaad Jel, het gaat om een jong van het Z-nest maar vind je bijv. Wayan erg leuk .... deze is ook nog te reserveren of één van de albino meisjes, Violet en Vlinder. Heb je daarin interesse in mag je me het ook laten weten.  ;)

Uiteraard voor jullie ook een hele fijne jaarwisseling.  :D

Groetjessssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Je kaart heeft vandaag ook het Vederkruid bereikt. Ik was blij verrast. Heb ik natuurlijk meteen aan Binky laten zien, maar die wilde er alleen maar in happen. Mag-ie niet van mij. Kaart moet nog even heel blijven en hangt nu tussen die andere 100.....
'k Vind het zó lief van je!

Binky, kort voor zijn komst naar Krimpen.

Hier is alles prima en Binky is echt een heerlijk, stoer en levendig ventje, wèl met een eigen oersterk willetje. Dat mág ik wel. Toont karakter, zal ik maar zeggen. Meid, ik ben zo blij met dit ventje, maar ik vertel hier dus helemaal geen nieuws, hè?

Geregeld kom ik hier langs om foto's te kijken en in de verleiding te raken om mijn gezinnetje nog één keer met een jonkie uit te breiden. Vooral het kerstdonsje heeft mijn verlangen weer aangewakkerd. Misschien komt dat wel omdat ik zelf ook een kerstkind had moeten zijn..... Mijn hart zegt voortdurend en overtuigend 'ja'. Maar mijn verstand wint het met 'nee'. Hoe lief ze ook allemaal zijn, hoor. Hopelijk vinden ze allemaal een goed, lief en warm nieuw huisje.

Nog even en dan ligt dit jaar weer achter ons. Doe je voorzichtig met oversteken? Voor 2010 wens ik je nog veel meer valkjesgeluk, maar ook veel zegen in je gezin, gezondheid en liefde.

Dikke knuf van mij en mijn Veertjes, met een extra stevig kroel van stoere Binky!

Binky's allereerste verjaardag aan het Vederkruid, juli jl.

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel