## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi Caroline,

Wat een prachtige fietsen én een prachtige valkjes  :o  ;D!
Ik ben weer helemaal verliefd  :-*.

Groetjes Petra  ;)


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline



Eindelijk ... ik heb alle jongen op de foto!!!!  :D :D

Ik mocht er maar niet toe komen, de kids hebben vakantie, het is heerlijk weer, dus veel wandelen en fietsen, valkjes die opgehaald mogen worden, uitgekozen mogen worden of nog te reserveren zijn dus ... veel mailcontact met toekomstige en misschien toekomstige baasjes maar ook met huidige baasjes die vragen hebben, kortom, ik kom elke week 3 dagen tekort.  :o :o

Nu weet ik dat ik mezelf niet in drieën kan splitsen maar ik wil graag iedereen plezieren. ;)

Ik plaats eerst de bergen off-topicfoto's die ik nog steeds beloofd had en zal vanavond terug komen met meer dan 100 foto's van alle jongen valkjes van het M-N-O-P-nest en van Lilly en enkele andere valkjes zoals Azzaro, Vlinder en enkele geelwangetjes. :D :D

Ik begin met de foto's van een dagje wandelen met de honden in de bossen en de achtertuin met nieuwe bloempjes aangekleed.


Summer


Sophy met Kippie


Jasper trots Summer "uitlaten" (lees: naar de auto brengen  ;) )


Super trots. ;D


Sophy met haar Kippie.


Sophy spelen in de nieuwe zandbak ....


Het huisje waarin ze zandtaartjes bakken.


Nieuwe bloemetjes ... je ziet meteen zat ik gek ben op blauw en paarse bloemetjes in de tuin.




Inmiddels zijn de plantjes al flink gegroeid.


En staan er prachtig bij.




In ons vijvertje zitten inmiddels de eerste wateririssen in bloei.




Als laatste een foto van de mooie bloemen die ik van Carla en Danique kreeg ... normaals bedankt Carla en Danique voor de bloemen en de lekkere snoepjes. :-*

De foto's van de fietsen, picknick en de fietstocht naar kasteel Heeswijk plaats ik ook vanavond want ... we gaan nu even een stukje fietsen, Ed is net af gewerkt.  ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

wat een heerlijke foto's van de kids..en trots lopen met de hondjes...

je tuintje..zooooo lente zo fleurig zo leuk gewoon..lekker genieten ervan hoor

en ik wacht vol spanning op de foto's van de vogies

gr Gerdy

Caroline



* Lilly *

* Melody * Mylo * Moon * Macho *

> alias <

* Tommy * Mexx * Zoë * Nala *


Zoooooo, daar ben ik weer!!!!

Met dit mooie weer proberen we elke dag 25 km te fietsen, Sanne en Thomas op hun eigen fiets, Jasper bij Ed en Sophy bij mij achterop. Tot nu toe halen we het redelijk ... ik heb mijn fiets 15 dagen en heb 350 km op de teller staan. :D Vandaag moest Ed werken van 7-15 uur dus toen hij iets na half 4 thuis kwam zijn we gegaan, het was heerlijk weer. :)

Maar nu de beloofde foto's ... hier komen ze. Als eerste een paar van mijn eigen mooie Lilly en de laatste foto's die ik gemaakt heb van de jongen van het M-nest. De allerlaatste want deze week verhuizen alle M-jongen. Woensdag kwamen Carla en Danique om hun Moon/Zoë te halen en te knuffelen met Sem, nu nog mijn Narcis. ;) Gisteren hadden Sally en Lynette samen hier afgesproken, Sally kwam Melody/Tommy halen en Lynette kwam voor Mylo/Mexx. En morgenochtend komt Yvonne, de jongste telg halen, Macho die bij haar Nala gaat heten. :D

De M-jongen zijn biologisch van Amor & Diëgah en werden uitgebroed en groot gebracht door pleegouders Jim & Ashley die dit fantastisch hebben gedaan. :D Beide koppels zitten in de grote kooien in de huiskamer en genieten daar van hun wel verdiende rust. ;)

Deze foto's maakte ik afgelopen dinsdag 3 mei.  ;)


Lilly


Lilly


Lilly


Uitschudden. ;D


Lieffff!!!! :-*


Melody/Tommy


Tommy


Tommy


Tommy


Tommy


Mylo/Mexx


Mexx


Mexx


Mexx


Mexx


Moon/Zoë


Zoë


Zoë


Zoë


Zoë


Zoë


Macho/Nala


Nala


Nala


Nala


Nala


Nala


Nala

Sally, Lynette, Carla & Yvonne, heel veel plezier met jullie nieuwe vriendje en bedankt voor jullie vertrouwen. :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Cherro

Wat een leuke foto's allemaal weer! :)

En wat een leuke vrolijke tuint heb je :) Die wateriris is ook prachtig!

enne 25 km daags, ik zou dat ook zo graag willen, maar t lukt mij niet meer lichamelijk, hoop t wel weer, want t is zo heerlijk.
Leuk dat jullei dat als gezin zo kunnen en doen :)

Je valkjes groeien hard, zo klein ze waren, zo groot zijn ze nu alweer ;D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Caroline



* Noëlle & Narcis *


De 2 jongen van  Armani & Princess. Ze worden nog steeds gevoerd door de ouders maar nu ze allebei zijn uitgevlogen wordt het een stuk minder. Ik denk dat ik ze vanaf vanavond een beetje ga bij pappen en als morgen Nala is verhuisd en het weekend de kooi een grote schoonmaakbeurt heeft gehad denk ik dat ze allebei gaan samenwonen met mijn Lilly in de schone grote lummelkooi. Armani & Princess mogen dan het blok houden voor nog een nestje als ze dit willen. ;)
Ik maakte een aantal foto's al afgelopen dinsdag 3 mei maar moest stoppen toen beide batterijen van mijn camera leeg waren ... de andere helft is van vandaag. Ze zijn makkelijk te herkennen, ik heb namelijk alle foto's van vandaag verkeerd bewerkt, het randje is dunner dan ik normaal altijd doe, per ongeluk een verkeerd cijfertje ingedrukt. Aangezien ik die van vandaag allemaal tegelijk had bewerkt had ik geen zin om ze allemaal "weg te gooien" en plaats ik ze maar gewoon. ;)

Dikke rand = 3 mei gemaakt --- Dunne rand = 6 mei gemaakt.


Noëlle was heel erg geschrokken op deze foto's ... ze ging voor de eerste keer vliegen en pa en ma raakte helemaal in paniek en begonnen heel hard te schreeuwen, hierdoor raakte zowel Noëlle als Narcis heel erg in de war en vlogen overal tegenaan. Noëlle brak hierbij een slagpen die flink begon te bloeden, ze landde tegen de kooi van haar ouders maar 1 veer bleef dus in de tralies hangen. :o Omdat het bleef bloeden moest ik hem verwijderen en moest ze even onder de kraan om het bloed af te spoelen ... die verwilderde blik zie je dus duidelijk op de foto's ...


Arme Noëlle


Narcis was ook flink geschrokken maar hij wilde nog wel op de driehoek gaan zitten, Noëlle wilde dit dinsdag helemaal niet meer. :-\


Narcis


Narcis


Vanmiddag durfde Noëlle wel op de driehoek te gaan zitten maar vond het nog steeds spannend. Pa en ma blijven ook maar roepen als de jongen los zijn en die worden hier vervolgens erg onzeker van. :(


Noëlle


Noëlle


Noodlanding van Noëlle ;D ;D


Noëlle terug schreeuwen naar pa en ma. :o


Narcis


Narcis


Narcis maakte een noodlanding op bijna dezelfde plek aan de rand met tegels als zijn zusje. ;D


Noëlle


Noëlle :-*

Beide valkjes zijn gereserveerd. Noëlle gaat bij Rinie wonen en Narcis wordt Sem en gaat bij Carla wonen waar hij Zoë (Moon) gezelschap gaat houden. :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Caroline



* Olijfje * Opal * Ozzy * Otje *


De grappige jongen van Giorgio & Anaïs. Allemaal wat verwilderd op de foto. De 2 oudste zijn inmiddels uitgevlogen en wilde niet meer zo graag op het roze doekje zitten en ik zag ze liever nog even niet vliegend. :P Gelukkig bleven ze wel zitten als ik mijn hand er wat bij hield maar ik moest ze er regelmatig weer terug zetten wat resulteerde in een rommelig verenpakje ... sorry, toekomstige baasjes. ;)

Deze foto's zijn van vandaag, 6 mei.


Olijfje heeft inmiddels geen kuifje meer ... stoute papa Giorgio. :( ;D


Olijfje


Bij Olijfje moest ik echt mijn hand ervoor houden, dan bleef hij zitten, anders ging hij vliegen.


Olijfje


Olijfje :-*


Ook Opal ging steeds vliegen. ;D


Opal


Opal


Opal moest even zijn mooie egaal gele borstje van me laten zien maar wilde dit ook niet. :P


Ondeugende Opal. :-*


Grappige Ozzy die wilde wel bij me blijven liggen.


Ozzy


Ozzy


Ozzy


Ozzy :-*


Mijn eerste gekweekte bonte cinnamon opaline GEELWANG Otje. ;D


Otje


Otje


Otje


Otje


Otje

Op Olijfje hebben 2 mensen een optie dus is zeker gereverveerd.
Opal is gereserveerd door Petra en gaat Steppe heten.
Ozzy gaat over een paar weekjes bij Lynette wonen, waar sinds gisteren Mexx/Mylo woont.
Otje is gereserveerd door Annemarie86, ik weet nog niet hoe ze gaat heten. ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

smiley

Hallo Caroline

Ik heb GENOTEN  :-* :-*van je foto's echt lief om ze weer zo voorbij te zien komen .
Heerlijk dat jullie zo actief zijn als gezin ,lekker fietsen  ;)
Ik wandel tegenwoordig elke avond een uur met mijn hond ,en wij genieten er allebei van ;D ;D

Groetjes Conny  


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Caroline 1569

Mooie foto's weer Caroline.

En wat een mooie valkjes kweek je toch.
Als ik alles zou kunnen hebben wat ik mooi bij je vind dan kon ik m'n huis niet meer in  :D.
Wacht met smart op de foto's van de p-tjes ;D ;D ;D.
Groetjes Caroline 1569

Annemarie86

Hoi Caroline,

we zijn uit de naam hoor! Het wordt Omnia! We wilde het o'tje  ;) er toch graag in houden. Ben weer erg blij met de foto's! Ze wordt prachtig ons geelwangetje! We kunnen niet wachten!

groetjes Annemarie

Caroline



* Phoenix * Pixie  * Plume * Pebbles * Pancho *


Als laatste voor vandaag mijn aparte nestje met de bleekmaskertjes. :D De benjamin, Pancho, heeft het wat zwaar gehad in het begin, hij/zij was al 3 dagen later geboren en dan in een nest met 4 van die grote lummels terecht komen was erg pittig. Maar, hij/zij heeft het ergste achter de rug. Het kropje is keurig de hele dag gevuld en je ziet het nu echt groeien. Ik heb er inmiddels alle vertrouwen in dat het goed komt met kleine Pancho. Helaas had ik dit keer geen nestje waarin ik hem/haar onder kon brengen, Pancho was zelf het jongste jong wat ik op dit moment heb en groot brengen met pap had zijn levenskansen alleen maar verkleind daarom koos ik ervoor om hem lekker bij broertjes en zusjes te laten en pas laat in de middag de ouders zaad te geven en voor die tijd alleen groente, eivoer, gekiemd zaad, brood, rijst, macaroni en spaghetti. Dit heeft goed gewerkt. Inmiddels eet Panco met de pot mee en krijgen de ouders 's morgens nog hetzelfde en dan nog geen valkparkietenzaad maar wel al 2 bakken met grasparkietenzaad en rond 6 uur 's avonds krijgen ze valkparkietenzaad, dit gaat goed. :D

Deze foto's van vandaag, 6 mei.


Phoenix, een getekend cinnamon witmasker POP


Phoenix


Phoenix


Phoenix


Phoenix :-*


Pixie, een wildkleur split bleekmasker witmasker bont {X1 cinnamon} {X2 opaline lutino} MAN (volgens de mutatie berekening) met het uiterlijk van een bleekmasker. :D


Pixie


Pixie is split bont en heeft links meerdere gele slagpennetjes.


En rechts eentje. ;)


Pixie is een heel lief en apart mannetje, ik heb een zwak voor hem.


Ook in zijn kuifje zitten meerdere gele veertjes en hij heeft heel veel gele vlekjes op zijn koppie en nekkie. ;D
Als Pixie straks een grote vent is krijgt het net als elke wildkleurige man een mooie lichte(gelige) kop met daarop natuurlijk de gebleekte wangen, net zo'n kleur als Lilly. :D


Pixie :-*


Plume, een bonte opaline witmasker MAN of POP, erg mooi maar ik hou van die mutatie. ;)
Als Plume een MAN is is hij tevens split {X2 lutino}


Plume


Plume


Plume


Plume :-*




Mijn bijzondere Pebblesje ... zo lag het dood op de bodem van de kooi, zo blies ik weer adem in zijn levenloze lijfje ... ik heb een band met hem (denk ik maar het kan ook goed een haar zijn). ;) En hij met mij ... hij kijkt me altijd recht in mijn ogen aan met zijn zwarte kraaloogjes en bedelt tegen mij. Als ik hem kusjes geef kust ie me terug met zijn kleine snaveltje ... nee, het is 100 % zeker ... Pebblesje blijft!!!!


In tegenstelling tot grote zus Lilly is Pebbles NIET getekend maar bont. :D
Pebbles krijgt de grijze wangvlekken die een bont valkje altijd heeft en getekend valkje absoluut niet mag hebben. Tevens heeft Pebbles niet alleen op beide vleugeltjes grijze veren maar er zitten overal grijze veren.
Pebbles is een bonte opaline wildkleur split bleekmasker witmasker MAN of POP met het uiterlijk van een bleekmasker. ;) Indien MAN ook nog split {X2 lutino} :)


Pebbles


Pebbles


Mijn hand volgen ... ;D


Bedelen. :P


Pebbles :-* Ik ben echt verliefd ... erg hè??


Pebbles


Kleine dappere Pancho


Pancho is in ieder geval een bonte witmasker, volgens mij een wildkleurige, ik zie ook geen parels dus een Lucky look-a-like. :D


Pancho


Pancho komt er ook wel. :-*

Morgen volgen er nog een serie off-topic foto's van onze fietstochtjes maar voor nu ben ik klaar ... ik ga nog even TV kijken en dan mijn bedje in, morgen weer vroeg een wekkertje.

Geniet allemaal van het prachtige weer het weekend, dat doe ik ook. ;)






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline 1569


Go Pancho go....
Gauw je veertjes zien dan weet ik het.... ;D
Caroline 1569

*Petra*

Hey Caroline,

Wow, hij is prachtig !!!
Grußen aus Berlin  ;D !!

Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

smiley

Wat een plaatjes ze zijn erg mooi  :-* pebbles en plume vind ik het einde  ;D ;D
Plume ja ik heb wat met die bonte witmaskers en deze is wel erg mooi  :-*

Jij ook een fijn weekend geniet maar lekker van het mooie weer!!!

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht