Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Larissa

hey Manon

Geweldig die drie kleine donsjes....

groetjes Larissa

Paula

Leuk die 3 donsjes! en wat fijn dat pa en ma ze zo goed verzorgen! Dat moet heerlijk zijn om dat zo mee te mogen maken.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

ManjaV

Hoi Manon,

Wat een schattig drietal zeg :D Lief!
Gefeliciteerd met de drie donsjes :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

anika_en_spirit

Hoi Manon,

Gefeliciteerd met Enjoy. Wat een kleintjes zijn het dan weer hè :D.

Ook nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wel te laat, maar alsnog gemeend.   :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

♪ Marlies

Ook ik ben natuurlijk weer te laat. ::) :P

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je nieuwe donsjes. :-*

*Manon*

Foto udeet

Het gaat goed met de vier donsjes... vind het ontzettend leuk dat de vierde toch een geeltje is, dus een bonte cinnamon...
Easy is vandaag 8 dagen en ik heb hem vanmiddag geringd... ze worden ook erg goed gevoerd dus dat ie zo groot is, is wel te verklaren hé....

Dan nu de fotootjes...

Easy: bonte witmasker

Early: bonte witmasker

Enjoy: bonte witmasker

Exit: bonte cinnamon

Groepsfoto:

Larissa

hey Manon

Geweldig die 4 kleine donsjes......
Super dat ze zo goed gevoerd worden

groetjes Larissa

Paula

Dat ziet er goed uit joh!
Veel succes nog met de jonge E-tjes.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hey meis, ze zien er echt super uit!!  :-* :-*

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

smiley

Hallo Manon

Wat een schattig gezicht dat ene gele donsje tussen die witte  ;D
Een bonte cinnamon heb ik op dit moment ook in het nest zitten ,en ze zijn leuk he' ??
het is de eerste keer dat ik er zo 1 in het nest heb en nu dat de pennen doorkomen vind ik hem (= een man ) helmaal schattig .
veel plezier met je nestje ,geniet er maar lekker van  :-* :-* ze zijn zo snel alweer groot !!!

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

*Yvon

Hoi hoi

Ook ik loop overal geweldig achter.  :-[
Dus kom ik je zo even tussen neus en lippen door je even
feliciteren met de 4 donsjes.  ;D

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

9 september 2010, 21:47:12 #4002 Last Edit: 9 september 2010, 21:49:01 by *Manon*
Ben ik ook weer....

Gisteren heeft Hans alle kooien een mooie plek gegeven in de blokhut, het ziet er erg mooi uit, nu komt er nog een verwarminkje zodat het in de winter lekker warm blijft omdat ik wil kweken in de blokhut.

Vanmiddag het jongste jong Exit geringd, Early, het tweede jong heeft geen ring om.... hij woog al 38 gram en had al erg grote pootjes.... ik stuitte op al wat weerstand en heb maar besloten om hem niet te ringen... veel te bang dat ik iets ging breken of hem pijn ging doen... baal er wel ontzettend van, maar hij ging ineens zo hard dat ik gewoonweg te laat was.

Ze gaan trouwens heel erg goed, de pennetjes komen door, de oogjes zijn open van de drie oudsten, dus we hebben contact!!!
Altijd een fijn moment vind ik als ze de oogjes open hebben....   ;D ;D

Tara en Tibeau hebben vanmiddag een blok gekregen.... en ze vinden het al erg intressant, Tibeau zat er direct in   ;)  Hij heeft er blijkbaar veel zin in. Ze mogen 2 nestjes doen.
Ik heb wel enorm getwijfeld hoor of ik nu Sari of Tara bij Tibeau zou zetten... maar de laatste dagen merkte ik ook dat Tara veel bij Tibeau zat... Tibeau ontliep Sari vaak en omdat Tara en Tibeau al twee nestjes gehad hebben, vind ik dat we dit moeten doorzetten.

Omdat er al veel valkjes apart zitten, en er weinig valkjes in de voliere ziten momenteel, hoop ik dat Sari op zoek gaat naar Shauny die wel steeds bij haar in de buurt zit. Momenteel heb ik geen kooi over om hun apart te zetten, maar ze krijgen gewoon een blok volgend jaar en dan zien ze het maar.
Dacht er eerst nog aan om Shauny met Tara te koppelen, maar dan bijt ik mijzelf een beetje in de buik en heb ik veelal dezelfde mutaties van jongen bij verschillende koppels en dat vind ik eigenlijk toch wel heel erg jammer.

Pukkie en Noortje, zitten al geruime tijd apart, nog wel zonder blok, want Noortje wordt in januari pas 1 jaar, maar merk nu heel duidelijk dat ze naar elkaar toe groeien... in het begin was het veel gekibbel, maar dat is nu bijna niet meer. Ze zitten nu ook lekker samen te slapen naast elkaar, dus het gaat de goede kant op.

Fijne avond!!

*Manon*

Hoi hoi,

Even weer een krabbeltje uit Twente!!

De donsjes groeien onwijs hard en het gaat heel goed met ze...
Ik wil straks even wat fotootjes maken van ze.. ze zitten in de pennetjes... zo stoer!!

Ik heb er ook een huisgenoot bij die in de blokhut woont...
Een spin!!!
En aangezien het plavond van de blokhut niet zo heel hoog is, ik ook niet bepaald klein ben, ben ik nogal dicht in de buurt van de spin....
Omdat ik geen dieren kan doodmaken, vang ik een spin altijd met een glas en doe m naar buiten, wou ik dus met deze ook...

De grap is alleen, dat deze spin in een noest huist, dus als ik er aan kom met mijn glas, kruipt ie terug in de noest en kan ik er nie meer bij.....:-(

Tibeau en Tara zijn druk met het blok in de weer, maar er ligt nog geen eitje!

Ik ga zo even de blokhut in... maak ik even weer wat fotootjes van het grut.

Groetjes!!!!

Larissa

hey Manon

Spannenddddddddddddd....pennetjes kijken  ;D

En wat balen van die spin zeg  :-\ hoop dat je hem er nog uit kunt vangen

groetjes Larissa