1 november 2024, 01:38:55

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Kimm

hoi,

Vanmiddag hebben wij Pebbles begraven. Het was erg emotioneel. Ik had een veer van Miki en Asha meegenomen en die bij Pebbles gelegt.
Ik heb Pebbles nog even goed bekeken. Wat was zij toch mooi.  :'(
Nadat zij begraven was, heeft mijn va blauwe druifjes op haar grafje gelegt. In het voorjaar gaan deze weer mooi bloeien. Ook ligt Pebbles onder mooie rododendrons.
Ik heb het ringetje van Pebbles meegekregen.
Tja, dit is nu echt definitief en ik zag er ook tegenop. Aan de andere kant, ben ik blij dat het nu gebeurd is.
Nu kan ik haar gaan loslaten.
Op het moment dat wij haar aan het begraven waren, ging de zon heel fel schijnen. Ze was er vast bij.

Daarna heerlijk koffie gedronken met mijn va, bij haar thuis. Ik heb genoten van haar boeren bontje en grijze roodstaarten  ;D
Wat een clowntjes zijn dat zeg en vooral het boeren bontje was echt lachen.
En als je dan de grijze roodstaart op je hand hebt, dan weegt je eigen valkje echt helemaal niets ;D
Een boeren bontje had ik nog nooit in het echt gezien, maar dit was geweldig. Wat een clown.

Happy had ik meegenomen en zijn nageltjes zijn mooi gevijld. Hij kan er weer tegen. Happy heeft zich keurig gedragen daar ;)

Al met al een gezellige en emotionele middag.

Liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Ik lees nu pas dat je Pebbles hebt begraven...

fijn dat je dat bij de VA mocht doen en dat je Pebbles nog voor de laatste keer hebt kunnen zien en dit mocht doen voor haar  :-*

Liefs Manon

B87

Klinkt als een moielijk maar mooi afscheid.
Wat lief dat je VA zo met je meeleeft!

Waarom werd Pebbles nu eigenlijk pas begraven? Vanwege onderzoek? (heb ik even gemist.... sorry...)

Meis heel veel sterkte! Ik denk aan je! :-* :-*

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Kimm

brigith, pebbles werd nu pas begraven, omdat ze nog bij de va lag en het de laatste tijd flink had gevroren hebben we het vandaag gedaan.( ze heeft daar in de vriezer gelegen)
mijn va had aangeboden om pebbles bij haar te gaan begraven als ik zelf geen plek zou hebben.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

B87

Ow zo, dat is logisch ja! Lief van de VA!

Was bij Suzy ook de vraag of de grond het toe zou laten... maar toen kon het gelukkig wel!

Sterkte! :-*

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

patty_dordtse valkjes

super lieve va heb jij zeg...

een moeilijk maar mooi afscheid  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

bobbie

Klinkt heel mooi Kim. Moeilijk maar mooi. :-*

*Yvon

Hoi hoi

Zo'n meelevende da vind je niet zo snel meer.
Het zal best een emotionele definitieve afscheid zijn geweest.

Sterkte !!  :-*

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

☺ Pita ☺

Fijn dat je zo mooi afscheid hebt kunnen nemen Kim.
Heeft ze in ieder geval een mooi plekje ;)
Knuffel van mij.

Sanna

Wat een geweldige vogelarts heb je, Kim!! Fijn dat je het zo hebt kunnen afsluiten.

Groetjes, Sanna

Dierenfreackske

..Neline..

inderdaad, wat een lieve vogelarts zeg. Sterkte hoor Kim. was vast wel moeilijk om die mooie, lieve pebbles weer te zien :-\
ze heeft een heel mooi plekje gekregen   :-*

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Dierenfreackske

Sterkte Kim , heel moedig van je hoor!  Leef heel erg met je mee, moet heel emotioneel geweest gzijn ! Grtjs Ann