4 juni 2024, 16:11:13

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim, ik had hier heel wat in te hale, hoor , bedankt ook voor je steun terwijl ik in de kliniek lag , en wat lees ik daar over Bemmie en Asha ? Dat het leuk zou zijn mochten ze een koppeltje zijn he , wat een leuke splits heeft Bemmie ook !
Het zou inderdaad mooi zijn moesten die 2 donsjes hebben , ga je ze ook een nestje laten doen ? Hihihi ! Lijkt me heel leuk !
Grtjs Ann



Saar

Hi Kim,
Hoe gaat t met Asha?
Groetjes Saar :-*

Kimm

hoi saar,

met asha gaat het super! wat is zij toch een schatje :-* zo lief. nu zit ze bovenop de kooi leuke geluidjes te maken en daar geniet ik toch zo van. een geweldig valkje is zij!

hoi ann,

nee ik begin nog niet aan een nestje hoor ;) eerst eens kijken hoe alles loopt hier, maar in de toekomst zou het leuk zijn natuurlijk, maar er komt veel bij kijken vind ik met een nestje. ;)

hoi karin,

hiih ik vond het ook gezellig in de chat en ik moest erg lachen om jullie reactie: Wie is happy? ;D  ;D  ;D
ik hoop ook dat bemmie verliefd gaat worden op asha. nu loopt hij nog voor haar weg ;D
hij vind het nog maar niks.
ik weet niet wat jullie ervaring is hiermee, maar kan bemmie zo een keertje omslaan dat hij haar wel leuk gaat vinden?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Ja hoor Kim,

Paco had hetzelfde, ineens wilde hij opstappen en nu kroelt hij haar de hele dag door ! Vicky is een beetje een lui meisje, terug kroelen daar heeft ze namelijk nog niet van gehoord en ook toen met het eitje vond ze het de moeite niet om te broeden !

Arme Paco  ;)

Hij moet maar leren dat hij 3 popjes tot zijn beschikking heeft waarvan er 2 smachten naar een man  :D

Oja, enuhhh ik wist het gelijk hè  ;)

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

ja lachen was dat ;D  ;D

dus bemmie kan zo omdraaien over een poosje?

bemmie had pas geleden de rui gehad en sinds asha bij hem in de kooi zit gaat hij weer ruien. is dit normaal of is dit van stress ofzo??

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Owhh dat kan heel goed, het zou me zelfs niets verbazen  :D En dat Bemmie eerst in de rui was en toen gestopt is, is misschien omdat hij meer onder de indruk was, ... of hij krijgt doordat het kouder wordt een soort winterverenpakje  ;)

Ik denk zeker niet dat het met stress te maken heeft, integendeel zelfs  ;)

Liefs,  :-* Karin

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat leuk dat je er zo'n geweldig valkje bij hebt en dat het zo goed klikt met Bemmie en Happy .Grtjs Ann



Kimm

hoi karin,

o ik maakte mij al een heel klein beetje zorgen ;)
zal wel goed komen denk ik. en een wintervachtje? hihihi, grappig :D

hoi ann,

happy gaat dit weekend naar manon toe omdat het niet wil hier met de andere valkjes ;)
zondag gaat happy uit logeren.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi hoi , het kan hoor Kim dat ie een tweede keer in de rui gaat na elkaar , dat is hier ook zo met Wiske eh. Ik dacht , o jee , nu weer maar het is wel normaal hoor , het is nu de derde keer dus nu zal het waarschijnlijk zijn wintervacht hebben, grtjs Ann



Caroline



Bedankt!!!!


Voor de ontzettend mooie en lieve kaart.  :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

graag gedaan ;)

hoi allemaal,

ik heb asha net kunnen kroelen. ze deed bijna haar oogjes dicht maar dat durfde ze toch maar niet. o wat is zij toch een schatje zeg! ze begint wat makkelijker op te stappen, ze durft nog niet goed maar ze loopt ook niet weg voor mijn hand, dus dat is zeker positief.
ik heb net trosgierst op de kooi gelegd en nu zit asha daar samen met bemmie van te eten. misschien is dat wel goed voor het sociale contact tussen die 2 ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

ha kimm
ik wilde je vooor zondag heel veel sterkte wensen want ik denk dat ik het van het weekend vergeet.
dikke kus christa :-*

Kimm

dank je wel christa ;)  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Nou, dan wacht ik maar tot zondag om je dan sterkte te wensen voor vandaag........................




      ::)    ::)   ::)   ::)   :P   ;D 

Falcon

die kroelmomenten doen het hem hier ook hoor.. ;)

ik wil je ook alvast sterkte wensen aankomende zondag..