28 mei 2024, 22:28:42

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

*Manon*

Wij gaan het meemaken a.s. zaterdag!! ;D ;D ;D
Ook ik heb super veel zin, ik rij samen met Valerie naar Eindhoven.. gezellie!!

Groetjes Manon

Kimm

hoi manon,

leuk dat valerie met je meerijdt! gezellig hoor. ja wij gaan het meemaken ;D

hoi caroline,

hihi nou ik geloof je wel hoor ;D  ;D  ;D

hoi patries,

leuk dat je even kwam kijken!

hallo allemaal,

zoals jullie weten heb ik de kooien anders neergezet, maar nu blijft bemmie heel veel in de kooi.  ??? doe ik het allemaal wel goed? is bemmie wel gelukkig?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim ...ik hoop dat alles goed is daar met de valkjes en jou ! Heb je de kooien anders gezet dan ? Hoe heb je ze nu gezet , hihi ,  leuk dat je samen met Valerie naar Eindhoven rijdt , ik ga volgende keer ook hoor , Eindhoven ligt toch niet zo ver van hier , net voorbij Antwerpen ? Antwerpen is zo'nn uur rijden van hier , dus denk ik dat ik er op 1.30 u wel zou kunnen zijn , dus ammusseer jullie daar morgen hoor , en veel foto's maken he , hihi ! ;D ;D grtjs Ann



candy

Hallo Kim,

Hoever ben jij inmiddels gekomen?
Citaat van: Kimm op 11 september 2008, 12:10:31
hoi hermien,

ik ook hoor, ik kan niet wachten ;D  ;D
ik vertrek alvas ;D  ;D


Ik ben ongeveer 25 uur eerder vertokken en in middels in Rondute.

Tot Morgen Henk

Kimm

hoi henk!

haha ik zit nu bij dordrecht ;D  ;D  ;D
wat een eind zeg ;D

tot morgen!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Als ik het goed begrijp, staan de 2 kooien nu in een aparte ruimte, zodat ze elkaar niet meer zien of horen?
Misschien is dit wel goed voor Happy, zodat hij Bemmie niet meer kan domineren. Maar ik kan me ook wel inbeelden dat Bemmie nu gezelschap mist. Ook al zaten ze niet samen in 1 kooi, ze konden toch wel 'kletsen' met elkaar, en zaten niet helemaal alleen dan.
Of Bemmie nu ongelukkig of gelukkig is met deze situatie is moeilijk in te schatten... Het lijkt er wel op dat ie Happy een beetje mist, aangezien hij bij hem in de kooi gaat.
Zitten ze nu nog steeds samen? Gaat het verder goed?

Groetjes
Romy

Anja


Kimm

hoi anja,

dank je wel, lief plaatje! tot morgen :-*

hoi romy,

nee de kooien staan wel allebei hier in de kamer alleen tegenover elkaar. ze zitten apart, want samen gaat niet. bemmie wil dat wel maar happy loopt te spoken door de kooi dan.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , hoe is het daar met Happy en Bemmie ? Veel plezier ook morgen hoor ! Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

hier gaat het goed, allhoewel het met koninklijke hoogheid nog hetzelfde gaat. als ik hem de kooi in wil doen dan hangt hoogheid ook aan mijn vingers. ik denk niet dat dit ooit nog zal veranderen hoor. tenminste die hoop heb ik laten varen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hahaha ...wat een eigenwijs valkje toch he , een beetje pitbull
achtig valkje !   ;D :-\ :-\ Grtjs Ann



Kimm

ja inderdaad, ik denk ook zeker dat er wat van een pitbull inzit hoor!!! geen normale vogel ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

hihi ....arme Kim ... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D



Kimm

ja ik lach wel maar ik ben niet blij :-\ ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , nee ik weet het , het is niet leuk , zowel niet voor jou als voor Bemmie , heb je al gedacht wat het zou zijn mocht er een popje bij hen zitten elk ? Misschien gaat het wel veel beter in de omgang met elkaar ook ?? Grtjs Ann