-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Bonnie,
Fijn dat het zo goed gaat met je zorgenkindjes :)

Aaah de eitjes van Mork en Mindy2 onbevrucht :'(
Daar gaat mijn partner voor Evy ;)

Hoera voor Baukje en Blanco :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Goed om te horen dat de kneuzen het goed doen. :D

Jammer van de eitjes van M & M2.
Nou kan ik het dus ook wel vergeten. :-\

Of, mogen ze nog een rondje ?  ::)

Groetjes Marlies ;)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: ♪ Marlies op 25 augustus 2008, 19:41:10
Goed om te horen dat de kneuzen het goed doen. :D

Jammer van de eitjes van M & M2.
Nou kan ik het dus ook wel vergeten. :-\

Of, mogen ze nog een rondje ?  ::)

Groetjes Marlies ;)

Van mij mogen ze nog een ronde, ze zitten toch binnen en het popje heeft pas 4 eitjes gelegd. Vraag is natuurlijk of zij ook nog een ronde willen, zeker omdat er een bevrucht ei van Extran en Extreme onder ligt. Als dat uitkomt en ze voeden dat jong op zitten we begin oktober.


♪ Marlies


•=Bonnie=•

26 augustus 2008, 09:09:52 #1130 Last Edit: 26 augustus 2008, 09:11:52 by -•=Bonnie=•-
Bij Romeo en Julia is weer een donsje geboren. Ze hebben nog 2 bevruchte eitjes.


Citaat van: Caroline op 25 augustus 2008, 19:42:57
SUper nieuws over je zorgenkindjes.  :D

Ja goed he? :)


Rob S

He Bonnie,

Als ik jou was zou ik echt nog wel een ronde proberen met Mork en Mindy2. Je zou er echt enorm van balen denk ik als je Mork zou verkopen en achteraf zou hij toch die split lutino-geelwang hebben. Heb je niet nog een pleegkoppel waar je dat ei van Extran en Extreme onder kunt leggen?

Fijn dat je jonge valkjes het toch gaan redden ;D! Dat voelt echt goed als je een valkje hebt weten te redden!

•=Bonnie=•

Citaat van: Rob S op 26 augustus 2008, 14:18:33
He Bonnie,

Als ik jou was zou ik echt nog wel een ronde proberen met Mork en Mindy2. Je zou er echt enorm van balen denk ik als je Mork zou verkopen en achteraf zou hij toch die split lutino-geelwang hebben. Heb je niet nog een pleegkoppel waar je dat ei van Extran en Extreme onder kunt leggen?

Fijn dat je jonge valkjes het toch gaan redden ;D! Dat voelt echt goed als je een valkje hebt weten te redden!

Hoi Rob,

Ze mogen ook nog wel een ronde maar ik denk niet dat ze het doen als ze dat pleegjong groot gaan brengen. Back-up koppels voor dat jong heb ik niet momenteel of Bauke en Suprise moeten opnieuw beginnen, maar dan moeten ze wel heeeel snel zijn dus dat wordt niets.



•=Bonnie=•

Ik heb weer eens wat...  :D  Het oudste jong van Blanco en Baukje is een witmasker mannetje split cinnamon, lutino en bont... hij krijgt gewoon een grijze kuif en grijze slagpennen maar... een witte staart?  ??? ???  :o

Ik zal er van de week een foto van maken als het staartje wat verder door is.

Rob S

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 27 augustus 2008, 19:44:31
Ik heb weer eens wat...  :D  Het oudste jong van Blanco en Baukje is een witmasker mannetje split cinnamon, lutino en bont... hij krijgt gewoon een grijze kuif en grijze slagpennen maar... een witte staart?  ??? ???  :o

Ik zal er van de week een foto van maken als het staartje wat verder door is.



Huh wat raar, ik ben benieuwd naar een foto ;D

*Esther*

Van mij mogen M&M ook nog wel een rondje doen hoor!

Dus weer een nieuwe mutatie er bij??

gr Esther

•=Bonnie=•

Haha, ja een grijzewitstaart  ;D Nieuwe mutatie, hihi. Ik zat echt te kijken, van zie ik dat nu wel helemaal goed?? Maar het lijkt toch echt zo, of de kokers moeten extreem wit zijn, over een paar dagen moet ik het goed kunnen zien.

Anke

Hoi Bonnie,
Ik ben benieuwd naar dat bijzondere valkje :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Heel apart .... kan ie niet stiekum opaline zijn?? Mijn opaline witmaskertjes hadden ook hele witte staartveren.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 27 augustus 2008, 20:40:54
Heel apart .... kan ie niet stiekum opaline zijn?? Mijn opaline witmaskertjes hadden ook hele witte staartveren.

Nou dat kan eigenlijk niet, want het moet een man zijn (pa is albino) en Baukje is niet opaline... dat was ook het 1e waar ik aan dacht inderdaad, aan opaline. Nog even een paar dagen aankijken  :)