-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

mariejj

Citaat van: Anke op 20 juni 2008, 11:50:27
Dat is toch een echte uitdaging voor jou als fotograaf ;D


whaha *hint*   ;)

•=Bonnie=•

Nee hoor, dat is geen uitdaging, ik weet namelijk precies hoe dat moet  :P :P :P  en dat kan dus niet in zo'n hok, niet zoals ik het zou willen hebben. Maar goed, zaag lekker verder, die foto's komen pas als Baukje en haar nieuwe kerel samen zitten  :)

*Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 20 juni 2008, 12:46:47
Nee hoor, dat is geen uitdaging, ik weet namelijk precies hoe dat moet  :P :P :P  en dat kan dus niet in zo'n hok, niet zoals ik het zou willen hebben. Maar goed, zaag lekker verder, die foto's komen pas als Baukje en haar nieuwe kerel samen zitten  :)



Flauw hoor !! ::) :P ;D ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: *Yvon op 20 juni 2008, 12:48:14

Komen ze toevallig uut Greuningn ?   ::) ;)


Nee ze stonden ook niet op marktplaats of op een andere advertentie site, dit was echt puuuuuur toevallig. En het was nog maar 12 km rijden ook haha :)

LOL en nee Marlies, dat is niet flauw, jullie zijn flauw, kom op zeg, gewoon twee witte vogels... die kennen jullie heus allemaal al :)

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske




*Esther*


*Esther*

Lees effe mijn dagboek ;) Heb ik weer....

Heb jij voor mij een albino man??
Evt van dezelfde man als waar jou albino man vandaan komt? 12 km voor jou is voor mij dan ook niet zo ver meer....


Maarre foto's zijn toch altijd leuk, vooral van albino's zonder kale koppies!

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 20 juni 2008, 19:03:37
Lees effe mijn dagboek ;) Heb ik weer....

Heb jij voor mij een albino man??
Evt van dezelfde man als waar jou albino man vandaan komt? 12 km voor jou is voor mij dan ook niet zo ver meer....


Maarre foto's zijn toch altijd leuk, vooral van albino's zonder kale koppies!

Nee sorry, ze vroeg er niet veel voor en voor dat geld had ik er wel twee mee genomen zodat Baukje wat te kiezen had gehad ;) Heb wel een popje... kweekrijp...


•=Bonnie=•



Met de albino's gaat het goed, de twee zien er gezond en monter uit. Jammer genoeg plukt de man zijn popje dus die is niet zo mooi, ze zal blij zijn als ik ze uit elkaar gehaald heb haha :)

Zou gaat zijn als het mannetje dit jaar nog een koppel met Baukje zou vormen maar da's natuurlijk wel veel gevraagd.

Het bleekmasker jong en zijn/haar broer/zusje zijn ondertussen geringd, ik kan nog niet zien wat het wordt, in elk geval geen van beide bont. Het zijn wel vetzakjes :)

Jelle en Beauty hebben twee eitjes  ;D

Extran en Extreme hebben 1 eitje  :D

Romeo en Julia hebben 7 eitjes (onder Bauke en Suprise)

Bauke en Suprise hadden 5 eitjes maar die heb ik weggegooid.

Mork en Mindy waren weer aan het paren maar ik ga er niet op wachten... Zodra de jongen zelfstandig zijn haal ik ze uit elkaar. Mindy gaat dan terug naar Romeo. En VZN (opaline bronzefallow pop die al die tijd vrijgezel was) gaat naar Mork. Zo hoop ik uit te vinden of Mork wel split lutino-geelwang is en niet stiekem split bronzefallow geelwang. Of dat dit jaar nog lukt...



♪ Marlies

Jij hebt dus ook nog andere plannen. ::)

Fijn dat het goed gaat met de albino's, jammer van dat plukken.
Als hij dat straks bij Baukje ook maar niet gaat doen, dan blijft er helemaal niks van over. ::)

Misschien wel een opaline bleekmasker.......ook heel mooi !!

Succes met je ruilplannen. :D

Groetjes Marlies ;)

irma

Hoi Bonnie,

Heb ik wat gemist: een stuk hout zagen, 2albino's ?
Ik heb je volgens mij uitgezet met het aanklikken in outlook ?
Ik dacht al wat is Bonnie stil (foutje) :-[

groetjes Irma ;D


Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Citaat van: ♪ Marlies op 23 juni 2008, 21:35:32
Jij hebt dus ook nog andere plannen. ::)

Fijn dat het goed gaat met de albino's, jammer van dat plukken.
Als hij dat straks bij Baukje ook maar niet gaat doen, dan blijft er helemaal niks van over. ::)

Misschien wel een opaline bleekmasker.......ook heel mooi !!

Succes met je ruilplannen. :D

Groetjes Marlies ;)

De man schijnt de pop te plukken sinds de vorige eigenaar het blok weggehaald had. Volgens haar was er de rest van de tijd niets aan de hand geweest. Nou ik zal het wel zien, ik vond hem te mooi te om te laten zitten. Baukje is trouwens een kleine kattekop dus misschien zou zij dat gedrag al helemaal niet pikken ;)

Ruilplannen moeten nog heel eventjes wachten maar het lijkt me stug dat er dit jaar dan nog wat zou gebeuren. Misschien van de winter in de kweekkooien met die nieuwe koppels  ;)

Citaat van: irma op 23 juni 2008, 21:52:33
Hoi Bonnie,

Heb ik wat gemist: een stuk hout zagen, 2albino's ?
Ik heb je volgens mij uitgezet met het aanklikken in outlook ?
Ik dacht al wat is Bonnie stil (foutje) :-[

groetjes Irma ;D




Wie zet mij nu uit ;)

*Manon*

Hoi Bonnie,

Ook ik ben benieuwd naar de foto's  :P :P
En ook naar welk popje de albino man nu gaat krijgen.
Je hebt plannen genoeg lees ik wel, komt vast goed  :D

Groetjes Manon