De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Nathalie84

Citaat van: Karin op 23 januari 2008, 14:27:54
Ik zag Ukkie net goed eten, Mumble heb ik nog niet gezien, maar ja, die is 3 dagen ouder dus dat zal wel goed zitten  ;D Die heb ik al eerder zien schansen  ;D Helaas heeft mams de stekeltjes die op Ukkies achterhoofd doorkwamen blijkbaar er weer uitgetrokken  :o Ze moeten dus echt morgen weg voor mams ze helemaal kaal maakt  ::) De jongen worden onrustig als de ouders los vliegen en boven op de kooi zitten. Dus ik laat de ouders er nu gewoon maar tot morgenavond bij. Ze voeren ze toch bijna niet meer.

Nee, geen foto's Marc  ;D Ik zal vanavond weer wat nieuwe maken van Tuur, maar ik heb 2 dagen gewerkt hè, dan heb ik gewoon minder tijd. Daarnaast moet ik steeds incalculeren wanneer ik naar boven ga, omdat ik dan de opvangpoes op moet sluiten in de bench. Mevrouw komt nml steeds de huiskamer in en daar zitten natuurlijk de papjongen. Te gevaarlijk om er niet bij te zijn. Ik heb wel foto's van de papjongen, die zal ik zo plaatsen.


Goed zo Ukkie!!! We komen je snel halen...dan kan je mama je niet meer pesten.. ;)  ;D


Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 23 januari 2008, 15:43:51
Heel mooi weer! ;D

Hoe komt het eigenlijk dat de neonpareltjes zo kaal zijn op de krop? Of heb ik dat ergens gemist... ???


Ik heb ze kaalgeschoren, vond ik mooier   
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 23 januari 2008, 17:42:02
Citaat van: Marc van de Kuifjes op 23 januari 2008, 15:43:51
Heel mooi weer! ;D

Hoe komt het eigenlijk dat de neonpareltjes zo kaal zijn op de krop? Of heb ik dat ergens gemist... ???


Ik heb ze kaalgeschoren, vond ik mooier   



't Heeft wel iets... ;D
Na kale honden- en kattenrassen nu ook kale valkparkieten! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

brrrrrrr.... je hebt een rijke fantasie marc!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Hahaha, of valkjes met krulletjes ?  :P
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Dat zou nog moeten kunnen... een valkje met een krulkuif! ;D

...en orange parels!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Hoi Karin,

het gaat hier super goed hoor.. als je tijd over hebt staan er foto's van Dixie in mijn boekje.. 't zijn er zoveel dat ik ze niet allemaal hier durfde te plaatsen maar kiezen kan ik ook niet.. hihi...

't is een schatje..  :-*


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Citaat van: Debbeltje op 23 januari 2008, 20:13:34
Hoi Karin,

het gaat hier super goed hoor.. als je tijd over hebt staan er foto's van Dixie in mijn boekje.. 't zijn er zoveel dat ik ze niet allemaal hier durfde te plaatsen maar kiezen kan ik ook niet.. hihi...

't is een schatje.. :-*


Hahaha, ik ga zo kijken  ;) En eet Dixie goed ? Murphy is een beetje eigenwijs, die wil alleen maar trosgierst en eet alleen zaad uit de hand, doet me een beetje aan Garath denken  ::) Murphy zit nu bij Jos en Tosca moet even op haar tanden bijten, want valkjes kunnen zo goed manipuleren  ::) Murphy is nu 7 weken dus moet het echt wel kennen   >:(
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Dixie eet heel goed.. heb het voer van jou en mijn eigen voer hangen, wat eivoer en de nutribird en 1 strengel trosgierst..

Dixie woog van de week al 87 gram en zit bij alle bakjes heerlijk te eten..  :)

Ik hoop dat Murphy snel afkijkt bij Jos.. inderdaad trosgierst eruit en doorbijten.. hopelijk komt het snel goed!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Citaat van: Debbeltje op 23 januari 2008, 22:45:31
Dixie eet heel goed.. heb het voer van jou en mijn eigen voer hangen, wat eivoer en de nutribird en 1 strengel trosgierst..

Dixie woog van de week al 87 gram en zit bij alle bakjes heerlijk te eten.. :)

Ik hoop dat Murphy snel afkijkt bij Jos.. inderdaad trosgierst eruit en doorbijten.. hopelijk komt het snel goed!


Ik hoop het ook  ::)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

24 januari 2008, 01:03:57 #805 Last Edit: 24 januari 2008, 01:06:41 by Karin
Vanavond foto's van de jongen gemaakt die nog bij Dizzy en Diba zitten. 3 op een rij :



Jong 3, Tuurke van Marc



Jong 4



Jong 5



Één van deze 2 gaat waarschijnlijk bij Sky wonen. We wachten nog even de karaktertjes en pennetjes af  ;)

En ik heb natuurlijk ook van de 2 die beneden zitten een foto gemaakt en ik kwam er dus ineens achter dat het oudste jong kan vliegen  ;D Als de borstveertjes terug zijn ga ik het DNA testen. Als het een popje is mag het sowieso blijven, is het een man dan moet ik er nog eens hard overna denken.... Dat geel verdwijnt dan natuurlijk  ::) En hij zou het dan wel door kunnen geven aan zijn jongen, maar er mee kweken doe ik dan toch niet.....





En het hittepetitje wordt echt steeds leuker ! En mooi dat ze is  ;) Misschien als tweede optie ?  ;D



En tussendoor een foto van Madelief en Mellody, 2 volle zusjes, maar uit 2 verschillende nesten.



En dit is een  DRAAK  Zodra ik de kooi open doe vliegt ze er uit en komt meteen op mijn arm zitten en gilt dan de hele boel bij elkaar  :o :o :o Ze is ook degene die overdag vaak zit te brullen  ;D ;D ;D



Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

lynette

Hoi hoi

wat een leuke foto's en mooie valkjes
en Draak hahah echt een dondersteen.

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hoi Karin ...wat een mooie foto's heb je gemaakt van de jongen en de foto van de twee zusjes (uit ander nest)
vind ik echt toppie hoor ! Grtjs Ann



Marc van de Kuifjes

Draak haha! ;D Nu alleen nog leren vuur spuwen! ;D

De kleintjes van D&D beginnen er nu echt heel leuk uit te zien! Dat gele moeten ze toch van Dizzy hebben denk ik! Was Rikske een pop geweest dan was hij nu ook zo geel :).

Jij bent wel goed... als ze weer borstveren hebben ga je ze weer uittrekken voor de DNA-test! :o ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 24 januari 2008, 08:16:24
Draak haha! ;D Nu alleen nog leren vuur spuwen! ;D

De kleintjes van D&D beginnen er nu echt heel leuk uit te zien! Dat gele moeten ze toch van Dizzy hebben denk ik! Was Rikske een pop geweest dan was hij nu ook zo geel :).

Jij bent wel goed... als ze weer borstveren hebben ga je ze weer uittrekken voor de DNA-test! :o ;D


Hihihi, ja, errug hè ?  ;D Maar ja, een man erbij.... en ik ben bang dat het een man is  ::) Maar het zou zonde zijn als het toch een popje is en ik zou het verkopen  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves