De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Karin,
Hi hi de tekst was ook heel leuk ;D
En de foto's zijn weer heerlijk om te bekijken.
Arme kleintjes met gekortwiekte kuifjes ::)
Maar ze blijven prachtig hoor ook met korte kuifjes :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Karin

CitaatJe Fallow wordt mooi hoor!! 't is een soort van heel licht cinnamon he..  vind alleen die rode oogjes een beetje "eng" voordoen.. worden die nog donkerder???


Ja, het lijkt idd op licht cinnamon. En de ogen blijven zo rood, maar in het echt valt het wel mee hoor, op foto's ziet het er altijd wat enger uit  ;) En de cinnamonnetjes in dit nest zijn ook echt schitterend, wel cinnamon maar dan zacht. Ik vraag me af of dat door de split fallow komt.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

tck

Had ik gisteren maar niet zo hard moeten roepen dat Murphy de allerallermooiste is, nu heeft hij de allerallerminste kuif  :o

Ach, voor mij blijft ie nog steeds het allerallermooist  ;D ;D


♥Debby♥

't heeft wel weer iets extra's vind ik.. hahaha

al hoop ik dat mams de rest maar gewoon laat zitten!  :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

Hoi Karin,

Wat zijn de foto's moooiiiii!
Echt om van te genieten :D

Groetjes Manon

Kaatje

Hoi Karin,

Ik zie nu dat ik toch zeker al een hele lange periode niet in je dagboekje heb gereageerd maar ik heb wel in het bijzonder kunnen genieten van alle prachtige foto's !!

En je hebt dus echt niet gelogen, ... dit is echt een foto om te kwijlen wat een verschrikkelijk mooi valkje zeg !!



Je kan dan ook met recht trost wezen op al het pracht en praal aan valkjes wat je op dit moment in je collectie hebt zitten en je hebt enorm veel leden al weer heel erg blij gemaakt !!

Ik kom snel weer eens wat vaker bij je neuzen want ik zie wel dat ik behoorlijk wat mooie dingen "gemist" heb !!

Groetjes Karin


Dierenfreackske

Hoi Karin ....hele mooie prachtvalkjes (en donsjes) heb je zeg !!!Ik vind je foto's telkend om te smelten hoor !!Grtjs Ann



Karin

Citaat van: Kaatje op 10 januari 2008, 01:50:27
Hoi Karin,

Ik zie nu dat ik toch zeker al een hele lange periode niet in je dagboekje heb gereageerd maar ik heb wel in het bijzonder kunnen genieten van alle prachtige foto's !!

En je hebt dus echt niet gelogen, ... dit is echt een foto om te kwijlen wat een verschrikkelijk mooi valkje zeg !!



Je kan dan ook met recht trost wezen op al het pracht en praal aan valkjes wat je op dit moment in je collectie hebt zitten en je hebt enorm veel leden al weer heel erg blij gemaakt !!

Ik kom snel weer eens wat vaker bij je neuzen want ik zie wel dat ik behoorlijk wat mooie dingen "gemist" heb !!

Groetjes Karin




Bedankt voor je compliment Karin !
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Het is officieel.... ik maak veel te veel foto's 
Vanavond dus maar eens overslaan, hoop dat ik me in kan houden  Deze foto's zijn gisterenavond gemaakt.

De 4 jongen van Dimple en Magic :



Ook Mumble heeft gisteren gevlogen, heel proffesioneel zo bovenop een kamervolière 

De jongen van River en Phoenix :

Het oudste cinnamon  bontje....



De Fallow witmasker....



En het jongste cinnamon bontje....



De Fallow is het rustigste van het stel... O jee, zal het dan toch een man zijn ? Popjes zijn meestal iets pinniger dan mannetjes  Nou ja, ik ga hem / haar toch DNA testen, dus we zullen zien. Ik denk dat ik vanavond of morgenavond veertjes ga trekken om op te sturen.

En dan de jongen van Dizzy en Diba. De ouders hebben gisteren heerlijk rondgevlogen. Diba zat mooi op wacht toen ik foto's maakte 



Het oudste jong...



Het tweede jong...



Het derde jong....



Het vierde jong....



En het jongste jong. Ik kan het nog niet met zekerheid zeggen, maar het lijkt er op dat dit jong net zoveel geel krijgt als het oudste jong :



Tijdens het foto's maken viel het jongste jong steeds in slaap 



Zoals het er nu uit zien zijn het dus alle vijf cinnamon pareltjes met héél fel geel 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anke

 :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Wat een schatjes allemaal!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 10 januari 2008, 18:12:53
Het is officieel.... ik maak veel te veel foto's 
Vanavond dus maar eens overslaan, hoop dat ik me in kan houden 


Dit is ook officieel : wij zijn gek op foto's! ;D Niet overslaan dus! ;)

Heel leuke foto's weer! :D Ik ben nog altijd erg benieuwd hoe de jongen van Dizzy en Diba gaan evolueren! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Overslaan?? echt niet he!!

ze zijn zooooo mooi! daar moet je gewoon heel veel foto's van maken!!

De jongen die Dizzy en Diba zijn ook echt SCHITTEREND!! al vind ik de cinnamon bontjes ook echt heel schattig.. bont vind ik zoiezo ook erg mooi.

nou ja.. eigenlijk geldt voor alle foto's hetzelfde.. Schitterend!!

Je fallow gaat nu ook heel snel zeg.. wat een hoop veertjes al weer!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Nathalie84

Hallo allemaal!!

Ik zal me even voorstellen ik ben Nathalie. Samen met mijn vriend Marco zijn wij bijna de trotse eigenaren van Mumble en Ukkie  ;D

Ik was al een tijdje het forum aan het volgen en vind het daarom wel zo leuk om nu ook aangemeld te zijn.

Alles een beetje gaan uitvinden hoe het werkt, dan komt het vast wel goed!!  ;)

Groetjes,

Nathalie

Dierenfreackske

Hallo Karin ....eerst en vooral .....je hoeft je vooral niet in te houden om foto's te maken hoor !!! Ik heb daar helemaal geen last van !!! Integendeel , ik ben dol op valkjesfoto's !! Ik vind het zo lief en dat ik al die mooie foto's van al die verschillende valkjes mag bewonderen !! Een vraagje ...die close up foto's zijn die met een macrolens gemaakt ?  Ik vind ze superzuiver en heel knap hoor !! Grtjs Ann



Marc van de Kuifjes

Citaat van: Nathalie84 op 10 januari 2008, 21:05:02
Hallo allemaal!!

Ik zal me even voorstellen ik ben Nathalie. Samen met mijn vriend Marco zijn wij bijna de trotse eigenaren van Mumble en Ukkie  ;D

Ik was al een tijdje het forum aan het volgen en vind het daarom wel zo leuk om nu ook aangemeld te zijn.

Alles een beetje gaan uitvinden hoe het werkt, dan komt het vast wel goed!!  ;)

Groetjes,

Nathalie


Leuk dat jullie ook op het forum komen! :D
Krijgen Mumble en Ukkie straks ook een dagboekje?




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -