De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Debbeltje op  9 januari 2008, 15:35:26
Dat is goed nieuws Karin..

Poes zal niets extra gehad hebben ondanks alle extra's die haar lichaam nu nodig heeft.. ze heeft het getroffen dat ze nu zo goed verzorgd wordt.




Nee, daar hadden die mensen het geld niet voor  Ze zal wel op de goedkoopste brokken hebben gestaan. Het is echt een schatje, ze is alleen als de dood voor Marcel. Ik denk dat de man des huizes niet echt lief voor haar geweest is 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anke

Hoi Karin,
Hi hi een hok vol vrijgezelle dames..... met 1 man...
Gaat die dan niet op de versiertoer? Of is het een homovalkje? ;D

Fijn dat het zo goed gaat met mamapoes!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

ach gos... je vraagt je dan af wat die man heeft moeten doen om haar zo bang te krijgen..  :censuur :censuur

enne, hoe is het met de valkjes? alles met alle jonkies nog goed?


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Citaat van: *Anke* op  9 januari 2008, 19:18:25
Hoi Karin,
Hi hi een hok vol vrijgezelle dames..... met 1 man...
Gaat die dan niet op de versiertoer? Of is het een homovalkje? ;D

Fijn dat het zo goed gaat met mamapoes!
Groetjes Anke
Nog niet nee, hij is nu bijna een jaar en gedraagt zich nog als een echte vrijgezel  ;D Ik wil wel een mooi popje voor hem aan gaan houden, ik hoop van Cocktail en Twister, een primrose split witmasker  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Debbeltje op  9 januari 2008, 19:22:50
ach gos... je vraagt je dan af wat die man heeft moeten doen om haar zo bang te krijgen.. :censuur :censuur

enne, hoe is het met de valkjes? alles met alle jonkies nog goed?


Ja, ik ga zo weer foto's plaatsen....
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

*neemt wat koffie mee en duwt Marc opzij... gaat op de eerste rang op het mooiste plekje zitten..  :)*


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Aaarch.... zit ik op een andere computer, denk ik nu zal het wel goed gaan, loopt ook deze    vast, weer alle tekst weg     
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anke

Hoi Karin,
Hi hi weg met de tekst, gewoon foto's ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

 ;D ;D ;D Ankie wil alleen foto´s!!  :P

WOrd!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

Nou, nog maar een keer proberen, zitten jullie er klaar voor ?

Hé, niet duwen !

Eerst de jongen van Dimple en Magic..... Gisteren zag ik dat de jongen helaas naar de kapper zijn geweest...  Dimple was de jongen zo overdreven aan het poetsen dat ze de kuifjes gekortwiekt heeft  Ze doet dit omdat ze aan een nieuw nest wil gaan beginnen. Toen ik gisteren de jongen ging knuffelen zaten ze druk te wipwappen    Zo zonde, die mooie kuifjes    Gaan onze nieuwe baasjes nu nog wel van ons houden ? Zal ik ze maar alle vier houden ? Nou, de kuifjes zullen wel weer bijgroeien hoor, wel erg jammer, ze waren zo mooi lang. Ukkie is ook wat achter de kuif geplukt, maar dat was al gebeurt toen hij / zij nog alleen in het broedblok zat. De ouders wilde het eruit hebben, ruimte maken voor het volgende nest 

Nou, hou je vast en niet schikken 

Murphy



Dixy



En Dixy had gehoord dat ze zich van de beste kant moest laten zien en heeft dus gisterenb voor het eerst gevlogen, zo in één ruk bovenop de volière !



Mumble, die probeerde ook te vliegen maar storte ter aarde 



En Ukkie, die kan nog niet goed op een stokkie zitten dus die heb ik in het touwring gezet.



En dan het nest van Dizzy en Diba. Zover ik nu kan zien zijn het allemaal cinnamon pareltjes met echt felgele pareltjes, zo mooi !
Ze waren wel een beetje boos dat ik ze uit het broedblok plukte, want ze werden net lekker met andijvie gevoerd. Je ziet het bij de oudste op de snavel zitten. Maar ja, broedblok moest even schoongemaakt worden  Wat een lekkere bekkies hebben ze zeg !



En dan het nest van River en Phoenix, alle 3 bij elkaar :



Het jongste bontje is dus wel cinnamon, alleen de langste vleugelpennen die dus het eerste zichtbaar waren zijn gewoon veel donkerder dan de rest van het cinnamon. Vandaar dat ik even in de war raakte   

En dan als klap op de vuurpijl, jullie mogen kwijlen.....   


Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

ooooooooooo wat gaat het hard... En kijk Dixie nou... al aan het vliegen... jemig de pemig..

Wat zonde van de kuifjes zeg, overmoedige mams..  ;D

Je Fallow wordt mooi hoor!! 't is een soort van heel licht cinnamon he..  vind alleen die rode oogjes een beetje "eng" voordoen.. worden die nog donkerder???

Bedankt voor de foto's weer.. super!!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -