16 juni 2024, 14:38:52

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Ja dat klopt.. daar zaten 2 rijstvogeltjes in.. zoonlief heeft er 1 laten ontsnappen en toen hebben we de ander teruggebracht bij Jan z'n neef.. ik vond dat zo zielig..

aangezien het toen midden broedseizoen was konden we het koppeltje niet compleet maken omdat hij geen flauw idee had wie nou bij wie hoorde..  :D

dus sinds die tijd staat de kooi in de schuur.. Ik wilde hem eigenlijk verkopen maar jan wilde hem liever aanhouden.. en eigenlijk is het altijd handig om een kooi achter de hand te hebben.. Dat zie je nu met Djeego.. je hebt altijd iets om op terug te vallen.



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi debby,

gefeliciteerd met djeego. super leuk hoor en hij is ook heel erg mooi!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Dank je wel Kimm! 't is inderdaad echt een knapperd.. heel apart dat getekende bont.. 

Ze zitten nu alle 5 heerlijk te slapen.. heerlijk gezicht!

hier nog wat fotootjes van begin van de avond..

















♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Hihihihi!!

Ik had al zo'n vermoeden toen ik las dat ie bij je kwam logeren en even later dat er iemand was komen kijken .... en vandaag weer terug kwam.  :P

Hij is prachtig!!!

Leuke naam ook, zo geschreven.  :D

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Super foto's!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

Dank je wel Caroline..

ach het was ook zo toevallig..

Ik had de foto's gezien bij Karin en vond hem gelijk geweldig.. maar ach, toch twijfelen en is het wel goed enz. enz. enz.

en toen kreeg ik een PB-tje van Karin met de vraag of Meego eventueel mocht komen logeren.. en toen wist ik het eigenlijk wel.. dit moest zo zijn.. op deze manier zou die kleine bij mij komen en omdat ik toch al stiekem verliefd was.... tja.. dan is 1 +1 nog altijd 2 he...  :D

en nu is hij dus hier.. hoe gaaf he.. alsof het zo moest zijn..  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Debby,

Gefeliciteerd met Djeego, en wat een gave foto's allemaal !! Djeego is net zo'n prachtexemplaar als al je andere valkjes, wat heb je toch een heerlijk valkjes gezinnetje zo  :D

Echt gezellig dat je weer lekker actief bent op het forum !

Groetjes, vanuit een zeer nat Capelle  ;)


Marc van de Kuifjes

Ik was ook nog kandidiaat voor Meego/Djeego, maar dat had je waarschijnlijk al van Karin vernomen! ;D

Het is ook een beetje m'n eigen schuld dat hij nu niet bij ons woont. Ik had eerder al geinformeerd naar Djeego maar had dan besloten om toch verder te gaan met mijn oorspronkelijk idee, namelijk wachten op nog een D&M-valkje. Maar toen bleek dat Djeego niet meteen een andere kandidaat-koper vond had ik me terug aangeboden... maar jij was me voor! :P ;D
Maar het is je van harte gegund natuurlijk! ;)

Het is wel een gek gezicht, zo met die gekortwiekte vleugels, net een straaljager! ;D






De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Goedemorgen!

Hoi Kaatje, bedankt hoor.. we zijn ook erg blij met ze..

De nacht is goed gegaan.. vanmorgen heb ik Djeego goed zien eten en nu zit hij te spelen.. het frapante is dat Daya heel erg bij Djeego in de buurt blijft.. terwijl ze van die andere 3 eigenlijk niet zo heel veel moet hebben..

Duuk en Didi zijn weer druk aan de wipwap.. die frequentie van die 2 is niet bij te houden hoor..  ;)

Maar al met al gaat het dus hartstikke goed... gelukkig maar!

Marc, ik hoorde het van Karin inderdaad.. dat ik je net iets voor was.. ik hoop dat er snel een mooie kleine bij D&M geboren wordt.. want dat zijn inderdaad ook vreselijke lieverds.. Dixi is echt een schat!

En ja, die vleugels is best een gek gezicht ja.. vooral als hij dan toch met z'n kracht probeert te vliegen zoals hij op die foto doet..  :D

groetjes vanuit een droog maar guur Katwijk..  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

mooie foto''s debby! wat een schatje! en gaat dat goed met de andere valkjes? heb je djeego nu eerst nog apart?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

De kooi van Djeego staat naast de kooi van de rest.. maar nu zit hij bij ze in de kooi.. even kijken hoe dat gaat.. en dat gaat onwijs goed.. zit heerlijk te eten en te spelen en er is ook totaal geen onrust..  ze gaan allemaal hun eigen gang..

hij zit nu een soort van te fluiten.. klinkt heel erg komisch..

Daya blijft steeds bij hem en dat verbaasd me echt want als Dixie bij haar in de buurt komt dan wordt ze boos..

Hij zit nu echt heeeeeeel erg z'n best te doen om geluidjes te maken.. zo schattig... en als hij op dit tempo dooreet weegt hij aan het eind van de week 10 gram zwaarder..  ;)

Ik ben vandaag de hele dag thuis dus ik kan goed aankijken hoe het gaat met z'n allen in de kooi.. mocht het toch onrust veroorzaken denk ik dat ik hem met Daya in de andere kooi zet..  maar tot nu toe geen problemen dus!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

leuk dat dat goed gaat! en lekker dat je de hele dag thuis bent, heerlijk. hoeveel kooien heb jij nu staan? 2 of 3?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Gefeliciteerd met Djeego Meego! Het is inderdaad een beauty hoor! Veel genot ermee.
Ik moet zelf nog ff wachten op Binky, maar denk dat ik volgende week ook maar ff een paar snipperdagen neem om op de kleine te passen, hè?

;D   ;D   ;D
        ;D

♥Debby♥

Hoi Hermien.. Ik vind het een goede reden voor verlof.. misschien wel de beste die er is!  ;) Denk alleen dat mijn baas het niet goed vind als ik verlof neem.. nou scheelt het dat ik thuis werk.. hahahahaa
Binky is ook een knapperd hoor.. zag de foto's bij caroline! Hoop dat hij nu snel jouw kant op komt.. heb je nog meer "vliegtuig" in huis.. ;D

Kim, ik heb in principe maar 1 kooi in huis staan hoor... nu dus even tijdelijk 2 ivm Djeego maar normaal alles bij elkaar..

en als ik dit zo zie dan denk ik dat het snel weer 1 kooi gaat worden.



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi debby,

dat is wel lekker hoor dat het allemaal in 1 kooi kan. ik heb 2 grote kooien staan met 1 valkje erin ;D  ;D
nou dat  is ook een must zoals je gelezen hebt, maar ik vind het fijn voor jou dat het allemaal zo goed klikt!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Je zou misschien nog kunnen kijken voor een kooi met scheidingswand in het midden? maar ja, die kooien zijn ook allemaal niet goedkoop..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.