Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Goede morgen Jeanine,

groot gelijk meid dat je even met baloo naar de da gaat.
Succes!

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ....sterkte voor Balou vandaag hoor! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Dankjewel.

Hoi Peggy,

Beter 1 keer voor niks dan 1 keer te laat toch?
Dankjewel.

Hoi Ann,

Dankjewel.

*~Jeanine~*

18 april 2008, 13:40:08 #2449 Last Edit: 18 april 2008, 13:42:42 by *~Jeanine~*
Hallo allemaal,

Ben vanmorgen met Baloo naar de DA geweest.
Nou ik heb echt wel de gestoorste valk die er bestaat ::)

We moesten even wachten en Baloo houd niet van in het reiskooitje te zitten. Hij was me toch aan het schreeuwen.
Ik mocht zelfs voor van een man met een kitten ;)

Eenmaal binnen in de behandelkamer ik m'n verhaal gedaan en omdat Baloo blijf schreeuwen vroeg ik of hij eruit mocht. Tuurlijk mocht dat.

Ik pak Baloo eruit.
Baloo wil nooit bij iemand blijven zitten. Nou meneer springt op mijn schouder koppie omlaag zeuren voor een kroeltje :o
Dit heeft hij nog nooit gedaan.
De assistent helemaal : "O wat is die mooi, wat een schatje bla bla bla" Ik zei nog dat hij niet van vreemde houd.
Maar ze steekt de vinger uit naar Baloo en Baloo deed hap :censuur Hij liet in eerste instantie niet los. Ik Baloo op de snavel getikt toen liet hij wel meteen los.
De assitent de kamer uit en niet meer terug gekomen :-[

De dokter zei volgens mij is hij een beetje eenkennig :P

Ik moest Baloo dus vasthouden dat hij kon voelen aan zijn buikje en ruggetje. Baloo voelt helemaal goed aan. Zijn poepjes zien er goed uit maar worden toch onderzocht of er iets inzit. Heb mijn hele verhaal gedaan ook over Berlioz. Hoe de dokter het hoorde denkt hij dat Berlioz een hersentumor heeft gehad dit is natuurlijk niet besmettelijk.

Hij vroeg naar De "relatie" tussen Baloo en Zazou. Ik dus verteld dat de liefde niet beantwoord wordt door Zazou.

Toen vertelde hij dat hij jaren lang zelf valkjes heeft gehad en ook een soort gelijk geval heeft gehad als Baloo. Naar zijn mening is Baloo sexueel gefrusteerd :o :o :o en kuurt dat af en toe uit op Zazou. Ik zei dat Baloo nog helemaal niet zo oud is hij is immers maar 5,5 maand. Dat had er dus niks mee te maken.

Voor de zekerheid wordt de ontlasting dus nagekeken en daar krijg ik dinsdag de uitslag van.
Als laatste advies gaf hij dat ik er beter voor kan zorgen dat Baloo nog een paar andere poppetjes tot zijn beschikking krijgt of erover nadenken om hem in een grote voilere te doen.

Nou het wordt sowieso de eerste optie. Ik hoop alleen dat ik dinsdag een goede uitslag krijg over zijn ontlasting.

En al die tijd zat Baloo (buiten het onderzoek zelf dan) op mijn schouder of op mijn vinger.

Kom thuis en denk lekker even kroelen met mijn ventje. Ja daag de oude Baloo is weer helemaal terug. Meteen wegvliegen en maar op de deur zitten fluiten :-\ ::)

Hij heeft Zazou wel verder met rust gelaten en ik hoop dat het zo blijft :D

Dinsdag zal ik de uitslag melden :)

Caroline

Gekke Baloo.  ;) ;D

Spannend tot dinsdag.

Ik heb vandaag de "kalkdruppels" al binnen gekregen en ga vandaag meteen starten.  :D

Groetjesssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mico

Hoi hoi Jeanine

;D ;D ;D De assistente gebeten en niet meer terug gekomen whahahaha..niet netjes om te lachen maar we vinden het wel heel grappig  :P

Och dus Baloo wil waarschijnlijk gewoon een vrouwtje,nou dat zal dan heus goed gaan komen want je krijgt er nog genoeg bij  ;) :D

We duimen ervoor dat de uitslag van de ontlasting goed zal zijn!!!

Groetjes,
Miranda en Corine

*Petra*

Hoi Jeanine,

Ach, je had toch gewaarschuwd, en wie niet luisteren wil ...  ;D.
Wel flauw om helemaal niet meer terug te komen.. ::).
Grappig dat hij om een kroel vroeg, terwijl hij dit normaal nooit doet  ???. Het blijven gekke beestjes, die valkjes van ons ;). Nu nog duimen dat de uitslag van zijn ontlasting ook goed is..

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hoi Jeanine,

Owh owh, wat een deugnieten zijn valkjes toch  :D Heel erg fijn dat er met Baloo niks aan de hand is en zijn ontlasting er ook goed uitziet ! Ik denk niet dat er wat uitkomt maar dan heb je in ieder geval het zekere voor het onzekere genomen !

Heel goed nieuws dus ! Wat een dondersteen is het toch, bij de DA lekker kroelen en thuis gelijk weer wegvliegen, maar je weet nu dus wel dat hij het kan en wilt als hij er zelf zin in heeft, .... misschien ook eens wc training  ;)

Groetjes, Karin

Peggy

Gelukkig is er niks ernstigs aan de hand met jullie ondeugende Baloo!
en ja heb je al tegen Baloo gezegd dat er vrouwtjes onderweg zijn...heeeeeeeeeeeeeele mooie vrouwtjes zelf  ;D
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hey Jeannine .....hihi , wat een leuk en grappig verhaal , whaaaaahaaaaaaaaaa....dat bijt ie naar die assistente en keert die niet meer terug , was ze dan zo erg geschrokken ?
Haha ....lieve Balou toch , wat een eigenwijsje ook he !!
Goed dat hij zich  om een kroel kwam vragen bij jou toch ! Veel succes nog he met de uitslag , maar die zal wel meevallen he ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Jeanine,
Wahaha die Baloo ;D
Hij vond de assistente niet zo aardig denk ik ::)
Hopelijk komt er niets uit het onderzoek van de ontlasting.
Baloo boft maar hij mag een harem stichten op docters advies ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

De boys, 18 april 2008.

Iwan

Iwan

Iwan

Igor

Igor

Igor

Iggy .... wordt dus Gorgi van Jeanine .... had toch pareltjes, mijn eerste kijk dus toch goed geweest.  ;)

Iggy

Iggy

Veel kijkplezier!!  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Wat een lieverdje is Gorgi om te zien zeg en wat een prachtige parels !!  :-* :-*

Sally

Hallo Jeaninne,

Wat een super mooie naam heb je weer uitgekozen zeg. Gorgi! Prachtig!
En Hij is trouwens ook heel erg mooi met die parels, wel spijtig dat de parels verdwijnen he. Maar hij krijgt dan een mooi wit kopje in de plaats. ;D

Chantal heeft ook weer super mooie foto's gemaakt van de Shanti, Twinkel en Belle zeg.
Ze zijn alle 3 prachtig!!! En wat zijn ze weer gegroeid he...
Hoe oud zijn de meisjes eigenlijk?
En Gorgi?

En dan dat verhaal van Baloo bij de DA, ik moest toch ook wel even lachen zeg. Zo'n ondeugd dat ie is. :P
Wel gelukkig dat er niets ernstig aan de hand is met Baloo he, en heb je het al gezegd dat er prachtige popjes onderweg zijn?

Nu nog een vraagje...
Wanneer ga je nogeens foto's maken van  Zazou en Baloo?
Is toch wel een poosje geleden denk ik he? :P

Groetjes Sally