20 juli 2025, 01:05:06

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi , hey je doet me nog blozen hoor , ik vind het zo lief dat je zegt dat je een valkje wilt zijn mocht je moeten kiezen en in mijn voiliere zou willen vliegen , hihi . Ja ; Het zijn ook schatjes hoor , allemaal , haha !
Ik ben ook verliefd op die mooie valkjes van jou hoor !
Vooral Paco en Xena , maar ook de twee andere meiden zijn heerlijk mooi ! hihi! Grtjs Ann

Dierenfreackske

BaUkJe

Hey Ann!!! Wat leuk om je valkjes te zien knabbelen! Arie heeft zo'n ding meestal binnen 2 a 3 dagen al op!! mmm smullen!!! gr Baukje

Dierenfreackske

Hoi Baukje , hier heb ik er 22 en ik koop zo'n 20 stokjes in de week ongeveer 16 stokjes in de week , soms iets meer of minder , en ook geef ik ze zo per 6 of 8 soms eens 4 en weer 6 daarna , zo heeft iedereen de kans er van te smullen , hihi !
Is best een dure grap , maarja , ieder valkje heeft ook recht op een goede snoepbeurt he ! Ik verwen mijn valkjes graag he ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Nog een plekje waar er te snoepen viel

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  hihi  Grtjs Ann

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi hoi , net een berichtje gekregen van iemand uit de buurt die vroeg of ik soms een valkparkiet kwijt ben ?  Ze heeft vandaag eentje in haar tuin gezien , maar ze heeft hem niet gepakt , verdorie toch , arm valkje ! Ik ga morgen eens kijken bij haar ! Ik heb al naar de asiels in de buurt gebeld of ze een valkje hebben binnengebracht , , ik vind het zo erg he !

Grtjs Ann

Kimm

och jeetje zeg. nou ik hoop dat jij morgen het valkje nog ziet.
dat zijn geen leuke dingen. wel aardig dat je buurvrouw aan jou dacht ann.  ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon

Hoi hoi

Heerlijk om te zien hoe de valkjes heerlijk zitten te snoepen van de snoepstaven.  :D
Hoeveel x per week geef jij de staafjes ??
Zou je ze dan niet beter wat vaker trosgierst kunnen geven ?
Is maar een ideetje hoor.  ;) :D
Het waren iig weer prachtige foto's !!  ;D

Ben benieuwd of jullie dat valkje nog gaan zien.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Kim , ja he , ik ga morgen kijken , hopelijk hoor ik iets of zie ik iets ! Ach , ik mag er niet aan denken dat het beestje ergens zo ligt zonder eten , hopelijk komt ie op mijn valkjes geluiden af ! Ik zet ùmorgen de kooi alvast buiten met eten erin en drinken !  :-\ :-\ :-\ :-\

Hoi Yvon , ha ja , ik weet het , ze krijgen hier ook trosgierst hoor ! En stokjes zoals deze dus ! Ik weet dat het duur is maar dat kan me geen bal bommen hoor !
Ik geef het zo'n drie keer per week ongeveer !  Of twee keer soms ! Het is altijd op hoor  , ook hun gewone voer dagelijks he ! Al ze geen stokjes hebben geef ik verse groentjes ofzo .
Grtjs Ann

*Yvon

Hoi Ann

Het ging ook niet om de eurootjes hoor.  :D
Ik vraag me alleen af of zoveel snoepgoed in 1 week wel goed is. ::)
Trosgierst is ook snoepvoer. ;)
Over een half jaartje heb je misschien wel te dikke valkjes.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Yvon , jaja .... ik weet het dat je het niet over de eurootjes had hoor , hihi ! Ik weet het , veel snoepgoed is niet goed, ik zal ze een beetjes minder snoepjes moeten geven he ! Ik zal misschien beter maar 1 keer in de week snoepjes geven he , ik ga je raad opvolgen hoor , ik wil trouwens niet dat het dikkertjes zijn hoor , bach , dat is niet mooi he en zeker niet gezond voor de valkjes ! Bedankt voor de wijze raad , hihi ! :D :D   Ann

BaUkJe

Als ze te dik worden moeten ze maar aan het Sonja Bakker dieet :P Ik vind ook dat valkjes moeten worden verwend om z'n tijd! Dan kost het maar een paar centen.. je hebt ze niet voor niets... haha.. weer leuke smulfoto's!!