27 juli 2025, 13:59:14

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Cor_en_Petra

Wat grappig zeg, Irene! Zouden ze het echt van elkaar begrijpen dat als de een een ei wil leggen de ander even rust inbouwt??? Zou wel heel erg mooi zijn!   ;D
Liefs van Petra

Irene

Hoi petra,
ja leuk leuk he? Het lijkt er wel op; grappig. Maar het is geen basis voor hun verdere verhoudingen helaas whaha, want eenmaal ei gelegd en alledrie vertonen ze weer oud vertrouwd gedrag! ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Cor_en_Petra

Da's dan weer jammer!
Maar ja, toch lief dat ze even rekening met elkaar houden als de een een ei moet leggen... ;) :)

Jij hebt ook al weer een tijdje een dagboek. Weet jij misschien of je een dagboek (incl. foto's e.d.) kunt opslaan op een CD'tje? Ik heb geprobeerd het item te kopiëren en dat lukt wel, maar dan blijft het alleen een link naar de internetpagina, en ik wil het graag aan iemand laten zien die geen internet heeft.

Groetjes,
Petra

Irene

ehhhhhhhhhhhhh :o weet ik eigenlijk niet. Hahaha nog nooit bij stil gestaan, maar zou niet eens zo'n gek idee zijn. Moet je anders ff lique een p.b-tje sturen. Die weet dat vast wel en anders peter wel!
groetjes, irene

Cor_en_Petra

Geregeld dankzij Peter, kan dus alleen maar per pagina met "opslaan als", daarna kan ik ze branden op CD. Voor het geval nog iemand wil weten hoe.... :) Bedankt voor het meedenken!

Peet

Irene

Heerlijk weer was het vandaag: dus hop... de valkjes met kooi en al naar buiten geweest vandaag. Voor het eerst in 2005. Pebles zat vanaf de eerste minuut te genieten!!!!!!!!!!!!! Heerlijk vond ze het; lekker rustig zitten oogjes dicht en genieten maar. Gijs en punkie waren eerst wat zenuwachtig. Gijs kalmeerde al eerste van de 2 en punk wist het eerste half uur niet waar hij het zoeken moest! ;D ;D in de kamer de grootste snavel, maar buiten... ::) ::) ;D ;D. Toen hij eenmaal bekomen was van al het engs (vliegtuigen vliegjes, etc ;D) had hij wel babbels, maar niet voor lang want dan kwam er weer zo'n griezelig vliegje voorbij. ;D. Je hoorde de buren"..? wat is dat?" op de momenten dat hij zn mooie riedeltjes liet horen. ;D ;D ;D geweldig

Ik heb er wat foto's van gemaakt, maar moet eerst ff kijken of dat wel wat geworden is.

groetjes, irene

Cor_en_Petra

Ha Irene!
Ik dacht al dat ik wat hoorde toen ik in de tuin zat, maar dat was ongetwijfeld Gijs, want mijn buren waren met vakantie  ;D

Leuk dat ze zo genieten! Ik heb me er niet aan gewaagd om de kooi buiten te zetten, moet nog eens kijken hoe ik dat makkelijk kan doen, want we hebben een hele zware, waar weliswaar de bovenkant van los kan, maar dan nog, ik ben deze weekjes maar alleen en niet zoooooooo sterk!

Maar goed, langer dan een uurtje zit ik toch niet in de zon, dus toen hebben we binnen verder gespeeld...!

Groetjes & een knuffie van Cheeky
Petra

Lin

Hey, zit me niet zo jaloers te maken met dat de valkjes buiten zijn.  ;) zo leuk dat je telkens dat koppie scheef ziet gaan als er iets spannends is zoals een vliegje. Zitten ze ook lekker te badderen dan en te fluiten?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Cor_en_Petra

Heeeee Irene & Co!
Zitten jullie lekker vakantie te vieren of ben je misschien ziek? Je stond op de 3e pagina! Ik zocht me rot. Heb je dus maar snel weer even naar voren gehaald!
Liefs van Cheeky & Petra

Irene

he petra,
lief van je dat je me weer ff naar voren hebt gehaald!  :o pagina 3? wow ::) ::) ;D.
Het gaat hier ook altijd zo snedl. We zijn helaas geen vakantie aan het vieren, maar op dit moment ben ik echt ontzettend druk en niet echt helemaal mezelf (klinkt heftig he? ;D)
maar hopelijk binnenkort weer veel tijd en gelegenheid om weer wat over mn  boefjes te schrijven.
groetjes, irene

Cor_en_Petra

Maakt niet uit hoor, Irene! Soms heb je even wat tijd voor jezelf nodig (en die moet je dan ook nemen! ) maar wij waren je nog niet vergeten hoor en pagina 3, daar hoor je écht niet! ;) ;D

Liefs van Cheeky, Cor & Petra

Irene

:o ::) hallo, .. eh. gijs is weer eens aan de leg. 3 eitjes opo het moment. Sinds vanochtend heeft ze er wel geteld 5 minuten op gezeten. Wat een fabriekswerk in dat lijfje zeg ;D. Verveeld ze zich zo dat ze denkt "hm , wat zal ik vandaag eens doen, ach ik leg wel een ei?" ;D ;D
Gek beest.

Met deze mooie dagen zitten wij lekker in de tuin en vind ik het zelf zo gezellig om ze erbij te hebben, dus hop.. kooi naar buiten en gezellig het "hele gezin"geniet van het mooie weer.

Pebbletje geniet echt direct; lekker op een plekje (liefst roze blok) en oogjes dicht en zonnen maar.  8)

Gijs vindt het even spannend, maar daarna begint ze snel weer aan har hobby; eten ;D

en punkie heeft binnen d e grootste snavel, maar o o buiten... ::) ;D. Hij is van alles onder de indruk en maakt zich zo smal als een tralie. Oop een gegeven moment "ontdooit" hij, gaat het kuifje strak in de nek, zn vleugels gaan open en begint hij weer lekker te tetteren.
Totdat er iets engs voorbij komt, zoals een lieveheersbeestje ofzo, nou dan is hij weer zo maatje tralie ;D. Lekker ding.
We moeten hem maar gaan leren klokkijken, want in het weekend om half 8 of soms eerder oefenen met je melodietjes op volle sterkte is nu niet echt iets wat ik kan waarderen ;D. Fred slaapt daaar rustig doorheen, maar ik niet. En ik moet er ook wel om lachen, dus ik word wel vrolijk wakker; vind het heerlijk om hem te horen fluiten, ...maar niet op dat tijdstip. ;D

Wordt binnenkort wel weer eens tijd voor fotosessie.  :-[ erg eigenlijk, want fotos genoeg, maar zit laatste tijd veel op laptop benenden en de foto's moeten boven gedaan worden. Tja.... dan moet je een trap op :-[ mag eigenlijk geen excuus zijn, om mn engeltjes aan iedereen te tonen.
ik ga mn best doen! ;D
groetjes, irene

Petra en Cheeky

Het was leuk om je te leren kennen op de NOP-dag, Irene!
Enne... wat ik al eerder zei, als het je ff teveel is om foto's te plaatsen, dan maar even niet hoor! Er zijn belangrijkere dingen en je bent zelf toch altijd het belangrijkste.... (wat trouwens niet wegneemt dat foto's wel errug leuk zijn...  ;) ;D :P)

Liefs van Petra & Cheeky

Rianne

Er zal niemand kwaad worden als je een paar dagen geen foto's plaatst. Wel krijgen we ontwenningsverschijnselen. Maar ach, brand is erger! ;D

Irene

::) o nee he, weer helemaal naar pagina 3. shame shame shame.
Niet dat er niet genoeg te vertellen is over mn moppies, maar meer omdat ik er meer naar kijk en mee bezig ben, dan dat ik er ff voor ga zitten en mn verhalen met jullie deel.

ja het begint echt eentonig te worden, maar na een 4 eierige sessie van gijs 2 weken geleden is ze weer begonnen; ze heeft er weer 3 ::) ::) dat arme schaapje denkt zeker dat dat haar enige taak is ofzo?
De anddere 2 miepen er lekker op los, echt die kunnen niet met maar ook zeker niet zonder elkaar.
Vandaag lekker weer naar buiten geweest en daar zelfs een douche gehad. Die peb is een echte waterrat en staat er direct klaar voor. Ook punkje is niet vies van een waterstraal. Gijs moet er echt zin in hebben, en dat was vandaag duidelijk niet het geval, maar in het kader van de hygiene (ondergepoept kuifje ::) ;D) was een verplichte wasbeurt wel nodig. Gijs ging daarin tegen daarna heerlijk in de zon zitten terwijl de anderen dat niet zo noodzakelijk vonden. Ach, iedere zo zn meug nietwaar?
zo dat was weer ff snel een update.
groetjes,irene