5 mei 2025, 11:03:42

Paco, Yuna en Kiara's Villa!!!

Gestart door Emely, 9 juni 2007, 18:47:24

« vorige - volgende »

Emely

Citaat van: Mara op  7 juni 2008, 20:04:42
Hoi Emely

Dat huisje is wel mooi zo te zien.

Hoe oud is Dobey? Mss is hij gewoon aan het puberen, dat kan.

Mara

Hoi Mara, Bedankt voor je compliment over het huis...

Dobi is (als ik het niet goed heb Dorothé dan moet je me maar verbeteren) ongeveer een half jaar oud.... Dus dat zou inderdaad kunnen...

Groetjes, Emely

Anja

Hoi emely,

Gefeliciteerd met het voorlopige koopcontract.

Ziet er goed uit meid. En in de tuin kun je een hele mooie voliere bouwen hoor.

Groetejs Anja

Emely

Hoi Anja,

Super bedankt voor je leuke reactie....

Die voliere komt er misschien ooit wel een keer maar eerst ons huis zorgen dat dat helemaal klaar is en bewoonbaar voor zowel onszelf als de valkjes natuurlijk hahaha....

Liefs, Emely en de rest

Anja

Hoi emely,

Weet je wat................wij gaan zo meteen naar Chantal. Zal ik ..........  eens knuffelen voor je?

Groetejs Anja

Emely

Ja ja ja, doen doen doen.... weet jij haar naam al???? Neej toch??? Maar je mag het best weten, zolang je hier je mond er maar over houd :P

Ga je ook foto's maken van ons meisje????

Veel plezier en doe Chantal de groetjes van ons!

Liefs, Emely en de rest

Anja

Hoi Emely,

Ik heb heerlijk geknuffeld met jou lieve ....... Het is zo'n lieverd echt waar. En mooi dat ze is.

Helaas hadden wij de camera niet bij en heb ik dus geen foto's kunnen maken.

Haar naam..............tja ik heb wel een vermoeden maar dat zal ik hier niet neer zetten. stel dat ik het juist heb.

Groetejs Anja

Emely

Citaat van: Anja op  8 juni 2008, 20:45:24
Hoi Emely,

Ik heb heerlijk geknuffeld met jou lieve ....... Het is zo'n lieverd echt waar. En mooi dat ze is.

Helaas hadden wij de camera niet bij en heb ik dus geen foto's kunnen maken.

Haar naam..............tja ik heb wel een vermoeden maar dat zal ik hier niet neer zetten. stel dat ik het juist heb.

Groetejs Anja

Hoi Anja,

Wat gemeen dat jij al met ons meisje heb kunnen knuffelen... Maar ik gun het jouw van harte!!! Ik hoop dat ze je stiekum heel veel rust en steun en gezondheid heeft in geknuffeld :D

Foto's is jammer maar ik weet zeker dat Chantal me eerdaags weer zal verrassen met mooie foto's van ons lieve valkje.

De naam ga ik maar van uit dat je die goed hebt dus  :-X nog niks zeggen :D

Liefs, Emely, Ludo en de valkjes

Anja

:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Ik heb je een IM gestuurd.

Groetjes Anja

Emely

Anja

Coco en Chantal

Hallo Emely, Ludo en de valkjes.

Hier ben ik weer met een foto update van jullie meisje.... ;)

Ze doet het echt super goed en zit met regelmaat al op stok en eet trosgierst en eivoer, dus langzaam aan word het een grote meid ;D

Ze kan ook al opstappen, goed he?

En samen met der broertje

Ze is al flink gegroeit he??

Groetjes Chantal en de valkjes

Anke

Hoi Emely,
Wow je krijgt er echt een prachtig valkje bij :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Wat een prachtige foto's Chantal. Ik moet er wel iets bij vermelden.

In het echt is ze nog veeeeeeeeeeeel mooier hoor. Ze heeft zo'n lief koppie..............daar wordt je gelijk verliefd op.

Groetejs Anja

Hermien

WAUWIE! Zó een wil ik er ook nog bij, maar dan een manneke. Knettergaaf! Prachtige foto's! Woon je in de buurt van Krimpen, toevallig? ;D  ;D

Emely

Hoi Chantal,

Wat is ze MOOI!  :o  :o  :o en wat gaat ze hard!!! Gigantisch... ben benieuwd maar naar mijn idee is het een vroege vogel... Nu hopen dat ze zo snel mogelijk helemaal zelfstandig gaat eten en zo dat we haar GAUW op kunnen halen :D

Hoi Anke,

Hardstikke bedankt, ben ook al helemaal verliefd op haar en bij het welterusten wensen van mijn mannen en damen noem ik haar ook al op, dan wennen ze alvast aan de naam hihihihi....

Hoi Anja,

Verliefd zijn we nu al en ik geloof je op je woord als jij zegt dat ze in het echt nog mooier en liever uitziet/is.... Hmmm de tijd mag van mij omvliegen hahaha...

Hoi Hermien,

Krimpen?? Zuidholland??? Ik woon in Limburg.... Maar mooi is ze zeker en het leuke is, ze is van ons hihihihi... :P

Groetjes, Emely en Ludo
                 Paco en Dobi
                      Yuna en ons meisje :D