Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Anja

Nou ja zeg

:o :o :o ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mico

Whahahahahahahaha

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Anja

Hoi Peggy,

Kijk eens wat lief.





Er komen er zo nog 3. Moet ze nog ff verkleinen.

Groetjes Anja

Anja

Hoi Peggy,

hier de laatste 3. Ze zijn met de telefoon gemaakt dus niet zo heel goed van kwaliteit.





Tja de volgende foto is wel een beetje schokkend hoor. We hebben zo met Belle geknuffeld dat d'r koppie achterste voren staat. Sorry dat was niet de bedoeling. Niet schrikken hè en aub niet boos worden.

********************
*********






Hier is ie dan :-[ :-[ :-[ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\











Groetjes Anja

Caroline

Wat een lekker ding, geweldige foto´s!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik kom net terug van mijn werk...ik lig helemaal dubbel met jullie verhalen ;D
Jullie hebben dus gewoon met onze belle zitten knuffelen?
ik ben nu helemaal niet jaloers ;D
Wordt ie wel lekker tam van :o ;D
En de foto's;  helemaal super.jaja belle is een lekker ding en als belle een manneke is dan toch blijft het belle,  denk ik ;) :P
Was er vanmiddag een meeting dan ofzo? ;D ;D
Fijn dat jullie met zijn allen zoveel lol hebben gehad en ik vind het wel lachen dat jullie belle nu al live gezien en geknuffeld hebben...wel jammer dat zijn nekje nu zo scheef zit ;D  het arme beestje ;)
enne als er nog eens zo'n meeting is hè!!!  dan mogen jullie mij best wel bellen hoor!!
Gr Peggy ;D ;D
Anja bedankt voor de foto's he  ;)


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

14 juni 2007, 23:48:32 #186 Last Edit: 15 juni 2007, 09:37:31 by Peggy
ps ; Belle heeft al echt een pap bekkie.  hij wordt goed verzorgd en geknuffeld.
Super bedankt hè Chantalleke...mede dankzij jou;  krijg ik dadelijk toch een mooie tamme cinnamon bonte witmasker!
Ik ben ook erg benieuwd wat er uit de eitjes komt bij dj en pimmetje,  want ja dat wordt dan het vriendinneke/vriendje van Belle (  had ik zo in de planning ) ;D ;D

Onze Bo en Dirk doen het werkelijk fantastisch...Bo komt sowieso steeds naar ons toe en Dirkje langzaamaan ook.  gister pakte hij zo een zonnepitje uit maart der mond 8)...duurde even,  je zag hem twijfelen , maar hij deed het wel ,  de schat!!
Het gaat echt hartstikke goed met onze nieuwelingen.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Peggy,

Gelukkig dat je erom kan lachen hoor ::) ::) ::)
Ik had afgesproken met Chantal dat ik een keer op de koffie kwam en Miranda en Corine kwamen ook. Achteraf stond dat gewoon in de mail maar die had ik niet gelezen. Ook de collega van Maartje hebben we gezien want die kwam een 2de valkje bestellen. De volgende keer zal ik je een seintje geven oke.

Graag gedaan hoor de foto's.

Groetjes Anja

Peggy

Natuurlijk kan ik daar om lachen;  sterker nog;  ik lag hier helemaal dubbel tijdens het lezen vd dagboekjes!
Wat leuk dat je Heleen hebt gezien;  zij had toch al een valkje besteld....dat wildkleurtje bij Belle in de kooi?

Kwam ze nu vast even kijken hoe t valkje gegroeid is.

Ik vind het super dat jullie lekker met belle hebben zitten knuffelen.
en nogmaals de tekst onder de foto's ;   ;D ;D ;D

Ik kwam gisterenavond thuis en ik had maar liefs 32 nieuwe berichtjes in mijn postvakje zitten...allemaal van de dagboekjes ;D  heerlijk die droge gezellige humor! na een avondje werken.

Gr Peggy....ps  je hoeft me niet altijd te bellen hoor als je gezellie naar Chantalleke gaat...je mag haar ook even voor jezelf hebben hoor! whahahahahaha. :P


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

Ik wil natuurlijk wel een papsmoeltjes  8) foto zien als BEWIJS  :P

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Hoi Wilma,
op de foto's van anja zie je Belle met wat pap aan zijn mondje en op zijn buikske  ;D  Goed kijken Wilma ;) ;)

oh ja effe een update van de koolmeesjes in de tuin ;

Die zitten er nog en papa en mama vliegen continu af-en aan,dus zorgen goed voor hun kroost. Zo leuk;  wij zitten dan met zijn allen in het zwembadje, te herrieschoppen ;D en boven ons vliegen de hele tijd papa en mama koolmees.
Ik vind het zo mooi om te zien.  Ik ben blij dat ons vogelhuisje bewoond wordt :)


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Peggy,

Heleen kwam naar haar wildkleurtje kijken en haar zoontje vond het toch wel raar dat de veertjes er uit waren. Hij bleef vragen die komen toch wel terug ;) :D :D :D

fijn dat ik ook wel eens alleen naar Chantal mag. Ik dacht dat ik levenslang aan je vast zat ;D ;D ;D ;D
Volgende keer gaan we weer samen oké.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Peggy

Mooi valkje hoor! Echt wel mooi.

Liefs

Mara

Wilma1

Citaat van: Ton op 14 juni 2007, 18:33:59
Of heet ie dan "Beest"  :) :) :)



Ton


Nee... Sebastian....BELLE ET SEBASTIAN een mooie film....  :D ;)

ik heb gekeken Peggy, maar moest de bril erbij opzetten hoor  ::)
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Peggy,
Wow wat een mooi valkje heb jij uitgezocht :o
Een echt belle (of bello?) hoor.
Succes met wachten tot het valkje komt!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes