Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

*Petra*

Hey Peggy,

Zo'n herkenbaar verhaal  ;D!
Ook ik kan namelijk zo'n twijfelaar, maar ook zo'n trubbelzak zijn. Misschien dat het daarom ook wel zo goed klikt, we begrijpen elkaar gewoon heel goed. Kom je valkjes maar eens lekker bezoeken volgende week, als je tijd hebt. Dan gaan de 2 jongste ook apart en mengen we de oudsten lekker door elkaar in de grote kooi ;).

Groetjes Petra  :D     

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske

Hoi Peggy ...ik ken dat gevoel hoor ! Jij bent net zoals ik , ...mijn parkietjes zijn ook mijn alles hoor en ik mis Suske en Wiske zo , maar ze willen liever bij hun soortgenootjes blijven nu omdat ze zo goed opschieten met Ayko ! Ik ga over 5 minuten terug naar de voiliere gaan kijken , vers drinken , eten ,alles mooi doen enzo ! En dan even met elk appart bezig zijn ! Zo , ik heb ook heel erg met je verhaal moeten lachen dat je zo'n trubelzak bent ? Hihi !
geniet jij maar van je valkjes he meid , grtjs Ann ;D

*Petra*

Hey Peggy,

Hoe gaat het met je drietal beneden??

Dierenfreackske

Hoi Peggy , hoe is het daar met de 3 superlieve valkjes en met jou ? Grtjs Ann

Peggy

Hoi Ann en Petra,

het gaat heel goed hier..het gaat sowieso goed met mij  :D  en met mijn 3 tal gaat het eigenlijk ook wel heel leuk.Ik kan niet anders zeggen.

Joepke heeft nog steeds een heel kinderlijk lief fluitje.  Ik heb hem alleen niet meer zien wipwappen met Guusje..ook niet met Belle trouwens  ;D
Belle fluit trouwens exact dezelfde deuntjes ondanks dat ze een popje is.

Pim&Roos ( bij Mandy ) hebben op dit moment een wit en een geel donsje..hopelijk is het gele donsje een mooie bonte cinnamon man voor onze Belle...even afwachten want het donsje is pas enkele dgn jong.

En Ann,  wat doe je nu met Suske en Wiske?  blijven ze in de buitenvoliere ?

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Ben ook hier weer bijgelezen.

Heb wel moeten lachen om je berichtjes.
Twijfelkont en een buitenvoilere en dan weer naar binnen.
Maar ik zie dat je al een middenweg hebt gekozen.
Hoop dat je geweldige droom werkelijkheid kan worden :D
Ik gun het je van harte.

Dikke knuffel voor jullie allemaal en een kroeltje voor de valkjes :-*

Dierenfreackske

Hoi hoi ....nja  ;D ;D  Suske en Wiske willen niet in hun kooi , ze blijven liever bij hun soortgenootjes al blijven ze wel naar me komen hoor en zijn ze heeml blij als ze me zien , ik ga dan ook veel naar hen toe en ben er even veel mee bezig als binnen he !  Maar Wiske en Ayko kan ik ook niet scheiden en omdat Ayko van in het begin hem zo goed voelde in de voiliere kan ik hem toch niet in een kooi doen he ! Dus ben ik van plan om twee donsjes die ik eens zal hebben misschien , een van Suske en ???   En een van Wiske en ????  TE HOUDEN
en extra tam te maken voor in huis en ook soms naar de voiliere te gaan met hen zodat ze niet echt van hun ouders zijn he ! Maar dat is toekomst he , Ten vroegste volgend jaar denk ik ! Ik wil ooit een nestje van hen , dat had ik al in het begin gezegd he , en dan hou ik een jong van Suske en een van Wiske voor in huis . In ieder geval staat de kooi weer binnen (zonder valkjes erin  :P :( )  Als ik nu nog eentje koop moeten ze zowieso eerst in de kooi binnen appart ) Er zijn nu te veel valkjes  en het zou wat erg zijn als hen iets zou overkomen he !  Dat kan ik geen enkel valkje aandoen he !
Ik weet zeker dat de vorige valkjes niet ziek waren dus ik vertrouwde iedereen , maar ik moet toch voorzichtig zijn !
Dus vanaf nu , ook al vertrouw ik iedereen , gaan ze toch eerst effe appart , ook voor een goede band met ze te hebben he ! Grtjs Ann

*Petra*

Hey Peggy,

Alles oké met Belle, Guusje en Joep?
Wie heeft Joep momenteel op het oog??
Of vindt hij ze allebei nog even leuk  ;).

Knuffel van Bo en Dirkje,

Petra  :D

Peggy

Goede morgen Petra,

Het gaat heel goed met de valkjes hier en Joep doet het tegenwoordig met Belle  ;D
Heb ze zojuist weer betrapt.
Ze hebben ook helemaal geen schaamtegevoel hè;  gisteren zat hier een verzekeringsman binnen en die twee wipte gewoon door  ;D

Hoe gaat t met je ruggetje ?

Gr Peggy

*Petra*

Oooh Peggy, blijft hij nu toch een beetje bij Belle  ;D.
En dat arme Guusje dan toch ... weet je al iets meer over een lief manneke voor haar?

En mijn rug, dat heb ik in mijn boekje gezet, maar het is in ieder geval gelukkig zo goed als over.

Groetjesss Petra

*Petra*

Hey Peggy,

Hoe gaat het hier met je drietal? Alles oké?

Groetjessss Petra   :D

Dierenfreackske

Hoi Peggy , ik kwam even goedemorgen zeggen ! Grtjs Ann

Caroline

Hoi hoi!!

Alles goed met jou en natuurlijk je gezinnetje en je valkjes met in het bijzonder natuurlijk onze JOEP??!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hey Peggy,

Wat moest ik je ver zoeken  :o, op pagina 4 !!!
Vertel eens hoe het gaat met je drietal !

Peggy

hahahahahaha,  schandalig ja;  pagina 4  :o

Maare met mijn 3 tal gaat het verder wel goed..het klikt goed tussen hen.
Ik heb ze vanmorgen heerlijk gedouched en zelfs Belle genoot ervan.Mw ging helemaal op der koppie hangen.  Ik kon zo haar poepgat natsproeien  ;D
Toen ik de jongens ging halen net,  stonden de vogels dus effe buiten en helaas begon het te regenen,
vandaag zijn ze dus 2x gedouched  ;)

De vakantie is weer voorbij..Melle zit voortaan in groep 2 en Sam alweer in groep 5;  wat worden ze toch groot; mijn lieve jongens.
Ik ben dit jaar weer klassenmoeder bij Melle in de klas,samen met een andere ,hele gezellige ,mama dus het wordt weer een gezellig jaar  :D
Melle is nu de oudste vd klas  8) 8)

Petra,  bedankt hè voor het omhooghalen  ;) enne heb je jezelf getrakteerd op een hele mooie motor?

Gr Peggy