Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Anke, ;D

Eindelijk is dan je mooie meisje thuis. :D

Nu nog eitjes en dan kan het voor jou niet meer stuk. :)

Veel plezier met Dorith!!

Groetjes Marlies ;)

Wilma1

Citaat van: Annelies op 20 mei 2008, 21:05:36
Hoi Anke
wat een beauty is het toch.


Néééé Annelies, BEAUTY is de andere valkparkiet  :P ;D ;D ;D


Anke toch, wéér met omwegen gereden  ::) je ziet natuurlijk wél meer van de omgeving, of eigenlijk Nederland op deze manier ;D Jij komt op plekken waar geen ander van weet  ::) :P

Gefeliciteerd met de mooie aanwinst. Je wachten is dan eindelijk beloond!! Veel plezeier met Dorith, mooie naam trouwens!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

danielle

Hoi Anke,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Wat is Dorith een mooi lief valkje  :-* .

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Anke ....hoe is het geweest met Dorith haar eerste nacht daar tussen je valkjes ? Heb je ze ondertussen al kennis laten maken daar met je andere valkjes ? Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Bedankt voor alle felicitaties :)

Even een Dorith update:
Het dametje is de nacht goed doorgekomen.
Ik heb geen onvertogen fladdertje gehoord :)
Ze heeft gegeten vandaag, maar volgens mij alleen nog van de trosgierst en van de Andijvie.
Toen ik vanmiddag thuiskwam, zat Dorith parmantig in haar ring midden in de kooi :)

Dorith moet nog wel erg aan mij en aan de drukke valkjes om haar heen wennen.
Ze kletst wel tegen ze maar als er een valkje langs komt vliegen schrikt ze ervan.

Ik laat haar even lekker tot rust komen. Maak af en toe een praatje en steek mijn hand in de kooi.
De kooi staat wel open, maar Dorith maakt nog geen aanstalten om op onderzoek te gaan ;)
Rustig aan dan komen we er vanzelf :)

Ik baalde ervan dat ik vandaag moest werken, ik was liever lekker thuis gebleven om Dorith te observeren :)
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Fijn om te lezen dat het goed is gegaan. Fijne foto's en goed om te lezen dat Dorith goed de nacht is doorgekomen.

mara

Anja

Hoi Anke,

Beetje laat maar nog gefeliciteerd met Dorith. Gaat allemaal goed lees ik wel.

Groetejs Anja

Anke

Hoi Anja,
Helemaal niet laat hoor :)
Dank je wel :)

Dorith ging net weer trosgierst eten en toen heb ik heel gemeen de trosgierst weggehaald en op dat plekje een extra bakje met voer gehangen :)
Ze ging meteen braaf zaadjes eten, goed zo meisje :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ....wat leuk dat Dorith de nacht goed is doorgekomen , ik had ook niet anders verwacht natuurlijk maar je weet maar nooit he , andere omgeving , andere mensen,valkjes....maar alles komt goed en de rest komt vanzelf , je zal eens moeten zien binnen een paar weken , dan zal ze niet rond jouw meer weg te slaan zijn ,  ze zal een heel tam en rustig valkje zijn en chapeau ook voor Caroline , die krijgt het steeds voor elkaar de valkjes goed te observeren en tam te maken en te wennen aan handen , maar zo zijn er nog meer hier die dat kunnen op het forum !
Dan heb ik het o.a. over Chantal , en nog , ik kan er niet opkomen , maar er zijn hier nog meer mensen he !

Hier in Belgie ken ik er spijtig genoeg niet veel die het allemaal zo goed doen en er zo veel tijd in steken , er zijn er ook wel , maarja .....ach , hoor me weer bezig , dan weet ik weer van geen ophouden he , dus ik stop er maar mee voor ik weer domme dingen zeg !

Ik vind het gewoon heel erg leuk dat Dorith er is , en je was al zo lang haar aan het volgen op het forum , en hebt haar zo kunnen zien opgroeien van een minidonsje naar een supermooie elegante albinopopvalkje , hihi! Zo , grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Het gaat met de valkjes allemaal goed hier :)
Dorith eet goed en heeft vanavond heerlijk bij me zitten knuffelen :-*
Ze is lekker los met haar nieuwe valkenvriendjes en doet pogingen om goed te leren vliegen.
Omdat kleine valkjes natuurlijk niet drie uur zonder eten kunnen, heb ik een bakje met voer staan waar ik haar af en toe even opzet zodat ze weer wat kan eten.
Nu zit ze naast mij op de bank op haar voerbakje te slapen ;D

Even offtopic:
Met mijzelf gaat het even wat minder.
Op het werk is er een collega die op sterven ligt.
Ik ken deze collega niet zo goed, maar ik werk wel de hele dag met meiden die heel verdrietig zijn.
Ik stut en steun waar ik kan en dat kost natuurlijk heel veel energie.
Daarom heb ik besloten om zaterdag niet mee te gaan naar Avifauna. Uiteraard is dat wel lekkere afleiding,maar ik ben gewoon hartstikke gesloopt en morgen moet ik ook nog werken.
Ik ga dit weekend lekker uitrusten en met de valkjes spelen :)
Dan kan ik er volgende week weer tegenaan.

Ik zal zo nog even wat foto's plaatsen ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Zoas beloofd een paar foto's.
Het is een Dorith mini special :)
In het weekend komen er weer foto's van alle valkjes

Kijk is hoe stoer ik ben, helemaal zelf bovenop de kooi gevlogen :)


Hee er vliegt wat boven mijn hoofd


Even netjes zitten...


Knuffeltijd :-*


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat een schatje en wat een beauty , zo lief he !
Mooie foto's heb je geplaatst hoor , en nu kan je volop genieten he ! Wat goed zeg ! Grtjs Ann ;D



Caroline

Geweldig, super dat ze het zo goed doet.

Ze heeft zo'n lekker bekkie.  :-*

Balen dat jij je zelf nu niet zo goed voelt, ga het weekend maar lekker bij tanken samen met je valkenvriendjes en vriendinnetjes. Ik vind het wel heel jammer dat je zaterdag niet mee gaat.  :-\

Sterkte meis.  :-*

Bedankt voor de geweldige Special!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

23 mei 2008, 09:47:26 #3373 Last Edit: 23 mei 2008, 16:40:36 by Wilma1
Lieve foto's, langzaam wennend aan de omgeving en knuffelen is altijd fijn uiteraard  :D

Het liefst zou je  "babyverlof" nemen om elke minuut te zien van de kleine Dorith, denk ik  ::) :P

Sterkte met je collega, dat is heel zwaar!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kaatje

Hoi Anke,

Wat een plaatje is Dorith en wat fijn om te lezen dat ze het lekker goed doet en ook al lekker knuffeltjes komt halen !! Je hebt ook hele mooie en lieve foto's geplaatst en wat een mega grote kooien hebben jouw valkjes toch tot hun beschikking  :D

Geniet maar lekker van je valkjes morgen en tank maar even flink bij, jammer dat je er niet bij bent maar er volgen vast nog meer uitjes !!

Knuffel voor de valkjes !

Groetjes, Karin