20 juli 2025, 19:45:24

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

Peggy

Leuk Manon zo'n voorstelronde..nu leer ik je valkjes steeds beter kennen.
Ik dacht dat ook al hoor,dat Saffier uit Apeldoorn komt...klonk allemaal zo herkenbaar;  warme eivoer,  de reactie als de waterkoker kookt, het gepik van Boyke omdat er eivoer aan de veertjes plakt....Yubeltje van Anja en mijn Belle komen ook van Suzanne.   Belle heeft ook nog een tijdje pap gehad en idd als ik het eivoer of de pap aan het klaarmaken was,  dan werd mw helemaal gek....krijsen tegen 110 aan  ;) en vloog ze rondjes boven mijn hoofd.  Ik zette haar papje altijd op de eettafel en owee als ik dat niet deed  ;D  op een gegeven moment hield ze ineens op met bedelen en had ze haar papje niet meer nodig.  Belle is ook een hele grote lieverd en ik mag haar altijd kroelen.  Bovendien is ze ook heel mooi.
Nikkie vond dat eivoerpapje toen ook erg lekker en Dirkje plukte de veertjes bij Belle uit der koppie en Belle was al kaal dus dat kon ik toen niet toestaan.  Heb Dirkje toen even apart gehouden.
Lang verhaal geworden  ::)

Je hebt een super update voor ons gemaakt,  dank je wel hoor en je hebt hele mooie valkjes.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

Wat een leuk voorstelrondje Manon!! wat een mooi kwartet heb je zo bij elkaar joh! je moet zeker vaker foto's maken.. hartstikke leuk!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

carco

Wat een leuk stel heb je zo bij elkaar zitten zeg.
Maar volgens mij vergis je je wel wat lacewing betreft.
Een lacewing is een cinnamon lutino witmasker en niet een cinnamon lutino naar mijn weten. Maar Saffier is in ieder geval een schatje  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mara

Hoi Manon

Leuk hoor, deze update. Ben weer helemaal op de hoogte hoe en wat. Erg leuk.

Mara

*Manon*

Hoi hoi Caroline,

Ik heb Saffier gekocht als lacewing en ook ik wist in het begin niet wat er onder verstaan werd.
Ik heb gegoogled, maar kwam niet echt verder.
Wat ik van Suzanne heb gehoord, is Saffier een cinnamon Lutino en volgens haar heet dat Lacewing.
Wat ik er van opgezocht heb op het net, gaat lacewing om de parels... die moeten langwerpig zijn, en dan kun je praten over een lacewing.
Ook heb ik gezien dat er andere mutaties lacewing wordt genoemd en ook hier bij de pagina van mutaties wordt er over gesproken.
Ik heb zelf helemaal geen ervaring met mutaties en ga op het vertrouwen van de kweker van Saffier af. Ook had zij het over een bruinige, soms vies lijkende waas over de vleugels...

Hoi Debby,
Foto's blijf ik zeker maken, vind het steeds leuker worden nu, dus hou je maar vast!!!

Hoi Mara,
Leuk dat je weer op de hoogte bent hoor ;) is altijd handig te weten over wie we het hebben hé.... nu je de foto's gezien hebt...

Groetjes Manon

carco

Hè hè: ik zocht me een rotje maar heb het gevonden  ;D
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,23355.0.html

Dat komt omdat ik zelf een lacewing heb en dat eerst niet wist, maar het alleen vreemd vond dat mijn albino steeds ''grijzer'' werd.
Maar wat de waas betreft klopt en het is inderdaad het cinnamon bij een albino of lutino.
Kan je dit al zien bij je lutino?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Dierenfreackske

Hallo Manon ...leuke valkjes heb je en ik ben al
benieuwd naar de volgende foto's !! Grtjs Ann

Silke *

Hoi Manon!

Ik wens je erg prettige kerstdagen en een héél gezellige kerstavond! Maak er iets leuks van!  ;)

Dikke kerstzoen,
Silke  :-*

Sharon

24 december 2007, 13:52:41 #533 Last Edit: 24 december 2007, 15:46:39 by Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Yvette

Joepie en ik wensen jullie hele fijne kerstdagen toe en een gevleugeld 2008

Sally

Hallo Manon,
Hoe gaat het hier?

Ik wil jou ook alvast een Prettig kerstfeest wensen en een gelukkig nieuwjaar..
En een fijne kerstavond, maak er iets gezellig van.

groetjes Sally

Anja

Hoi Manon,

We wensen jou - en hen die jou omringen
het allerbeste voor het nieuwe jaar
geluk in grote en in kleine dingen
maar bovenal: gelukkig met elkaar!

Sally

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Manon

Ook hier mijn kerstgroet voor jou en je familie.

Mara