16 juni 2024, 04:45:57

Caro's birdies

Gestart door caro, 1 april 2006, 14:41:17

« vorige - volgende »

caro

1 april 2006, 14:41:17 Last Edit: 17 januari 2007, 19:48:17 by caro
Ik open een nieuw dagboek voor Simba en Nala. Nala heeft donderdag het eerste ei gelegd en vandaag het 2e ei. Het vorige nestje is afgeslacht door grasparkietjes :'( vandaar een nieuw dagboek. Wat er gebeurd is moeten we nu maar achter ons laten.

De boosdoeners zijn nu weg dus moet het nu wel lukken.

We gaan met goede moed weer verder en hopen dat dit nestje wel groot mag worden.








Groetjes

Caro ??? ??? ;D
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

carco

Hoi

Gefeliciteerd met de nieuwe eitjes weer en dat er een mooi nestje mag uitkomen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mariska

Hoi Caro,

Goed van je dat je nu opnieuw begint :D
Gefeliciteerd met je 2 eitjes en dat alles maar heel goed mag gaan deze keer.
Ik ben blij voor je!

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

caro

Hoi Maris en Caroline,

Bedankt voor de lieve woorden. We gaan ervan uit dat het nu wel goed gaat.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

carco

Hoi

Ik zie je net op marktplaats staan Heb jij een valk gevonden??
Misschien ook een idee om hem/haar hier te plaatsen bij gevonden/vermist?


Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

sorry, ik zie dat je dat net gedaan hebt :-[
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

Hoy Caroline
Gefeliciteerd met je nieuwe dagboekje en je 2 eitjes.
Hopelijk gaat nu alles van een leien dakje.
Dan ben je die nare gebeurtenis ook zo vergeten.
Groetjes Riny :D

Karin

Gefeliciteerd met je eitjes ! En mogen er nog maar vele volgen !  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

caro

Hallo,

Nala heeft vandaag weer een eitje gelegd.  ;D

Gisteren is hier een bonte valk aankomen vliegen. Ik heb hem/haar na een paar keer kunnen vangen. Hij zit nu alleen in de schuur. Ik heb al een berichtje geopend in de rubriek vermist/gevonden. Ik heb het ook al op speurders en marktplaats gezet.

Goed opgelet Caroline ;D ;D, dat had je goed gezien dat ik dat was.

Ik hou jullie op de hoogte zowel van Nala en haar eitjes als van de verdwaalde valk.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

caro

Hallo iedereen,

Zaterdag is er een bonte valk bij ons aankomen vliegen. Ik heb hem kunnen vangen. Wie mist er een valk of wie weet wie er een mist. De valk staat ook op vermist/gevonden.
Hij is aan komen vliegen in Poortugaal. Ik schrijf het ook maar in het dagboek misschien wordt dit meer gelezen dan de rubriek vermist/gevonden. Hoe meer mensen dit lezen hoe groter de kans is dat zijn baasje hem terug kan vinden. Niet dat ik hem kwijt moet ofzo, maar hij zal beslist gemist worden. Als er niemand voor komt dan blijft hij gewoon bij ons. Een valk meer of minder maakt ook niet uit.
Hij zal het goed krijgen bij ons.








Groetjes


Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Riny

Hoy Caroline
Het is toch wel een heel slim valkje om naar jullie te komen.
Groetjes Riny :D

jolandaW

Hallo Caroline,

Gefeliciteerd met het nieuwe nestje eitjes.
Ben blij voor je dat het zo snel weer gelukt is en hoop echt dat je er mooie valkjes uit krijgt
succes

groetjes Jolanda

valkchico

Hallo Caroline,

IK heb je vorrige dagboek wel gelezen maar niet (volgens mij) in geschreven.

Ik zal ook nu regelmatig komen lezen en ook wat neertypen  :D.  je hebt al weer bijna de helft van je nieuwe nestje vol met eitjes word weer een spannende tijd.

En wat goed dat het gelukt is om de valk te vangen. Ik hoop dat je de eigenaar weet te vinden. Maar hij zal het bij jullie vast en zeker goed krijgen.

gr Esther

caro

Hoi Karin en Jolanda

Bedankt voor jullie reactie, we gaan er vanuit dat het nu wel goed gaat.


Hoi Riny,

Het is zeker een slimme valk. Hij kwam op het geluid van de andere valken af. Ik heb hem/haar gelukkig kunnen vangen. Hij zit nu in een apart kooi binnen. En hij wordt lekker verwend. Het is echt een mooi valkje alleen zijn nekje is kaal, maar ja wie weet wat er allemaal gebeurd is. Ik heb nog steeds geen reactie's gehad.

Hallo Bonnie,

Bedankt voor je reactie, Ik heb nog steeds geen reactie gehad voor de valk. De kans is denk ik ook wel klein dat er iemand voor komt. Dan blijft hij lekker bij ons en kan hij in de voliere.

Hoi Esther,

Leuk dat je ook in mijn dagboek komt lezen. Gezellig. Ik hoop dat het nu goed gaat. Het is niet leuk dat het zo is afgelopen met het eerste nestje. Ik was er zo blij mee, mijn allereerste nestje.

Het is een paar keer mislukt om de valk te vangen. Uiteindelijk is het mij gelukt omdat hij een paar keer tegen het raam aanvloog, dus zat hij een beetje versuft op de grond. Ik hoop inderdaad dat de eigenaar zich meldt, zoniet dan gaat hij lekker hier in de voliere.


Ik heb nu weer een ander probleem. Ik vind dat Simba en Nala erg weinig op de eieren zitten. Zou dit kunnen komen na wat er met het eerste nestje is gebeurd. Zou ik de eieren bij een ander koppel kunnen leggen.Ik heb nog 3 eieren, die onbevrucht zijn, want dat mannetje kan niet wippen die weet echt niet hoe het moet, maar het vrouwtje legt iedere keer eieren. Of moet ik nog even afwachten.

Misschien ben ik overbezorgd, dat kan natuurlijk ook.

Groetjes

Caro




Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Bianca

die bonte ziet er toch wel een beetje toegetakeld uit, want xie ik het goed dat ie ook opgedroogt bloed heeft aan zijn vleugeltje?
Wat een geluk dat je 'm hebt kunnen vangen zeg!
Hoop dat de eigenaren naar hem zoeken, niet geringd zeker?
Nou ja hij zal het hartstikke goed krijgen bij jullie!

Succes met de lieverd

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.