## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Bello

Ach Caroline,

Wat is het toch een genot om naar die poepies te mogen kijken, heerlijk wat zijn ze lief en babytjes om te  :-*

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

Wat een prachtige foto's ..... zo heerlijk tegen elkaar aan zittend, lekker warm.....leuk dat je fotoá hebt gezocht zoals ze eruit gaan zien....zeer mooie vogels worden het.... een trotse vogel- en mensenmama mag je jezelf noemen  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ManjaV

Hey Caroline,

Wat leuk om te zien hoe de kleintjes worden als ze groot zijn! :D :D
Heb je al reserveringen?
Hoe gaat het nu met de kleintjes?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

kimmie

Heey Caroline,

Wat een schatjes!!
Zijn ze al gereserveerd?
Hele mooie foto's

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Caroline

Hoi hoi!!

Weinig nieuws hier, alles gaat super!!!!

Bedankt allemaal voor de leuke reacties.  :D

En eventjes over de reserveringen ..... er blijft één popje hier bij Sanne en ..... ik heb één reservering voor een mannetje, waarschijnlijk Boyke.  ;)

Dus, heeft er nog iemand interesse .... en zin om naar Veghel te komen rijden ...... er zijn nog valkjes te koop.  :D

DOei doei!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Jammer jammer, ik zit vol... ik heb er nog een paar gereserveerd (  ;) ) maar meer komt er niet in. Maar eh, voor zulke mooie jongen zul je zeker op dit tijdstip wel mensen vinden neem ik aan.  :D

Caroline

Goeiemorgen!!

Alles gaat hier super met de kleintjes. Wat een karwei zeg voor de ouders, ze zijn werkelijk de hele dag aan het eten en eten geven. Hele bakken voer, boterhammen, gekookte eieren en trosgierst  verdwijnen er in maar de kropjes, ook die van de kleintjes zijn dan ook de hele dag vol gevuld. Pino woog gisterenavond,17 dagen oud, 102 gram!!!! Kun je nagaan, papa Pablo weegt 84 gram.

Gisterenochtend toen de andere valkjes los waren heb ik de beide ouderkoppels ook erbij losgelaten. Even lekker de vleugels strekken. Omdat Boyke natuurlijk geen broertjes en zusjes heeft had ik hem lekker bij de andere 5 jongen in het blok gezet, zo leert hij ook met andere valkjes omgaan dan alleen zijn ouders. Op een gegeven wilde papa Pablo terug naar zijn koters en werd er flink gevoerd, toen Boyke nadat zijn ouders 2 ½ uur hadden gevlogen terug ging naar zijn eigen ouders was zijn kropje propvol, papa Pablo had gewoon alle 6 de bekkie propvol gevuld. De schat!!

Pino heeft dus pareltjes gekregen en is nu van Sanne, ze neemt hem een paar keer per dag op schoot en ze kennen elkaar al goed.

Sinds gisteren is ook Boyke gereserveerd, hij gaat een lange reis maken naar Noord-Holland, en bij Nicole wonen, als vriendje van haar cinnamon popje, Lola.
Margreet, bedankt voor het reclame maken voor mijn valkjes.

Ik heb gisteren een filmpje gemaakt om een idee te geven, hoe de jongen krijsen als papa Pablo ze komt voeren. Opvallend is dat zowel papa als mama eerst de kleintjes voeren en daarna pas de grote lummels die over de kleintjes heen hangen, wel gaaf. De 3 kleintjes zijn vandaag ieder 11 gram zwaarder dan gisteren om dezelfde tijd.  :o

Het filmpje is helaas erg donker maar de geluidjes spreken boekdelen.
.

Mama Coco aan het voeren.

En zo zitten ze 3 x per dag als ik de blokken poepvrij maak.

Het blok van de vijf-ling haal ik op het moment elke dag leeg, schrob het met Dettol, laat het drogen boven de verwarming en doe er nieuwe zaagsel in. Nu met mijn sterke reuk en misselijkheid tijdens de zwangerschap heb ik anders het idee het blok de hele dag te ruiken. Ligt aan mij hoor, niemand ruikt hem.

Gisteren heb ik Unique & Fleur betrapt in een innige kroelbeurt, zal er toch nog hoop zijn voor die twee??

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Wat een heerlijke foto's weer  :-* :-* :-*

Ook leuk om weer wat fotootjes van je andere valkjes te zien.
Heb je er nog meer?  ;D
Hoe gaat het eigenlijk met Noa?

Ik kijk thuis wel naar het filmpje... Ik zit namelijk op mijn werk  :-[ Als ze krijsende valkjes horen, gaan ze vast vragen stellen  :-[ :-X :P ;D

Groetjes,
Monky

kimmie

Heey Caroline,

Wat groeien ze hard!!
Heerlijke foto's :-*

Het filmpje is erg schattig!! :D

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Anja

Hoi Caroline,

Wat lief dat filmpje.
De foto's zijn weer klasse. Vooral de kroelfoto's die hebben altijd iets lief over zich vind ik.

Groetjes Anja

Rianne

Mooie foto's Caroline! :D Sanne heeft een mooi valkje gekregen, de pareltjes lijken nu al licht te geven ;) Heeft ze al een andere naam of blijft het Pino?

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Caroline,

Wat een snoepies zeg. En wat fijn dat Boyke al een goed thuis heeft gevonden en dat Pino lekker bij jullie blijft. :D :D
De andere valkjes zullen ook vast en zeker een goed thuis vinden.
Ik vind het heel lief dat Pablo ook Boyke ging voeren.  :-* :-* :-*
Je filmpjes ga ik nu bekijken. :D

Groetjes,
Manja

ManjaV

Hey Caroline,

Je filmpje van de kleintjes is heeeel lief. Mijn valkjes hier begonnen direct te fluiten toen ze de valkjes bij jou hoorden. :D

Groetjes,
Manja

*Yvon

Hoi hoi

Wat een heerlijk gehoor,dat gekrijs en voedergeluidjes.  ;D
En blijft Pino ook Pino heten of krijgt ze een andere naam van Sanne?
Nou kan je zelf ook zien hoe makkelijk de valkjes ook de jongen van andere verzorgen.
Tellen kunnen ze soms gelukkig niet.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >