## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Saar


*Petra*

Hey Caroline,

Wat gaat dat toch snel bij jou!
Van harte gefeliciteerd met het 1e eitje, hopelijk volgen er nog meer  ;D!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Caroline,



met het eerste eitje. Worden prachtige valkjes.

Groetjes Anja

Caroline



Vandaag voor controle naar de gynaecoloog geweest

KLIK HIER

voor een BABY-UPDATE met ECHO-FOTO.

Bedankt allemaal voor de leuke reactie omtrend mijn Amor & Diégah-eitje.  :D

Ze broeden keurig, tot nu toe de meeste tijd samen tegelijk en af en toe gaan ze omstebeurt er even vanaf maar dan blijft de ander keurig zitten.  :D

Groetjes!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•


margreet

hallo Caroline,

1 eitje en geljk al zo goed broeden, leuk hoor, worden vast hele mooie valkjes.

groetjes Margreet



carco

Klik op het plaatje voor onze site!




ovide


Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met de nieuwe ronde kleine wondertjes!!!
Met Yunah gaat het nog steeds uitstekend. Ze eet goed en is erg speels. Ze zit nog vrij veel in de kooi (apart) maar vermaakt zich met de speeltjes die erin hangen.
Yana en Smoey lijken haar al helemaal geaccepteerd te hebben. Af en toe word ik er kierewiet van, al dat gefluit naar elkaar. Maar ben blij dat het nu al zo goed klikt.
Yunah wordt ook met de dag tammer. Het is wel echt een vogeltje dat graag heel veel aandacht krijgt. S'morgens als ik in de kamer kom en de doek van de kooi haal, beginnen Yana en Yunah meteen te fluiten (ik kroel ze meestal meteen even, vandaar, denk ik). Wanneer ik Yunah kroel maakt ze heel zacht het geluidje dat jongen maken als ze gevoerd (willen) worden door de ouders. Ze beweegt dan met haar kopje op en neer alsof ze wil zeggen, kroel me alsjeblieft! Ze kan er niet genoeg van krijgen, het maakt niet uit hoe lang ik kroel, ze wil altijd meer en het is nooit genoeg. Ze houdt het dan ook nog zeker een minuutje vol te smeken om meer....... En meestal krijgt ze haar zin nog ook!!!
1 keer per dag laat ik haar los. Dan zijn Yana en Smoey ook los en zoeken ze elkaar meteen op. Yana heeft al een paar keer van heel dichtbij kennis gemaakt, al vind hij het wel eng en zit hij toch het liefst bij mij.
Het lijkt dan of Yunah eerst even vliegles krijgt en daarna komen ze alledrie bij me zitten. Smoey houdt niet zo van handen, is wat bang maar zit meestal wel bij me, maar door Yana en Yunah heb ik mijn handen al vol hoor. Moeilijk, met 2 handen tegelijk kroelen ;-)...... 

Dus, Yunah en ik zijn dolgelukkig en al echt vriendjes aan het worden.

Ik zal een paar foto's naar je mail proberen te sturen van Yana, Smoey en Yunah.
Nogmaals heel erg bedankt voor de zorgen voor Yunah,
Ik houd je op de hoogte.

Groetjes Nancy en de 3 Y-tjes :D
Yana - 22-04-2006 - wildkleur, man
Smoey - 08-08-2006 - lutino, pop
Yunah - 29-01-2007 - cinnamon gepareld, pop
Zazu - 07-07-2008 - Gepareld, pop?

Monky

Hi Caroline,



Gefeliciteerd met het eerste eitje van Diégah en Amor  :D Ze kunnen het in elk geval wel  :D Nu nog hopen dat het ook bevrucht is  ;D Ik ben heeeel benieuwd wat eruit gaat komen...  ;D

Groetjes,
Monky

♪ Marlies



Caroline




Ik hoop inderdaad hele mooie Primrose(getekende) lookalikes.  ::) En anders vast hele mooie bonte gecombineerd met div. mutaties.  ;)

Diégah heeft keurig de hele nacht gebroed, net om een uur of tien is ze uit het blok gekomen om even te eten, toen ging Amor er keurig in om haar af te lossen. Helemaal geweldig dus, alhoewel ik er ook rekening mee hou dat het nog fout kan gaan, Amor is natuurlijk nog erg jong, wordt pas een jaar in juni.  :-[ Maar omdat hij al vanaf 4 maanden oud wekelijks wipwapt en omdat Diégah over 2 weekjes al wel een jaar is en omdat mijn eigen zwangerschap een beetje mijn kweekplannen voor van de zomer door de war schopte  ;) :D , heb ik besloten om ze het gewoon 1 keertje voor mijn bevalling te laten proberen. Als Diégah nog jonger was geweest dan had ik het niet gedaan hoor, dan hadden ze moeten wachten maar ook zij was vroeg rijp, haar zusje, zit in een buitenvolière en die heeft al een nestje onbevruchte eitjes gelegd toen ze 6 maanden oud was.  :o

Verder allemaal bedankt voor de leuke en enthousiate reacties en Nancy, jij bedankt voor het leuke nieuws over Yunah, echt super dat het zo goed gaat en dat ze zo lekker kan kroelen, voor zijn al die positieve berichten die ik krijg over de jongen toch een teken dat k het niet verkeerd gedaan heb, mijn eerste 2 nestjes, iedereen is zo enthousiast. Echt genieten voor mij om dat te lezen. Bedankt!!  :-*

En ik kijk uit naar de fotos hoor.  ;)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline,

Wat goed dat ze al zo trouw broeden, die jonge valkjes.
Ben benieuwd of er nog meer eitjes komen.. en hoe het met je andere 2 eitjes gaat   ;).

Groetjes Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Ozzie

Hoi Caroline,

weer een nieuw eitje! Wat leuk, ze hebben de smaak wel te pakken bij jou  :D

Je hebt ze natuurlijk het goede voorbeeld gegeven  :P Zo te lezen met jullie kleine mensje ook alles goed.

Ga zo door!!!     ;D

Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Monky

Hi Caroline,

Hoe lang van te voren hoor je meestal het ei piepen? Of gebeurt dat niet altijd?

Morgen of overmorgen is toch uitgerekend? Wel spannend hoor  ;D

Groetjes,
Monky