De valkjes van M&M Deel 2! *Foto-update 07-10*

Gestart door Mariska, 14 maart 2006, 10:35:42

« vorige - volgende »

Roosje

Oh wat een lekkere tuttebel zeg, hoe ze zo zit te spelen :D

Ik ben best jaloers hoor op je buitenvoliere, echt super. Weet je wat mijn moeder vandaag zei? Waarom maken we eigenlijk geen buitenvoliere? Wie weet.... ;D We willen gauw bij je komen kijken hoor!

Mariska

Hoi Roosje,

Moeten jullie ook doen hoor :D
Mike heeft een paar donderdagen vrij dus ik zal even kijken wat het beste uit komt ;)

Lekkere tuttebel hè ;D
Daar zit ze nou de halve dag ;)

Jullie hebben ruimte zat om een buitenvoliere te maken!
Leuk idee toch?

Ik heb daarstraks zitten rekenen en als het moest zou ik wel 7 broedblokken kwijt kunnen.

Ik moet je nog iets vertellen, maar durf het niet zo goed :-[

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Hahaha MUTS! Meer kan ik niet zeggen, je bent echt een muts vandaag ;D

Mariska

Ik kom zelf ook even zeggen dat ik een MUTS ben ;D :P

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Caroline

??? ??? ???

Ik ben heel nieuwsgierig??

Persoonlijk vind is het schommelen van Twila ietsje leuker om naar te kijken dan de anale behandeling die Ricky onderging.  :P :P

Twila is een scheetje, lijkt in haar doen en laten erg veel; op haar grote zus, zeker als je haar bezig ziet op een filmpje.

Leuk!! Maak maar veel filmpjes.

Wanneer had je trouwens die van Ozzy & Ricky geplaatst, ik had heb nog niet eerder gezien.  :-[ :-[

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Ik stuur je zo even een IM ;)

En toevallig is dat VOORSPEL Ã LA OZZY hoor ;D
Doen mensen ook ongeveer zo :-X :P ;D

Twila is echt heel erg leuk :D
Als jij nou ook veel filmpjes plaatst kunnen we goed kijken hoe ze op elkaar lijken ;D

Die van Ricky en Ozzy heb ik zeker een week terug geplaats of zo ;)

Liefs
Maris!!

Mariska

Hoe vinden jullie mijn nieuwste aanwinst ;D
Ga ik zaterdag halen!

Rob

das een lekker ding zeg hee!!!

Met licht jaloerse groet ;D ;)

Rob

Mariska

YAMMIE HÈ ;D :P

Zonder Betty Boop gaat het toch beter ;)
Meer focus op mijn mooie aanwinsten 8)

marilyn

Citaat van: Mariska op  1 juni 2006, 21:04:13
Hoe vinden jullie mijn nieuwste aanwinst ;D
Ga ik zaterdag halen!

hoikes mariska

wat een schatje is het  :D  :D  :D

groetjes marilyn

Rob

ik moet eerlijk zeggen dat ik de bewuste foto geen onaangename verschijning vond  ;D ;D ;D ;D...MAAR!!!!..je hebt gelijk...we zitten hier voor de valkjes!!!

Met lachende groet

Rob

Mariska

Dank je wel ROB :-* ;D
Dat vind ik lief dat je dat zegt.

Mike heeft gelijk besloten dat hij de boel nu meer in de gaten gaat houden hier :P

Rob

Hahahaha....Nou Mike...je hoeft voor mij niet bang te zijn hoor...ga jij nu maar die klok ophangen...tis bijna half 10

Met klokkijkende groet

Rob

Mariska

Was een grapje hoor Rob, Mike ligt weer dubbel!

Hè goed dat je ons er even aan herrinerd ;D
Na tienen mag het niet meer he ;)
Mike wil hem graag met een keilbout ophangen ::)