De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

 ;D ;D ;D
Ik kan het eens proberen! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

 ;D ;D ;D jodelahihi....jodelahoho....  ;D ;D ;D

Marc van de Kuifjes

Hmmm... meestal klinkt het iets ruwer... :o




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Ik ben benieuwd  ;D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

2 mei 2006, 20:08:19 #334 Last Edit: 10 december 2007, 07:47:16 by Marc van de Kuifjes
OK, hier zijn ze dan: de "bijtfoto's" van Fikske ;D.
Nu ja, bijten... het viel goed mee dit keer ;D. Ik heb niet moeten roepen ;)

Hier neemt Fikske een zaadje van tussen de vingers aan. Dat is al heel bijzonder voor ons! ;D


Hier bijt Fikske in mijn vinger maar het deed geen pijn dit keer. Ik denk dat het maar een "demo-versie" was ;D





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Wilma1

Hoi Marc,

Charlie....die ik gisteren heb gekregen, van iemand.....lijkt als 2 druppels water op Fiske...wat is Fiske voor soort valk ??? Er werd tegen mij gezegd wildkleur, maar ze is zo licht ???  ::)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Marc van de Kuifjes

Fikske is een cinnamon bont valkje. Ida is een wildkleur-popje. Wildkleurtjes zijn overwegend grijs terwijl een bonte vlekken heeft in het verenkleed waar geen grijs op zit.
...maar ik denk dat er anderen zijn die dat beter kunnen omschrijven ;D. Heb je geen foto waarop we je valkje kunnen zien?




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Wilma1

Hoi Marc,

Dank je wel voor de uitleg.....Caroline reageerde daarnet ook al bij mij en gaf me een link.

Ik zie en lees daar duidelijke herkenning en Charlie is idd een Cinnamon popje!

Was gewoon zo nieuwsgierig WAT ik nu gekregen had zo onverwacht!!! Een leuk en daarbij LIEFpresentje!!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi Marc,
Bedankt voor je bijt-foto's  ;D ;D ;D
Ze zijn erg leuk geworden.

Groetjes,
MOnky

Marc van de Kuifjes

Deze morgen was ik Jefke en Rikske gelijktijdig aan het kroelen. Die twee staan altijd op de eerste rij als ik bij de kooi kom ;D.
Komt daar plots Fikske erbij zitten en heel nieuwsgierig kijken. Ik steek mijn vinger uit en ja hoor! Ze laat zich kroelen! :D De verleiding was blijkbaar te groot! Ze was wel nog wat onzeker maar het is toch een hele overwinning!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

WOW!!  :o

Zeker een superoverwinning!! Gefeliciteerd!!

Het gaat vast nog wel goed komen.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Oooo, wat gaaf en wat een fijn gevoel geeft dan dan he?!  Charlie wil ook wel gekroelt, maar stapt nog terug...logisch, ze is er net.....maar net wat jij zegt....die nieuwsgierigheid en "als de anderen het laten doen waarom ik niet", zal ze gedacht hebben  ;D :D ;)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Marc van de Kuifjes

Het geeft inderdaad een goed gevoel dat ze dat eindelijk terug wil toelaten :). Een tweede keer is het nog niet gelukt vandaag. Hopelijk komt dat nog wel :).




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Wilma1

Dat zal gerust wel....ze heeft immers "geproeft van het lekkers"  ::)  :P en als ze er aan toe is zal ze weer een knuffeltje willen  ;D...zo zijn "vrouwen" nu eenmaal....ze willen voorzichtig benaderd worden  ;D ;D ;D ;D ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

eefje nieuwenburg

met geduld kom je een heel eind Marc en ik ben heel blij voor jullie en ook voor haar want hoe tammer ze word des te eerder mag ze lekker mee vliegen met haar vriendje!

ga zo door!! ;)

groetjes eefje