16 juni 2024, 14:03:48

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Caroline



Yesni










Ik kom even hai zeggen tegen al mijn nieuwe vriendjes, nieuwe baasjes en in het bijzonder tegen Lisa, die voor mij gevallen is als een baksteen.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Agnes,

Dank je wel. Das een lekker luchtje hè natte valkjes.

Hoi Yesni,

We zijn superblij dat jij bij ons komt wonen. Je krijgt een heleboel vriendjes. Lisa is echt helemaal in haar nopjes.

Doe goed je best in de grote lummelkooi zodat je snel ons team kan komen versterken.

Caroline,

Dank je wel voor de prachtige foto's.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Bedankt voor de namen, ik zal het tegen Patrick zeggen, hihi ... hij kon ze dus ook niet meer onthouden !!!

Heeee maar wat lees ik nu voor een verrassing  :o :o :o

Yesni !?

Wat fantastisch, en uiteraard van harte gefeliciteerd met het prachtige valkje van Caroline, Guusje als ik me niet vergis, toch !?

Jemig meid, ... wat ben jij toch een lolsmurf  ;) ;) Heb je soms nog meer verrassingen !?

Dit is wel een hele aangename hoor, dus Yesni ( wat een super leuke en gave naam trouwens ) komt jullie gezinnetje lekker versterken, ... wouwie en ik vond Yesni ala Guusje toch al zo'n vreselijk lekker stuk om te zien, ... echt een prachtig popje hoor !!!

Nogmaals de felicitaties van hier, ... je bent me er ééntje hoor  ;D ;D

Groetjes, Karin en  :-* :-* voor alle lieve valkjes !!

(P.S. hou je wel ruimte vrij voor een eventueel popje wat je dan ooit van ons cadeau krijgt  ::) ::) !? )

*~Jeanine~*

Hoi Anja en Lisa,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie prachtige meisje Yesni.
Een super mooi valkje met een super mooie naam.

Denk dat niet alleen jullie in je nopjes zijn.
Caroline kan "haar" Yesni ook lekker blijven volgen.

Nogmaals gefeliciteerd met het zusje van Dobey ;)

Sally

Heey Anja,

Weer een verassing zeg. En wat voor één. :o
Super leuk!!! Yesni is prachtig! en wat een leuke naam.
Alvast gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst ;).
Nog verassingen? :P

Groetjes Sally

Anja

Hoi Karin,

Graag gedaan hoor.

Idd Guusje is nu Yesni.

Ikke lolsmurf ;D ;D ;D Wie weet of ik nog meer verrassingen heb. Wie weet.

Dank je wel voor je felicitatie en ze is mooi hè.

Dat plaatsje is gereserveerd hoor.

Hoi Jeanine,

Dank je wel. Caroline kan idd gewoon blijven volgen.
We zijn superblij met haar.

Hoi Sally,

Dank je wel en wie weet Sally.

Groetjes Anja

Monky

Hi Anja,

Het gaat wel heel erg hard bij jou nu zeg hahaha...

Maar alvast gefeliciteerd met Yesni en natuurlijk Yeentje  ;D
En ik zag dat Trixy nu ook bij je is... Vast een heel geruststellende gedachte voor Yvon.

Ik heb ook weer van jouw foto's genoten. Volgens mij heb je er een dagtaak aan om alle foto's te plaatsen ::)

Als je wil dat ik een handtekening voor je maakt, moet je het maar zeggen. En als je ook bepaalde wensen daarbij hebt, geef maar een gil.

Groetjes,
Monique

Annelies


trienke

Hoi anja

Wat een heerlijke foto's zeg, met zijn allen douchen ;)
Heb echt genoten van de vele foto's.

Groetjes Trienke

Anja

Hoi Monique,

Dank je wel voor je felicitaties. Trixy is al een tijdje hier en het gaat erg goed met haar.

Valt wel mee hoor. Allemaal tegelijk verkleinen op fotobucket en dan hier plaatsen. Zo gedaan hoor.

Ik heb je een IM gestuurd en ik vind het helemaal klasse dat je dat voor me wilt doen. Dank je wel alvast :-* :-* :-* :-*

Hoi Annelies,

Dank je wel.

Hoi Trienke,

Fijn dat je hebt genoten van de vele foto's. Douchen doen ze hier elke zondag.

Groetjes Anja

Wilma1

ANJAAAAAAAAA, NOG 13 NACHIESSSSSS  :D :D :D ;)

EN WAT LEES IK NU WEER VOOR VERASSING  :D ze vliegen gewoon aan bij jullie  ;D en een leuke naam Yesni lijkt ook een beetje op Yeni  ;)

Mooi valkje, je moet zometeen nog verhuizen naar een villa voor valkjes  :D ;)

:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Anja ..........whaaaaaahaaaaa....wat een mooie en leuke douchefoto's en de kuif van Macy is inderdaad prachtig zeg !

Wat een mooie meid is ze ! Whaaahaaaaaaaa....en wat een superleuke aangename verrassing dat Guusje bij jullie komt ! Ik vind het te gek meid ......wat een superlief en mooi popje is ze he van de g)tjes ! En ze gaat Yesni noemen he ! Dus vanaf nu noem ik ze dus ook Yesni , een hele lieve mooie naam !
Proficiat met je leuke en mooie aanwinst hoor , ook aan Lisa he ! Wat een prachtige foto's van Lisa met al de valkjes op haar armen .... En wat kijken ze lief zeg ! Ze genieten er echt heel erg van hoor ! Grtjs Ann



Peggy

Wat gaaf dat Guusje naar jullie gaat!!!  ik vind haar echt zo mooi.  Gefeliciteerd Lisa en Anja en Ton.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Hoi Anja,

Heel graag gedaan hoor en yep ... Yesni is inderdaad een prachtig popje !! Ze heeft een heerlijk lief snuitje en ik vind het een hele mooie mutatie !! Patrick zei gisteren, nog een valkje met een Y  :o :o :o

Hij vond de foto's ook heel erg leuk en de namen bijzonder origineel verzonnen  :D

Groetjes, Karin

Anja

Hoi Wilma,

Nog maar 12 nachiesssssssssssssssssssss

Idd Yesni lijkt ook op Yeni. Je bent de eerste die dat zegt. Had het zelf nog niet gemerkt.

Nee hoor we hebben hier nog plek genoeg.

Hoi Ann,

Dank je wel en wat een verrassing hè. We weten het al vanaf het begin dat Yesni hier komt wonen maar we wilde het niet gelijk bekend maken.

Dank je wel voor je felicitaties ook namens Lisa.

Hoi Peggy,

Dank je wel.

Hoi Karin,

Er zijn nog een heleboel namen met een Y hoor ;) ;) ;) ;)

Dank je wel Patrick voor het compliment.

Groetjes Anja