21 augustus 2025, 06:57:26

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Peggy

wauw caroline...de tranen stromen over mijn wang  :'( :'(

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Ivy

Hoi lieve Anja.
Ik kwam even spieken in jouw boekje (is alweer zo lang geleden) en toen trof ik het nieuws aan...
Ik wil je veel sterkte wensen, het doet zo zeer om 1 van onze kleine vriendjes te moeten verliezen...
Yeni heeft een goed leventje bij je gehad!
Liefs, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

♥Debby♥

He meis... het was mijn dag al niet vandaag maar nu stromen de tranen.. Kleine Yeni.. het kleine brokkenpilootje.. wat een verdriet.

1 ding weet ik zeker, Yeni had geen beter huisje kunnen treffen dat bij jullie thuis! Zoveel liefde, aandacht en verzorging. Ik weet zeker dat Yeni een heel fijn leventje heeft gehad.

Lieve Anja, Lisa en Ton, heel veel sterkte met het verlies van kleine Yeni..

De foto die jullie van yeni gemaakt hebben is heel erg mooi.. zo lief met het knuffeltje erbij en wat trosgierst.

Ik hoop dat yeni elders verder vliegt..

Heel veel liefs.. Debby

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Wilma1

lieve Anja,
Wat fijn je even gesproken te hebben en speciaal voor jou, log ik even in....

Het verdiet is oneindig, dat je Yeni nu moet missen en géén van je valkjes kun je missen  :'( voor Yeni een diepe rust zonder pijn .... voor haar zal het vredig zijn  :-*

Ik voel met je mee en denk aan jullie, ook voor Ton, Lisa en Jeroen een hele dikke knuffel en wát er ook is, wil ik ben er voor jullie!!! Op wélk tijdstip ook!!!

:-* :-* :-* :-*
Wilma

Wat een mooi gedicht Caroline  :D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda

May I go now ?
Do you think the time is right ?

I didn't want to go at first, I fought with all my might.
But something seems to draw me now to warm and living light.

I want to go I really do.

It's difficult to stay.
But I will try as best I can to live just one more day.
To give you time to care for me and share your love and fears.
I know you're sad and afraid, because I see your tears.
I will not be far, I promise that, and hope you'll always know...
That my spirit will be close to you where ever you may go.

Thank you so for loving me.
You know I love you to.
That's why it's so hard to say goodbye and end this life with you.
So hold me now just one more time and let me hear you say..

Because you care so much for me,
You'll let me go today
.

♪ Marlies

Hoi Anja,

Ik lees nu net pas wat er met Yeni is gebeurd en ik heb er geen woorden voor. :'(

Ze heeft een kort, maar ( dat weet ik heel zeker) heel goed leventje gehad daar bij jullie.

Het is zeer zeker een hele moeilijke beslissing geweest om haar in te laten slapen, maar je hebt daarbij wel aan het welzijn van Yeni gedacht en niet aan het verdriet dat je er zelf van zou hebben.

Hopelijk kun je het snel een plekje geven.

Veel sterkte voor jou en de rest van je gezin.

Groetjes Marlies

( Gerda, je was me net voor. :-\ )

natacha

Hallo Anja,

Ik kwam ook even piepen, maar dit had ik niet verwacht  :'(
Ik heb echt de tranen in mijn ogen staan, zeker bij die mooie laatste foto van Yeni. Verschrikkelijk om iemand te verliezen, of het nu mens of dier is. Een verlies is zo zwaar, waarom moet een mens het toch meemaken?
Ik wens je heel veel sterkte toe.

groetjes
Natacha

Dierenfreackske

Hoi Lieve Anja ....ik kon niet meer slapen en zat te denken aan jou en Yeni ....ik weet nog dat je zo enthousiast was toen je Yeni bij je had nog niet zo lang geleden he !!!Wees maar gerust....hij had echt geen beter huisje kunnen treffen .....
gelukkig is ie toch bij jou terechtgekomen en heb je hem
een heel gelukkig leven kunnen geven , helaas heeft hij niet
(snik snik  :'( ) zo lang bij jullie kunnen zijn en bij zijn vriendjes ! Ik leef heel erg mee hoor met jullie want sinds ik op het forum zit en dagboekjes begon bij te houden zijn jullie eigenlijk
een beetje zoals een familie geworden he !!!Ik heb gisterenavond een kaarsje laten branden voor Yeni !!
Ook zijn vriendjes en vriendinnetjes zullen hem missen he !!!
De tranen stromen hier over mijn wangen ...sorry hoor !!
Ik ben een gevoelige op dat vlak he !!! Een geluk dat je naar de DAgeweest bent en hem van zijn lijden kon verlossen  !!!
Dat heeft ie verdiend he !! Jullie zijn zo goed geweest voor Yeni ......nog maals ...hij had het niet beter kunnen treffen hoor !!!!! Ik ga nu eerst nog wat chocomelk drinken en zo
en spreek je straks nog wel !!! Ik hoop dat je je sterk houd voor de andere valkjes want ze zullen waarschijnlijk ook Yeni hard missen he !!! Gelukkig hebben ze elkaar en jullie nog he !!! De moed niet laten zakken he !! Zulke dingen heb je helaas niet in de hand he !!! Sterkte nog eens meid en de
moed niet laten zakken he !!! Grtjs aan Ton en Lisa die waarschijnlijk even verdrietig zijn als jou he !!!Ann

Anja

Wat zijn jullie toch allemaal lief. Jullie verdienen allemaal een grote dikke knuffel hoor.

Dank je wel voor jullie berichtjes en de gedichten vind ik erg mooi. Die ga ik bewaren hoor. Dank je wel.

Ik heb bijna niet geslapen en daardoor ga ik dus malen (nadenken)
Heb ik wel de juiste beslissing genomen? Had ik haar niet beter medicatie kunnen geven zodat ze nog geleefd had?
Allerlei vragen spoken door mijn hoofd.

De tranen blijven komen :'( :'( :'( :'( :'(

Ze wordt ontzettend gemist.

Groetjes Anja

Saar

Sterkte met t verlies van jullie lieve Yeni :(
Liefs Saar :-*

Coco en Chantal

Lieve Anja

Je hoeft je echt niet af te vragen of je de juiste beslissing hebt genomen, want die heb je echt gemaakt.
Ik had niet anders gedaan.
Yeni had gewoon te veel pijn met haar gebroken vleugel en wel op meerdere plaatsen.
Nee het had voor Yeni niet eerlijk geweest om haar te gaan behandelen met medicatie.
Je hebt recht uit je hart gehandeld met yeni en dat verdient een grote pluim.
Als dieren niet meer te behandelen zijn mogen wij mensen niet egoistisch zijn en dan moeten we alleen maar aan het diertje denken en dat hebben jullie gedaan.
Meid ga je geen gekke dingen in het hoofd halen, Yeni heeft de tijd die ze bij jullie heeft gewoont een paradijs op aarde gehad, beter had ze het echt niet kunnen treffen en dat kan ik weten  ;)

Anja heel veel sterkte meid en mocht het nodig zijn je weet me te vinden ;)
Groetjes Chantal en de valkjes

*Petra*

Anja,

Zoals Chantal het hieronder beschreven heeft, zo is het ook.
Heel mooi omschreven, Chantal! Haal je geen dingen in je hoofd, je hebt goed gehandeld  :-*, een heel moeilijke beslissing, maar ik geloof zeker dat het de enige goed beslissing kan zijn geweest.
En zoals Caroline in haar mooie gedicht schrijft, Yeni was ziek en niet steeds geschrokken. Daarom had ze al zo vaak 'pech'.
Veel sterkte voor jullie vandaag weer,

Liefs Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Yvette

En ik ben met mijn vorige sprekers eens dat je goed gehandeld hebt en dat verdient met respect dat je niet egoistisch bent geweest maar juist aan je lieve Yeni hebt gedacht

Nogmaals ik wens jou en ook Ton en Lisa heel veel sterkte toe

Peggy

Een heel mooi gedicht Gerda  :'( 
Lieve Anja; je hebt goed gehandeld meid..je hebt voor Yeni de juiste beslissing genomen.  Geen makkelijke beslissing maar wel één vanuit je hart. Het zal allemaal niet meevallen nu voor jullie...het gemis is vanzelfsprekend erg groot  :'(
En ook hier geldt; als je ons nodig hebt, mag je ons altijd bellen.
Liefs peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Sanna

Lieve Anja,

Ik lees nu pas wat er met jullie lieve Yeni gebeurd is. Wat verschrikkelijk voor jullie, ik leef heel erg met jullie mee :'(. Het is niet eerlijk dat onze lieverdjes ons altijd afgenomen worden. Maar je mag niet denken dat je niet de juiste beslissing hebt genomen. Vooral ook omdat ze ws epileptisch was, was ze er nooit meer bovenop gekomen. Soms is de grootste uiting van liefde iemand loslaten. Yeni heeft het ontzettend goed bij jullie gehad. Helaas was ze met recht een pechvogeltje....

Liefs, Sanna