1 november 2024, 01:02:54

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey Anja wat een toeval net het zelfde radje voor Suske en Wiske en dat staat onderaan in de kooi !!!Maar heb het er gisteren pas ingestoken , maar dat filmpje is supertof !!
Ik heb ze alle twee bij mijn favorieten gezet en ge het eens aan mijn valkjes tonen maandag dan ben ik lekker alleen met ze !!!Grtjs en ik heb er echt van genoten hoor !!!Wat een leuke bende daar bij jou zeg !!!Ann

Mara

Hoi Anja

Ook hier wil ik je even bedanken voor de mooie kerstkaart, de eerste van dit jaar.  :-* Die van mij komt er nog aan, maar die moet nog gemaakt worden.  ;) Ik hoop dat ik de goede gepakt heb.

Ik hoop dat je een fijne middag hebt met Ivo en Dorothé en veel plezier gewenst. Ik wacht gewoon heel erg geduldig op de foto's, kan ik ondertussen mooi verder aan je kaart.  ;D

Ik hoop dat het nu wat beter met je gaat, het is vervelend als je niet lekker in je vel zit. Maar nog twee weken, dan heb je vakantie. Iets om naar uit te kijken.

De foto's....Ik kan er niet meer van maken dan dat ze WAANZINNIG MOOI zijn!!!

Mara

Anke

Hoi Anja,
Hi hi geweldig Yubel in het loopradje ;D
Ik heb er nooit aan gedacht dat dit voor valkjes leuk zou zijn.
Als kind had ik hamsters die daarin de marathon renden als ik lag te slapen :)
Prettige middag met het bezoek van Ivo en Dorothé ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

hoi lieve anja en ton,  heel veel plezier vanmiddag met ivo en dorothé...het zal wrsl wel weer erg gezellie worden  ;D...doe ze maar de groetjes van mij.

ik ga zo even je fimpjes kijken..ben nu druk aan de poets..

maare de foto's waren alweer leuk en idd Chantal; yelo is ook echt een schatteke...snap goed dat je daar trots op bent.

groetekes Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

Wat een gaaf gezicht zeg.. Yubel in het radje! heel gaaf!!

Fijn weekend toegewenst!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Wilma1

Wat een leuk gezicht, Yubel in het radje, ze vinden het erg leuk hoor en weinig weten dit  :D  ik zag het ooit in een DW en heb het toen meteen aangeschaft  :D Macy kan er heel hard in rennen en Dusty deed dat ook altijd hier  ;D soms hing er wel eens eentje op zij kop aan  :o ::) ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda

Citaat van: Gerda op  8 december 2007, 01:02:27
Hoi Anja,

Wat is deze foto schattig zeg!

Wat een poederdonsje!!

Liefs, Gerda

Is dit nou Yelo?

Sorry, je hebt er net twee teveel om alle namen en koppies die er bij horen te onthouden!

Liefs, Gerda

Anja

@ Romy,

Het is echt superleuk met dat radje.

@ Ann,

Ik heb het radje hangen in de kooi. Ik denk er zelfs over om een tweede radje aan te schaffen. Ben benieuwd wat jou valkjes er van vinden.

@ Eugenie,

Graag gedaan. Dank je wel en het was zeker gezellig.
De foto's komen strakjes.

@ Anke,

Joke had het in de kooi en Wilma had dat ook toen zij nog valkjes had.
Ik dacht ik hang het radje op en zie wel wat er gebeurd. Nou het is reuze leuk.

@ Peggy,

Aan de poets en in mijn boekje schrijven.............dat kan niet hè ;D ;D ;D

Heb je de filmpjes al gezien?

@ Debby,

Jij ook een fijn weekend. Echt gaaf hè.

@  Wilma,

Het is echt leuk hoor. Ze lopen hier ook ooit samen in het rad. Macy kan het idd hard rennen hoor.

@ Gerda,

Dat is idd Yelo.

Groetjes Anja

Silke *

Hoi Anja,

Het is echt keigrappig om Yubel in een hamsterradje te zien lopen  ;D ;D Maar.... goed voor de conditie zou ik zeggen, alhoewel het eigenlijk niet nodig is bij jou valkjes  ;D ;D
Ik verlang ook al naar je foto's!

Groetjes
Silke x 

Anja

Anja

@ Silke,

Moeilijk te lezen zeg de rode letters.
Grappig hè.

Conditie hebben ze hier wel maar dan is dit weer wat extra ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anja

Silke *

Hoi Anja,

Sorry dat de letters niet zo makkelijk te lezen zijn, als het nu goed is gelukt, staan ze nu wat groter  ;D  
Enjaah hoor, in dat radje lopen is echt wel grappig  :D
Je foto's zijn trouwens ook weer PRACHTIG, eneh, het is vandaag eens een dagje vroeger dat we die foto's tezien krijgen  ;D

OOH, weer een serie foto's  :o  Die kuif, die kuif, die kuif, gewoon prachtig!! En zeker om de andere valkjes te zien genieten ook!

Groetjes
Silke x

Anja

Anja

@ Silke,

Jaaaaaaaaaaaaaa nu wel.
Mooie kuif hè

Nu komt de laatste sessie nog.

Groetjes Anja