4 juni 2024, 11:49:19

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi hoi Anja,

Wat een mooi dagboek heb je!
En wat een prachtige fotos van de valkjes...
Ik ben blij te lezen dat het met Yeni weer wat beter gaat en ik ga duimen dat ze het goed blijft doen nu ze weer in de grote kooi zit!

Ik kom vaker in je dagboek lezen, je schrijft leuk ;)

Groetjes Manon

Bello

Hoi Anja,

He gelukkig gaat het weer beter met Yeni.

Lekker he niets doen.........

Daar is ook vakantie voor.

Als ze roeperig zijn komt het misschien omdat je thuis bent?

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

carco

Gelukkig dat het weer beter gaat met Yeni.

En die douchefoto's :-* Vooral die laatste waar die koppies uit de handdoeken piepen. Het lijkt net of ze glimlachen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




♥Debby♥

gaat heerlijk hier he.. super!! geniet nog maar lekker van de vakantie.. 't is alweer bijna donderdag..  :o


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Manon,

Gezellig dat je in mijn boekje komt lezen.
Dank je wel voor je complimenten.

Hoi Dorothé,

Dan zouden ze dat deze week elke dag moeten doen en dat is niet zo. Zegt Ton ook nog.......wie weet heeft Dorothé wel gelijk >:( >:( >:(

Hoi Caroline,

Gelukkig wel hoor want wat kun je je zorgen maken om die valkjes zeg.
Ze glimlachen echt hoor ;D ;D ;D

Hoi Debby,

Zeg wil jij dat even niet zeggen dat het al bijna donderdag is >:( >:( :o :o :o


Groetjes Anja

♥Debby♥

Oeps Sorry..  ;D

tja, voor mij kan de tijd niet snel genoeg gaan he.. bijna 11 november.. hahahha...

maar je hebt gelijk.. het is nog maar woensdag... (of.. op de klok.. nu toch eigenlijk niet meer he..  ::))


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hey  wat ben ik blij dat het weer beter is met Yeni he !!!
Het zal nu alleen nog maar veel beter worden en
zal snel weer de Yeni zijn die hij was he !! Houden zo
hoor !!! Grtjs Ann



Romy

Hoi Anja

Ik heb inderdaad de radio meegenomen van thuis, maar ik merkte dat ze net méér gaat roepen, alsof ze wil meedoen of zo  ;D Dus dat plannetje is afgelast. Ik kan mevrouw zoet krijgen met trosgierst, dus dat doe ik dan maar  ;D
Misschien zijn jou valkjes wat roeperig, omdat jij thuis bent en ze er graag uit willen?  ???

Hoe is het deze nacht gegaan met Yeni? Ik hoop heel erg dat ze niet opnieuw zich bezeerd heeft!

Vannacht heb ik over je gedroomd  :P Het was een soort wedstrijd en wie won, mocht jou bezoeken  ;D Natuurlijk deed ik erg goed mijn best  ;) Jammergenoeg was de droom voorbij vooraleer er een winnaar werd uitgeroepen  :(

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Debby,

Gave handtekening zeg. Nachtdraver ;D ;D ;D ;D

Hoi Ann,

Wij zijn ook helemaal blij dat het weer goed gaat met Yeni.

Hoi Romy,

Oei geen succes dus de radio. Idd dan maar trosgierst.
Nou is het roeperige weer weg hoor. Het was maar 1 dag.

Het is goed gegaan met Yeni in de grote kooi en nu hoeft ze niet meer in de kleine kooi. Ze mag weer gezellig bij haar vriendjes en vriendinnetjes.

Wat een leuke droom zeg. Weet zeker dat jij hebt gewonnen.
Jullie mogen toch wel komen hoor zonder dat er een wedstrijd aan vooraf gaat :D :D ;) ;) ;)

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja,

Zo, Yeni weer bij haar vriendjes, fijn hoor!
Wat een mooie droom van Romy, met een bezoekje aan Anja als hoofdprijs  ;D.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Romy

Hoi Anja

Gelukkig dat ze niet meer zo roeperig zijn. Ik kan me inbeelden dat 12 roepende valkjes toch niet het meest aangename is  ;D
Fijn om te horen dat het weer goed gaat met Yeni!! Dat is toch wel een hele grote opluchting!

Haha het was inderdaad een fijne droom. Ik herinner me ook nog dat ik bij hoog en laag beweerde aan de medespelers dat jullie met een witte auto rijden  ::)
Heel vreemd allemaal  ::)
@ Petra : jammergenoeg was mijn droom ineens voorbij, nog vooraleer ik bij Anja was...  :(

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Petra,

Ze hebben elkaar volgens mij toch wel gemist. Ook al stonden ze vrij dicht met de kooien naast elkaar.
Mooi toch die droom van Romy.

Hoi Romy,

Als ze allemaal gaan roepen dan kun je idd je oren wel dicht houden maar gelukkig gebeurd dat niet heel veel.

Een witte auto....................wie weet in de toekomst misschien.
Wij hebben geen auto....................erg vreemd idd.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Ja ik dacht, toen ik wakker werd, 'wat vreemd dat ik droomde dat ze een witte auto hadden', want ik weet dat jullie geen hebben. Echt heel raar. Misschien was het een toekomstdroom, en rijden jullie in de toekomst wel met een witte auto.  ;D  Witte auto's worden tegenwoordig trouwens weer helemaal hip  :D , dan zijn jullie meteen mee met de laatste trends  ;D ;D ;D

Is verder alles goed met de valkjes?

Hoe is het met het oog van je dochter? Ik hoop dat het al wat beter is?

Groetjes
Romy

Anke

Hoi Anja,
Hoe is het met je 12-tal?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Romy,

Hihihiihi wie weet ja.

De valkjes zitten heerlijk te suffen in de kooi. Ze mogen er over een klein uurtje uit.

Ik heb ze vandaag niet meer gehoord over haar oog dus zal het wel over zijn. Vanmorgen ging het ook gewoon open wat maandag niet ging. Gelukkig maar want daar moet je toch zuinig op zijn.
Lief dat je naar vraagt.

Hoi Anke,

Met ons 12-tal gaat het goed hoor. Ze zitten nog heerlijk te suffen.

Groetjes Anja