3 juni 2024, 23:18:15

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Anja

Heel erg bedankt dat je dat voor mij hebt willen doen!  :-*

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Heel erg graag gedaan hoor.

Groetjes Anja

Ivy

Hoi Anja.
Wat een heerlijke badderfoto's! Kan je ze alle acht tegelijk meenemen naar de badkamer? Wat knap! Bij mij zijn ze soms met z'n viertjes al helemaal in paniek... misschien hebben we een te kleine badkamer :D

Schattig hoor, al die natte koppies  :-*

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi Ivy,

Ik heb ook zo'n mega badkamer  ;D ;D ;D nee hoor grapje.

Ik neem ze alle 8 mee want als ik dat niet doe dan breekt er hier paniek uit. Ze zijn elkaar dan kwijt en als ik ze allemaal meeneem niet. Ze willen wel niet allemaal even lang maar dat geeft dan niets.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Ja dat is hier net zo.

Als Catka Bello niet ziet nou dan komt er toch een volume uit haar kleine lijfje, helaas andersom geeft Bello dan geen kik.


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Die wil zich niet laten kennen mss  ;D ;D ;D.
Hier doen ze dat allemaal als er 1 of meer weg zijn. Kun je nagaan wat voor een geluid dat geeft  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Ik weet ook dat je valkjes muisstil kunnen zijn (zodat het lijkt of je geen valkparkiet in huis hebt)

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Daar heb je gelijk in. Zelfs met 8 lijkt het dan of er geen een valkje is huis is.

Groetjes Anja

Dafrinja

Hoi Anja!

Het is al vaak gezegt, maar je douchefotos zijn weer praaaaachtig!  ;D ;D
Maak jij die foto's trouwens zelf?? Kzou t erg knap vinden, ik krijg mn foto's haast nooit goed scherp, ookal poseert Gizmo er praktisch voor, laat staan foto's knippen in een dampende badkamer... :(
Ik vind trouwens de foto's van Yeni erg leuk! hij/zij (?) staat er steeds zo statig op! En de laatste vind ik daarbij echt het toppunt..zo van: zie mij eens! En die ene waarbij hij recht in de camera 'kijkt' (met 1 oog geloof ik ), echt heel erg mooi.

Ik zou zeggen, ga zo door. Maar dat heb je vast nog noooooooit gehoord! hihihhhii  :P

Groetjes Dafrinja en Gizmo

Anja

Hoi Dafrinja,

Nou dat zou ik van mezelf ook heel knap vinden als ik die foto's maak terwijl ik de valkjes onder de douche houdt. Aangezien ik nog net niet zoveel armen als een inktvis heb  ;D ;D ;D ;D
Nee die foto's worden gemaakt door Ton mijn man.

Yeni is een zij en ik heb dat idd nog nooit gehoord  :o :o :o :o

Groetjes Anja

Ann

Hey Anja

Het was weer een tijdje geleden. Maar ik heb nu bijgelezen en bijgekeken. Het zijn weer stuk voor stuk prachtige douchefoto's en magnetronfoto's. ;D

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hoi Ann,

Leuk dat je toch nog, ondanks dat je weinig tijd hebt, in mijn boekje leest.
Dat waardeer ik enorm.

Dank je voor het compliment.

Groetjes Anja

Anja



We hebben net de kooi schoon gemaakt en ik heb wat foto's genomen.




Dit is onze nieuwe aanwinst  ;D ;D :o :o De valkjes zijn er niet zo blij mee. Ze vinden deze rare vogel ietwat te groot denk ik ;D ;D


Dit mooie kunstwerk heeft Lisa op school gemaakt. Ze heeft het nagetekend van de foto's van onze valkjes.


Yara nogal aan het blazen want..............


Ze wil een kroel van Yobi.


Hoe kom ik daar boven  ??? ???


Kusje


Yara en Yahoo


Yiba heeft een nieuwe ingang gevonden.


Hahahahaha


Yella


Mmmmmmmmmmm dit is Sproutmix. Hier zit in: Rode bietkiem, alfalfa en preischeuten.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja,

Wat een mooie foto's zeg!
Wat leuk dat Lisa dat op school gemaakt heeft!
Ik vind het ook zo leuk als de kinderen met de valkjes bezig zijn, op welke manier dan ook!!
Het lijkt of ze allemaal zo goed met elkaar overweg kunnen!
Ze ziet kusjes en kroelen, dat vind ik zo lief!

Groetjes Petra 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

ovide

Hallo,

Ik ben op zoek naar een naam en vond Yunah via jou dagboek. Wat een mooie naam! Mijn andere valkjes heten Yana en Smoey, dus wilde perse met een Y.
Ik wil je dus even laten weten dat ik mijn valkje ook zo ga noemen: Yunah!

Dank je voor de mooie naam  :D

Groet nancy Yana en Smoey
Yana - 22-04-2006 - wildkleur, man
Smoey - 08-08-2006 - lutino, pop
Yunah - 29-01-2007 - cinnamon gepareld, pop
Zazu - 07-07-2008 - Gepareld, pop?