16 juni 2025, 23:22:47

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Caroline

Hij/zij is echt waar geweldig!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

je nieuwe liefde is een ware beauty  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

even kort off topic ivm ziekenhuis bezoek.

Dat liep geheel in het 100. De papieren en CD v.d. MRI waren nog (steeds) niet klaar in Hardenberg en daarbij hadden ze geen naam van HUISARTS dus lag ik in een bak ONBEKENDE PATIËNT. .....erg vreemd want mijn naam en tel. staat erop ???....dus ze hadden MIJ kunnen bellen ???

Arts hier vindt een OK van een [b]"alleen maar" [/b] VKB (voorstekruisband) niet zo direct noodzakelijk...aangezien de rest waarschijnlijk wel intact is....de mediale band heeft ook een flinke "optater"gehad...zei hij bij onderzoek, na flink trekken en draaien aan mijn been.....WAT HEEL ERG pijnlijk  :o was en hij het raar vond dat ik me op DAT moment NIET kon ontspannen ??? Ben ik nu ZO"N "pieper"  :-[ :-[ :-[

Ik moet maar flink gaan trainen, met therapie, de eerst komende 6 weken en mijn beenspieren sterk maken...dat die verlamd liggen is vervelend ....toch maar proberen, zei hij. Mijn been moet sterk worden en GEHEEL kunnen strekken EN buigen en DAT kan nu juist niet.....hij vind het "ongeval" nog TE kort geleden, diagnose te bepalen voor herstel.

Maar afwachten wanneer de papieren worden opgestuurd! Ik heb dus boos gebeld naar Hardenberg.....ze wilden allemaal het faxen, maar dat vond men hier niet nodig.....NOU JA ??? ???

Misschien begrijpelijk dat ik  >:( >:( >:( en teleurgesteld ben ??? of toch niet :-[
:'( Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

jeetje wat hebben die ziekenhuizen in nederland toch  >:(  en die 2 artsen spreken elkaar ook goed tegen  ::)  >:( ik kan me heel goed voorstellen dat je telleurgesteld bent nu  :-\
en ik moet eerlijk zeggen dat ik liever een operatie zou hebben als dat betekent dat het ongemak permanent zou verholpen zijn dan dagelijks met een brace rondlopen, zoveel maanden trainen en dan opeens door een kleine verkeerde beweging volledig opnieuw mogen beginnen  ::)  :-\ maar ja ik ben geen arts en ik kan je onmogelijk zeggen wie van de 2 artsen het beste met je voor heeft  :-\ wat ik wel weet is dat jij zeker een harde bent want anders zou je niet op de bank staan om je valkje te vangen  :P
ik wens je alvast veel sterkte toe  ;)

dikke knuffel en  :-*

groetjes marilyn

Wilma1

8 september 2006, 00:54:43 #1474 Last Edit: 8 september 2006, 00:57:45 by Wilma1
THX  :-* Marilyn, Hij ( in Zaandam) vind me maar een pieper, denk ik ??? In Hardenberg, zei de arts dat ik te hard ben voor mezelf en een hoge pijngrens heb, omdat de MRI foto's anders bleken dan hij dacht uit het onderzoek...dus ja...verwarrend ?!

Maar genoeg.....

Hier even wat foto's van de woningruil van Quincy en Fleur met Coco....Coco had ik ff "uit huis gezet" ;D.op de vensterbank...dan had ik de ruimte voor de andere 2  ;)

Het begin.... :-\

Fleur heeft haar intrek al genomen.... :D

lekkere hapjes hier...... :P

FLEUUUUUUUUURRRR.....waar ben je ???

moet ik je komen halen, Quincy  ::)

nee hoor....ik kom er al aan  :P

Quincy

het eindresultaat..... :D

samen slapen in ons nieuwe huis!!!!! En een weekje bij Piet en Wilma logeren  ;)

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Jeetje, je zou ze toch, die artsen.

Nou als jij zoveel speling hebt, op jou knie en er steeds door heen zakt dan krijg je dat noooooit weggetraind hoor.

Afgescheurd is afgescheurd, toch??

Wat wel zo is, is dat hoe sterker jouw been (boven) spieren zijn des te beter dit is na de operatie, die vangen dan in de herstelperiode een hoop op, dat weet ik  nog van Ed (is zelf sport, voetbal en fitnesstrainer), die heeft wat getraind en afgelopen van te voren.

Ben heel erg benieuwd hoe dit allemaal gaat verlopen, je knut niet steeds een braise aantrekken omdat je anders door je knie gaat.  :-\

Groetjes en heel veel sterkte.  :-*

PS. vergeet ik nog de foto's,  ::) ze zijn leukkkkkk!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Hey Wilma,

wat een gedoe met dat ziekenhuis. Ik hoor steeds negatieve verhalen over ziekenhuizen. Pfoe trainen..

Wat een leuke fotos. even goed kijken hoe het eruit ziet. Wat gezellig.
Dusty is helaas weer helemaal kaal achter op zijn kop. Echt zielig de pennetje kwamen er net weer uit. Ik denk dat ik morgen ze eruit haal en het blok opruim. Dan kan ik er beter opletten.

Groeten Lin

(p.s. bedankt voor het overmaken ik heb het gezien)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Hoi Lin,
Het komt vast wel goed met het koppie van Dusty, maak jij je maar geen zorgen in JOUW koppie.....je hoort het zo vaak, dat ze gaan plukken en allemaal hebben ze weer veertjes hier hoor  ;)

Graag gedaan, wel zuinig zijn he ???  ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Ja komt wel goed. Is nu niet erg was bij Eros en Goldie erger. Maar vind het zo zonde. zuinig? uhm is al uitgegeven aan de inrichting van de voliere.  :D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

hoikes wilma

de foto's van je kooien verhuis zien er heel mooi uit  :D was wer een heel werk hé maar ze eullen het wel naar hun zin hebben  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Hoi Lin ...

Goede besteding, dus ik heb "meegeholpen" aan je voliere....voelt goed  :D

ff pronken met die mooien kuif!!!

Hoi Lynntje,

Haha..... Lin en Lynnje in 1 verhaaltje!! De verhuis was idd een hoop werk ja....ik ben er tot bij 20.30u. mee bezig geweest en moest toen nog eten ......k was alleen thuis dus dat maakte niet uit, kon lekker genieten van het mooie uitzicht tijdens mijn tagiatella  ;D. Vanmorgen lekker gekroelt met Quincy....Fleur houdt er niet zo van, die kruipt weg en wordt onrustig, maar Quincy krijgt er geen genoeg van.....eeb echte broer van Melody, die is hetzelfde....wel leuk om te zien zo saampies.

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

10 september 2006, 13:34:18 #1481 Last Edit: 10 september 2006, 13:37:45 by Wilma1
Trost als ik ben...wil ik Coco's "nieuwe" vluegeltjes laten zien. Met veel zorg en netjes knippen tussendoor (soms PER veer) vind ik dat Coco er weer mooi gaat uitzien. Ik hou de eerste 7 pennen wat korter, zodat ie kan landen.....de andere veren groeien mooi aan zodat er een verloop komt naar de staart en Coco een pronkje is ( nu al en het is nog niet helemaal volgroeit) . Aan Coco merken we dat ie het prettig vind, dat het niet meer ZO erg kort is, want hij spreidt zijn vleugels niet meer zo erg en zit nu mooi veer voor veer te poetsen (OOK trots  :D)...

Hier is ie dan  :D :D :D

Verder een paar foto's van de logeerpartij van Quincy en Fleur....ze vermaken zich opperbest in hun grote huis.....deur open en ze kunnen op hun "balkon" zitten....een bad aan de zijnkant....vindt Fleur erg lekker.....en binnenin een mooi dikke gekrulde stok (weet ff niet meer hoe die heet)...nou een ware luxe!!

(Jammer dat niet alle foto's op het zelfde formaat kan worden geplaatst ???)

even in mijn oude huisje kijken.....wie daar nu woont  ::)

Hallo Melody....ken je me nog ??? ik ben je broertje Quincy  :D

heeeeee  :D ik zie het....wat leuk dat je even komt kijken bij me  ;D

WIE is DIT nu weer ??? IK ga snel naar buiten, het worden er steeds meer  ::)

Hallohhh  >:(...IK lig hier te slapen...zoek jij ff een ander plekkie  :o  ;D

En een foto van onze WOLLEBOL Ruby....ze is flink in de rui en ziet eruit als een GNUFFEL (zo'n beest die je een klap onder de voeten geeft, waarop de haren alle kanten op staan, misschien beter bekend bij de "ouderen" onder ons ???) Zelfs haar mooie lange staart ligt veer voor veer op de grond, ik gebruik ze als boekenlegger  ;D

Onze wollebol  ;D ;D ;D

Fijne Zondag allemaal, geniet van het mooie weer!!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

coco ziet er in elk geval al vele mooier uit dan enkele weken geleden hoor  :D
zo te zien herkennen melody en quicy elkaar nog  :o onze chanel en chica herkennen elkaar niet meer al ze wer eens samen zijn  :-\
je poezen kijken ook maar raar op denk ik , ze zijn in elk geval al in de minderheid en dan komen er nog logétjes bij hihihihihi  :P
en ruby ziet er momenteel idd uit als een pluizenbol maar dat komt wel wer goed als de rui achter de rug is  ;) dan ziet hij er weer allermooist uit  :D

groetjes marilyn

Wilma1

Vast wel....zelf vind ze het helaal niets...het jeukt en ze wil zich niet laten krabbelen...ze is best wat chagi de laatste week  :-\...komt wel weer goed, ze krijgt vitaminen druppels en de anderen ook weer nu!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn