My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Caroline

Oh .... enne neefje Garath en zusje Dara enne mooie Isaura  ;) :P ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Jij ook Caroline ???  ;D

Nou tegen de tijd dat het af is, zijn we een jaar verder. Dan kijk ik wel of er nog animo voor is... en dan bestel ik die hoeveelheid in 1 keer en ik stuur het dan naar iedereen op... Dan heeft iedereen het tegelijkertijd  ;D

Dan heb jullie een leuk kerst/sinterklaas cadeau volgend jaar hahaha.

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Monique,
Ik houd je eraan hoor!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Monky

Mits de prijs schappelijk is, mag je mij ook op de lijst zetten  :P
Als het eventjes kan liefst een kalender die je elk jaar opnieuw kan gebruiken :) Zo kunnen we nog héééél lang genieten van je valkjes als we op de wc zitten  ;D

Groetjes
Romy

Monky

Hi Anke,
Die kalender die komt er wel... maar of jullie hem tegen die tijd nog willen... dat wacht ik nog even af hahaha  ;)

Hi Romy,

Het is een verjaardagskalender en is dus inderdaad meerdere jaren te gebruiken.

De kalender kost 13,50 euro (onder voorbehoud, want ik weet niet hoeveel ze volgend jaar kosten) en daar komen nog de verzendkosten bij. Hoeveel dat is weet ik niet, maar dat bekijken we tegen die tijd wel.

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Wat hoor - eh - lees ik hier? Ga je een drukkerij beginnen? ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Romy

Hoi Monky

13,5 vind ik heel goed :)

Er is alleen 1 iets wat ik niet zo goed begrijp... Je had me al op de lijst gezet, nog voor ik gereageerd had dat ik er ook wel eentje zou willen  ??? Ben jij helderziend of zo  ;D
Of heb je 'gewoon' het lijstje achteraf nog aangepast??

Hoe gaat het verder nog met de valkjes?

Groetjes
Romy

*Yvon

25 november 2007, 17:55:14 #2947 Last Edit: 26 november 2007, 12:38:37 by *Yvon*
Hoi hoi Dara

Ik(je zusje) kom even hallo zeggen.  ;D
Ik heb vandaag de naam Anshu gekregen.  :D


Anshu

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Monique,
Jij wilde graag weten wie de ouders van Timo zijn..
Het zijn Nessa en Kenya. Dit was hun eerste nestje.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Nee Marc, geen drukkerij beginnen  ;D Ik laat ze namelijk drukken... ik doe het niet zelf  :D

Romy, ik heb het achteraf aangepast  ;D En de valkjes update komt eraan  :)

Hi Yvon,
Wat gaaf dat je het zusje van Dara en Cartier hebt!!! Leuke verrassing. Wat zijn het toch allemaal beauties  :D Heel veel plezier met haar, maar dat lukt geloof ik al wel, hè? Ze heeft gelooft ik al een vriendje gevonden  :)

Hi Anke,
Toen ik de foto van het nestje zag van Timo, wist ik al dat ik geen vogels had van die ouders  :) Nessa en Kenya hebben schitterende jongen op de wereld gezet, zeg  :o Ik hoop voor je dat je hem snel kan ophalen en dat je heel veel plezier met hem zult hebben  :) Maar dat zal denk ik wel lukken  ;D





Hi allemaal,

Het gaat allemaal goed hier  :)

Dara is een schatje... ze heeft zo'n lief fluitje. 's Ochtends voor ik naar mijn werk ga krijgt ze een kroel en als ik thuis kom krijgt ze een kroel en mag ze er even uit  :) Ze gaat eerst haar vleugels strekken en vervolgens op de voliere rondscharrelen.
Dan probeert ze mijn aandacht te krijgen en wilt ze bij me komen zitten. Ik haal haar dan van de voliere af en kroel haar nog even en dan gaat ze aan de slag met een enorme poetsbeurt. Dan heeft ze het idee dat ze mijn haar moet knippen, want ze gaat dan altijd even aan mijn haar knabbelen  :) Vervolgens gaat ze even dutten en zet ik haar met een laatste kroel weer terug in de kooi... het is bijna een ritueel geworden hahahaha...

Isaura heeft bijna geen staart meer... kan dat door de rui komen? Er waren ook een aantal ergens in het midden gebroken. Heel raar. Ze zit wel verder helemaal goed in de veren dus ik vind het wel een beetje vreemd dat haar staart er zo slecht uitziet. Ik heb nu vitaminedruppels in het water gedaan. Misschien dat dat een beetje helpt met de nieuwe veren.

Zowie is ook een schatje. Echt een allermansvriendje. Ik zie hem toch heel vaak met Whooshy zitten... maar hij lijkt Vesna ook erg leuk te vinden  :) Het grappige is ook dat zijn veren er uit zien alsof hij gepareld is geweest. Hij heeft een soort wolkjes op zijn veren  :D En zijn veren op vleugel en rug zijn in verhouding vrij groot dus het lijkt net alsof hij... uhm... fluffy is  :) Ik ben heel benieuwd hoe hij er straks uitziet in zijn volwassen veren  :)
Hij heeft zich trouwens wel ergens aan bezeerd. Ik zag wat bloed op de rand van de vleugel. Als hij het poetste gaf hij steeds een kreetje. Het is nu wel weer over en schoon, dus het zal niet ernstig zijn geweest.

Disa zit ook een beetje rommelig in de veren. Volgens mij zijn ze nu allemaal zo'n beetje door de rui heen, dus ik ben wel een beetje verrast dat sommige van de valkjes er nog zo rommelig uitzien.
Ik hoop dat de vitaminedruppels hun werk gaan doen.

Yaro en Yara scharrelen nog steeds rond, maar er gebeurt gelukkig verder niets  :)
Het grappige is dat ik Zowie en Whooshy vorige week ook zo op de grond rond zag scharrelen  ;D Gekke beesten.

Zo dat was het zo'n beetje voor nu  :D

Groetjes,
Monky

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Monique,

Zo te horen geniet Dara wel van het "ritueel" ;D

Groetjes,
Jeanine.

Monky

Ik  heb weer een aantal foto's gemaakt  :)

Ik zal ze zo plaatsen :D

Tot zo  ;D

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hoi Monky,

Wat een lieverdje is Dara zeg. Ze doet mij denken aan Calimero, die ook altijd zo om aandacht vraagt. :D :D

Het is vreemd dat Isauras staart er ineens zo apart uitziet. Kan ze ergens van geschrokken zijn en toen ergens tegenaan gevlogen zijn? Ik heb dat hier ook wel eens gehad. Een paar weken terug nog met Jerry. Toen was ook een staartveer geknakt en een andere lag op de grond van de voliere.

Wat lief dat Zowie met Whooshy op de grond aan het scharrelen was. ;D Op zoek naar een eigen plekje voor een nestje? :D :D

Ik hoop dat Disa goed door de rui heen komt. Het rare is dat je aan sommige valkjes het niet zo erg ziet dat ze in de rui zijn, maar dat andere valkjes er meteen heel rommelig en slordig uit zien! ;D

Groetjes,
Manja

PS Ik ben benieuwd naar je foto's! :D


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Marc van de Kuifjes

Ik zou willen zeggen "waar blijven die foto's" ;D maar ik schiet zelf zoveel tekort wat foto's betreft de laatste tijd! ::) :-[




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -