My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Monky

Anja en Caroline... bedankt  :)

Geeft niet Yvon... foto's zijn meestal ook wel leuker dan verhalen  ;) zeker deze verhalen...  :-\

Hi Romy,
Hij kon aan de monster die hij genomen had al wel zien dat er geen of weinig vet in zat... Dus ik denk niet dat dat het is... Hij dacht dat namelijk in het begin ook... tot hij de monsters genomen had  :(
Maar we moeten het inderdaad maar even afwachten.

Bedankt voor het meedenken  :)





Om even mijn zinnen te verzetten heb ik de vogels extra lang losgelaten.
Het is toch altijd alsof ze weten dat je je zorgen maakt of wat dan ook.
Ik heb ze een lekkere douche gegeven met de plantenspuit. Oh wat hebben ze genoten  :)

Ik heb uiteraard foto's gemaakt... maar het waren er zo veel dat ik nog steeds bezig ben ze te selecteren.

Het is ideaal dat het nu weer langer licht is. De foto's worden daardoor veel mooier.

Het zijn toch een stelletje schatjes  :-* :-* :-*
Het terugzetten in de kooi ging buitengewoon makkelijk. Whooshy en Garath zijn echt helemaal verzot op chips  :D zo schattig om te zien  :) Allen Yara was het er niet mee eens om weer terug in de kooi te gaan. Ze had waarschijnlijk zoiets van... ik was als laatste uit de kooi, dan mag ik er ook langer uit...  :D Maar zo werkt dat bij mij niet  ;D Uiteindelijk met veel gemok heeft ze eindelijk toegegeven en is ze in de kooi beland.

Zo vanavond zal ik dus wat foto's plaatsen.

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Graag gedaan hoor :)
En je hebt overschot van gelijk dat onze valkje(s) zo'n grote lieverds zijn! Het zijn 'maar' dieren, maar ze kunnen ons zó gelukkig maken gewoon door hun eigenste, zotte zelf te zijn  ;D
Uiteindelijk had ik niet veel bedenktijd of ik Flupke wilde nemen of niet, aangezien ze 'gered' moest worden, maar ik heb er nog geen seconde spijt van gehad! Ze fleurt m'n leven helemaal op!
Valkjes (en uiteraard ook andere dieren maar daar heb ik niet echt ervaring mee), veranderen je hele leven, in positieve zin!
Ik ben erg blij dat valkjes zo lang leven. Het zou erg hard zijn mochten ze maar een levensduur als van een hamster of zo hebben...  :'(
Dieren worden op de duur echte maatjes, die je zo gelukkig kunnen maken, of je kunnen opbeuren tijdens moeilijke momenten... Dat vind ik erg speciaal, soms overstijgt het zelfs vriendschap met mensen! (waarmee ik niet bedoel dat je geen goede band met mensen kunt hebben uiteraard!)

Je hebt er erg goed aan gedaan om je valkjes net nu wat langer eruit te laten. Zo kan je even je zinnen verzetten

Groetjes
Romy

*Petra*

Hoi Monique,

Sterkte nu ook weer met je poes Zotty  :(!
Vervelend dat alles dan ook tegelijk lijkt te komen ..
Hoop voor je, dat het almeaal goed afloopt.
Veel sterkte,
Petra.
ps ben benieuwd naar je foto's vanavond  ;).


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

•=Bonnie=•

sterkte met alle ellende, daar word je niet vrolijk van.

Monky

Hi allemaal,
Bedankt voor jullie lieve reacties  :-*






zoals ik al zei, heb ik gisteren mijn vogels een plantenspuitdouche gegeven en ze hebben ervan genoten... Kijk zelf maar  ;)

Disa



Het is net een engeltje  :)


Garath




Gizmo




Het is soms net alsof hij zich door de tralies wil drukken  :)


Lulac



Vesna


Whooshy



Tot slot Yaro en Yara  :)


Later meer foto's  :D

Groetjes,
Monky

*Petra*

Nou Monique, een ding is zeker; ze genieten er met volle teugen van!
heel erg mooie foto's van supermooie valkjes!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Monky,

Wat een genot om je valkjes zo zien te genieten. Disa lijkt geen engeltje maar ze is een engeltje.
Prachtige foto's ik kan niet anders zeggen.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

En ik sluit me helemaal aan.
Altijd heerlijk om te zien hoe ze van een lekkere plaatselijke regenbui kunnen genieten.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Romy

Hoi Monky

Ik moet je zeggen dat dit één van de mooiste fotoreeksen is die ik al gezien heb! Echt prachtig gewoonweg hoe je valkjes zich in bochten wringen om elk spettertje op te vangen!
Adembenemend mooi, prachtig gedaan!

Bedankt, je hebt m'n avond (of toch een deel ervan!) goed gemaakt!

Groetjes
Romy

Monky

17 april 2007, 21:07:45 #1869 Last Edit: 17 april 2007, 21:12:02 by Monky
Hi allemaal,
Bedankt voor de reacties  :D Zo heerlijk om ze te zien genieten  :D

En Romy... Ik hoop dat met deze fotoreeks je avond helemaal goed is  ;) :)

Ok, ik had nog een stapeltje foto's beloofd. Dit zijn voorlopig de laatste... in heb weekend hoop ik genoeg leuke foto's van Lulac te hebben voor haar fotospecial  :D

Ik zet er dit keer niet veel tekst bij... ik denk namelijk dat de foto's voor zich spreken  :)
Whooshy


Isaura





Yaro




Hij zou en moest aan het stikkertje aan de onderkant pulken...  :)

Garath



Yara



Ik hoop dat jullie er weer van genoten hebben... maar op een of ander manier twijfel ik daar niet meer over  ;) ;D

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monky,

Ik iig wel. Prachtige foto's weer. Heeft Yaro inmiddel het stickertje verwijderd ;D ;D ;D
En Isaura prachtig.
foto's spreken inderdaad voor zich.

Groetjes Anja

Ivy

Hoi Monique.
Wat een heerlijke foto's. Wat Anja vroeg, vroeg ik me ook af... want hier ging het wel goed met behang verwijderen, dus zo'n sticker dat moet zo gepiept zijn hihi
Groetjes




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

*Yvon

Hoi hoi

CitaatIk hoop dat jullie er weer van genoten hebben... maar op een of ander manier twijfel ik daar niet meer over  ;) ;D

Dat je hier nog over twijffelde ??  ;) ;D
Ze staan er allemaal weer schitterend op.  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Romy

Hoi Monky

Ik vind de foto van Isaura in vooraanzicht supergrappig!
Ook wel heel mooi genomen: precies in vooraanzicht waardoor je erg goed ziet dat hun oogjes een beetje uitpuilen om een groot gezichtsveld te hebben!
Ik vind ze een beetje lijken op Sid uit Ice Age, die heeft ook zo'n uitpuilende ogen, haha!  :P ;D

De andere foto's zijn ook erg mooi. Ik vraag me ook af of het Yaro uiteindelijk gelukt is om aan het stickertje te pulken???

Groetjes
Romy

*Esther*

Tjonge wat een leuke foto's hier.
Dat is ook zo leuk als het regent. :D

groetjes Esther