## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Caroline,

Wat een prachtige foto's. Vooral die van de spanning op de koppies van je oudste twee. De vorige foto die je van Thomas liet zien toonde een beetje een deugnietje, maar hier kijkt hij echt heel bedeesd. En Sanne ook.
De slaapfoto van Jasper is prachtig, gewoon een serene foto!!! Echt een foto van een slapend engeltje.

Groetjes Gerda

Mandy

Leuke foto's! ;)
En wat een knappe kinders heb je toch, zo blond en zulke mooie blauwe ogen alle 3, allemaal van moeders zeker? ;D
Ik weet het niet want ik weet niet hoe je man eruit ziet? 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

14 november 2005, 00:09:17 #842 Last Edit: 14 november 2005, 00:22:52 by Caroline
Blonde haartjes wel van mij, blauwe ogen niet.  ::)

Ed heeft goudblond krullend haar en blauwe ogen.  ;)

En ik heb ongeveer dezelfde kleur haar als Sanne van mezelf maar groene ogen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Heel leuk om te zien, die foto's van je kinderen. Ze zijn inderdaad prachtig, en ze dan zo te zien genieten, heel mooi!

moonwitch (diana)

14 november 2005, 01:16:47 #844 Last Edit: 14 november 2005, 01:28:28 by moonwitch
Hoi Caroline en mandy

JaJa Sinterklaas
Hele leuke foto´s van je kids.
Helaas heb ik dat allemaal al gehad ( 2 jongens van 19 en 16), maar ach wij gaan nu genieten van kado´tjes onder de boom met kerst ( ook altijd spannend, wat zit er in die kado'tjes en van wie??)

Misschien ben ik voorbarig of laat, Maar zoals ik mandy al liet weten toen ze bij mij was om Roos op te halen, had ik vorig jaar ook een schepbekkie er tussen zitten.
Ik heb er zelf nooit iets aan gedaan en dit schepbekkie leeft nog steeds, beter nog, zij heeft zelf nestjes gehad waar geeneen schepbekkie uit kwam.
Wat ik nu ziet bij haar is dat het  vanzelf weer normaal is gaan staan ( ze heeft alleen een wat kortere bovensnavel dan haar soortgenoten, maar het staat in de normale stand).
Dus ik hoop met dit bericht dat het een positieve invloed heeft op jullie beide (jij en mandy)
In ieder geval is het met mijn schepbekkie van nature weer goed gegaan en ik hoop dat dat met Noa hetzelfde is.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Riny

Hallo Caroline
Ook ik heb genoten van je mooie foto's .
En ik hoop van ganser harte dat bij Noa het zelfde gebeurd als bij het valkje van Diana.
Groetjes Riny en een  :-* :-* :-* voor je mooie kindjes.

Rianne

Hoi Caroline,

leuke foto's van je kinderen. De blauwe ogen vielen mij ook direct op! En ze lijken best wel veel op elkaar (laat het ze maar niet horen haha).
Je hebt nu definitief afscheid genomen van Binky, kan me voorstellen dat dat moeilijk was.
Misschien heb je het wel verteld hoor, maar over hoeveel dagen/weken komt Noa? :)

Kirsten

Hoi Caroline,

Prachtige foto's!,. bedankt voor het meegenieten,. die uitstralingen zijn echt super :D :-*

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Caroline,

Bedankt voor alle foto's. Ik waande me ook langs de waterkant en ik heb eventjes net zo meegenoten als vroeger met mijn kinderen. Alleen nu had ik geen  koude handen  ;D :P ;).

De kinders staan er allemaal geweldig op. Ik vind die foto van Sanne zo leuk dat ze half zwaait en dat je net haar ene oog tussen de vingers door ziet  :D.

De foto van Thomas dat je hem roept en hij omhoog kijkt scoort hoog bij mij en natuurlijk slapende Jasper  :-*.

Nu hoop ik snel iets over Noa te horen  ;)

groetjes, Nel :)

Caroline



Hallo!!



Nou eindelijk, daar ben ik dan. Maar niet vragen hoe. Ik ben echt mega beroerd en ben blij dat Ed thuis is voor de kids, en die arme schat heeft vannacht nog wel moeten werken. Ik ben gisteren zwaar ongesteld geworden en mede daardoor en door alle spanningen van de afgelopen week werd ik vannacht om 2 uur doodziek wakker van een migraineaanval. Ik haalde nog net het toilet. Nu na 4 x medicijnen in te hebben genomen, alweer een paar uur geslapen en weer iets gegeten met een lekker bakje koffie erbij, gaat het een heel stuk beter, mijn hoofdpijn is best wel gezakt, ik hang nog wel onderuit in bed want als ik ga lopen ben ik nog zo dol van zwakte denk ik, dat ik bijna omwaai.  :( En ik heb nog best wel buikpijn maar die zakt ook vanzelf wel weer dat hoort er nu éénmaal bij elke maand.  >:( Ik ga proberen of ik zonder teveel koppijn te krijgen jullie een beetje kan beantwoorden. Het is trouwens wel raar, tv kijken kan ik nu niet maar wel computeren, maar dit is denk ik ontspannend.  :-\



# Esther   Bedankt voor de complimenten over Jasper en de foto's. En over Noa straks meer nieuws.  ;)

# Valerie   Nee Valerie, het is geen hortensia geworden, maar drie mooie coniferen, zie de foto.  :)

# Roosje   Niet dit boekje sluit ik af hè Roos, maar het boekje van Binky dat bij SPOED staat.  :-*

# Kirsten   Ik weet niet of Binky Maffie kan vinden.  ;)

# Gerda   Dankjewel voor je laatste reactie voor Bink in allebei de boekjes. En natuurlijk ga ik in dit dagboek door,  ;D ik kan jullie toch helemaal niet meer missen, zeker na afgelopen week niet meer.  :-*

# Caroline en Anie   Jullie natuurlijk ook bedankt.

# Natas   Jij bedankt voor je mooie gedicht, ik had je al op de MSN bedankt maar hier nogmaals, heel lief van je.  :-*

# Petra   Ik probeer meestal rond 12 uur te gaan slapen maar als ik veel aan mijn hoofdje heb en dat is nogal eens vaak dan kan ik niet slapen en dan wordt het wel eens laat.  :-\

# Christine   Christine toch, nog nooit naar de Sinterklaasintocht geweest?? Ik zal die ouwe man ook eens naar Belgie sturen dan.  ;D

# Mariska   Bedankt  :-*

# Kirsten   Onze Sanne snapt het inderdaad ook helemaal, of eigenlijk moeten we zeggen als ze geloven dat ze het helemaal niet snappen,  :D Hier stonden gisteren avond ook 3 schoentjes te wachten om gevuld te worden.  :-*

# Esther van Tigo   Ja dat kan natuurlijk ook, dat ze het kadootje van "Sinterklaas" niet leuk vinden. Ik had hier ook wat mee gemaakt vandaag, onze Sanne eet heel erg slecht, is dan ook superdun, van het weekend grieperig geweest en aan de diarree, ze mocht dus het kadootje pas open maken als ze haar 2 boterhammetjes ophad zo niet dan bleef het dicht tot na de middag boterham. Enz. enz. Dus de boterhammen waren niet op en zij naar school. Dus ik vraag om 12 uur en wat heb je verteld over je kado, dat je het niet open mocht maken. Nee hoor zei ze, ik heb gezegd dat er een pop inzat. Nou vraag ik je, ze wilde dus niet voor joker staan maar kon natuurlijk ook niet gaan vertellen dat Sinterklaas haar over had geslagen.  8) Ook geen oplossing dus, nu heb ik haar dus min of meer gedwongen om te gaan liegen.  :'(

Even tussen gevoegd nog: ze heeft vanmiddag haar bammetjes op gegeten en het kado mogen openen hoor, ik ben niet echt een boehvrouw maar je probeert alles om het kind te laten eten hè??

# Nel    Bedankt namens Sanne, Thomas en Jasper,  :-* :-* :-*

# Natasja   Jij ook voor de complimenten en de leuke Sinterklaasplaatsjes, ik heb er al één van gebruikt, heb je het gezien??

# Gerda   Inderdaad Gerda, onze Thomas kan een echte boef zijn maar ook heel erg lief zijn, heel ondeugend maar ook heel lekker knuffelen. En dat telt ook voor Sanne, die is ook niet altijd zo lief als op de foto's hoor, dat kan een echte :censuur zijn, zo klein als ze is, alleen Jasper, dat klopt is altijd een engeltje, daar heb ik dus echt geen kind aan. Maar ik ben op allemaal even trots hoor.  ;)

# Mandy, Roos, Riny, Rianne, Kirsten en Nel   Allemaal bedankt voor de lieve reacties en complimenten over de foto's en mijn kindjes.  ::) Ik wordt er helemaal verlegen van.

# Diana   Dank je wel voor het bericht over jouw "schepbekkie". Doet me wel goed om te lezen maar Noa is natuurlijk al wel geknipt, en Mandy heeft het idee dat als ze haar niet knipt, ze op den duur ook bijna niet meer kan eten. Wel gaat ze binnenkort weer naar de DA om het te laten slijpen. Maar ik ben wel benieuwd, Noa kan namelijk ook haar snaveltje wel eens goed doen en doet dit ook af en toe wel. Maar meestal staat het verkeerd. Mijn hoop is dan ook dat ik ooit wordt beloond voor het vertrouwen in haar en dat ze op den duur het bekje goed gaat zetten, zo niet dan zal ik haar, haar verdere leven helpen zodat ze goed haar zaadjes kan pellen en eten. Afwachten, de tijd zal het leren.  ;)

# Kirsten, Tara, Gerda, Riny, Rick, Marianca en Diane   Jullie bedankt voor een laatste woord aan Binky in één van zijn andere boekjes.  :-*



Wow, dit waren er weer mega veel, van sommige zelfs meerdere berichtjes gehad, dus ook meerdere antwoorden.

Dit is in etappes gemaakt, i.v.m. het feit ik niet zo fit ben. Vanavond hoop ik de foto's van Noa te plaatsen, hier alvast ééntje.


Ze is van het weekend lekker in bad geweest.  :D


[/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ankie

Hoi Caroline

Geweldige tijd voor de kids...ik kan de spanning nog steeds een beetje voelen. Heerlijk hoor en schitterende foto's weer van je prachtige kinderen !!!
Mijn meiden zijn al weer wat ouder (13 & 17) , maar kunnen nog steeds geen afstand doen van de Sint. Ze hebben zaterdagavond ook hun schoen gezet en er zat nog wat in ook !!!! ;D. Wij doen ook ieder jaar nog wat op pakjesavond ,hebben net weer lootjes getrokken en dat wordt dus weer even creatief bezig zijn...maar o ,zo gezellig en ik zou het niet willen missen.
Geniet ervan !!!!

Groet van Ankie.

Heb je nog nieuws over Nao ?

Riny

                                                           
Hoy caroline
Denk jij maar eens eerst aan je zelf,wij komen wel een andere keer aan de beurt.
Beterschap en liefs Riny :-*

Caroline

Hé Riny   Heb je mijn bloemetje veranderd, ik vond die andere ook mooi hoor, deze is inderdaad wel iets fleuriger, ik voel me meteen een beetje beter.

Bedankt  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

gonnie

Hoi Caroline
Wat heb jij een mooie kinderen , en zo`n lieve snoetjes ,Leuk sinterklaas vieren.
Migrane , ja vreselijk , heb ik ook 1 x per maand , en voordat je jezelf weer helemaal oke voelt , bah.
Groetjes Gonnie




Mariska

Hoi Caroline,

Wat naar voor je dat je zo beroerd bent.
Ik leef echt met je mee.
Wat bij mij trouwens heel goed werkt tegen de buikpijn is die nieuwe pijnstiller van Aleve. Speciaal voor menstruatiepijn. Ik zweer erbij en ik ben er altijd goed ziek van als ik ongesteld ben.

Maar verder heb je weer hele mooie foto's geplaatst.
Heel mooi gedaan met de sinterklaasfoto's.
En dan die lieve Jasper die het aan de binnenkant van zijn ogen volgde, Aaaaaah wat lief!!
Maar je heb sowieso 3 schatten van kinderen.
Dat vertel ik Mike ook steeds ;D ;)

Ik hoop dat je migraineaanval en je buikpijn gauw over zijn.
Sterkte!!

Liefs
Mariska



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)