## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

carco

Hoi Caroline

Ik begrijp je dilemma helemaal, je weet van mijn tandeloos konijn die steeds geknipt moest worden.
Nu is dit wel anders en kan je geen snavel trekken dat weet ik ook wel.
Maar bij hem moest het iedere 3 weken gebeuren :ik liet dit doen door de fokker (en kostte me ook niets) maar het beestje raakte er zó gestresst van.
Ik hoop dus dat dat niet nodig is:en over die vakanties, er zou eigenlijk iemand moeten zijn waar je zo'n band mee hebt die je het zou kunnen leren. Is er niet zo iemand die dat kan of durft?
Maar laten we er maar van uit gaan dat het allemaal goed gaat as. vrijdag.
Ik zal in ieder geval voor je duimen(en voor Mandy ook natuurlijk)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




hippysuus

Hoi Caroline,

Ik zou het zelf niet kunnen, ik kan het niet eens over mijn hart krijgen om de nageltjes zelf te knippen. Ik ben een watje...ik weet het ::) Dus een snaveltje zou ik moordend eng vinden.

Ik kan alleen maar duimen dat het allemaal goed komt.

Binky tussen de rozen is echt om verliefd op te worden...erg mooi die kleuren om hem heen!

Groetjes,
Suus

Petra en Cheeky

Ha Caroline!

Ben ik even niet op het forum, lees ik dit! Tjee, arme Noa! Ik zal voor jullie tweetjes duimen vrijdag dat alles goed mag gaan! 't is een schatje, maar idd zit je niet echt op een zorgenkindje te wachten. Sterkte!

Liefs,
Peet

bobbie

Hoi Caroline,

Ik snap je dilemma zo goed. Hieronder heb ik een link geplaatst (ik hoop dat ie het doet) over de discussie vlak voor ik Yuki aanschafte.



http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,9481.0.html

Inderdaad is een pootje missen makkelijker dan steeds een snavel te moeten bijknippen, maar misschien wil je het lezen.

Ik wens je heel veel sterkte toe met je beslissing en we gaan met zijn allen duimen voor het slagen van de aktie van de dierenarts.

Voor je kinderen heb ik plaatjes geupload, vond ik leuk:



Groetjes, Nel :)

Rianne

Toch wel weer leuk om terug te lezen vind ik. :) Vooral nu je weet hoe goed Yuki het doet in de groep.

valkchico

hallo caroline,

Is een paar dagen geleden dat ik hier was en er is een hoop gebeurt zeg. Is wel een domper van Noa dat dat vervelende snaveltje zo hard groeit.
Alle duimen opelkaar vrijdag!!!!!!

en was ik toch te simpel wat dat slijten betreft

En je mag terecht trots op je foto zijn hij is heel mooi.
Moet je inzenden bij canon kan je een eos camera winnen ;)

gr Esther

Caroline

2 november 2005, 22:28:01 #501 Last Edit: 5 november 2005, 11:19:15 by Caroline


                                             

Ben net klaar met al jullie dag/verhalenboekjes, tenminste, bijgeschreven tot 21.15 uur, dus nu even tijd maken voor mijn eigen dagboekje.  :D



Hier eigenlijk heel weinig nieuws, verder niks meer over Noa van Mandy gehoord, die mailt vaak trouwens 's nachts, is een nachtmens. Met de kids gaat het goed, met de dieren gaat het goed, Indy, de hond was loops, maar dit is inmiddels ook alweer voorbij. De grasjes zijn weer langzaam naar elkaar toe aan het trekken, wat het nu is geweest, ik weet het niet, misschien heeft Zilver, Sneeuwwitje wel verkracht, en was ze daar niet van gedient, ik weet het echt niet. En de valkjes maken het ook heel erg goed. Ik heb vandaag de kooien van de valkjes en de grasjes leeggehaald, schoongemaakt met Dettol en weer opnieuw aangekleed, en gevuld met beukesnippers. Fleur schrok ergens van en vloog tegen de ruit, met een rolgordijn er tussen. Plok.  :o :o Ik schrok me kapot, maar er was verder niks aan de hand, ze ging gelijk weer verder spelen op de kooi van de grasjes.
Ik heb een lekker eitje voor ze gekookt, een meergranenscharrelei, (dus een superei, maar zij dachten er anders over), ze hebben het ei nog niet bekeken, de vorige keer had ik er eivoer van gemaakt en ook niet bekeken. Nu had ik hier ergens bij iemand in het dagboek gelezen dat zij het altijd zo gaf, dus heb ik het in vier partjes gesneden en gegeven, maar helaas. Ook heb ik Ed een paar walnoten voor de laten pellen en dit vonden ze wel lekker.  :P

Nou, ik heb al een tijdje geleden de andere foto's beloofd van de serie, Binky & Fleur in de rozen dus bij deze.


Fleur.


Fleur had overal gaatjes in gebeten.  :-\


Binky op het punt om te gaan fladderen, iets te snel geschoten, jammer, was een mooi gezicht die vleugels over de rozen.  :)


Binky ruikend aan de roos.  :P


Bink's koppetje overbelicht.  >:(


Binky, Sanne heeft de madeliefjes in de rozen gestoken, was op die tafel aan het tekenen, je ziet tekeningen van haar liggen.  8)


Binky, close-upje.  :-*


Binky ging er helemaal in liggen. :-[


:-X :-X :-X


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Zo te zien hebben ze zich goed vermaakt in de rozen, leuk!

hippysuus

Ik vind het echt heel mooi met die rozen. Super genieten om daar naar te kijken.

Hahaha lief die madeliefjes die Sanne in de rozen heeft gestoken, hoe komt ze daar nou op ;D

Caroline



                                                     
Ik ben nog even voor jullie in mijn pen geklommen, om op jullie reactie te reageren.  ;)



# Mariska   Ik hoop ook dat we na vrijdag niet meer hoeven te knippen, maar ik houd toch rekening met het ergste, valt het nooit tegen.  :-\ Of toch wel. En ik weet eerlijk gezegd ook niet of ze verdoven, is een vraag voor Mandy.
En bedankt!!  :-*

# Caroline   Juist, daar ben ik ook zo bang voor, kijk als ik iedere week moet knippen, wordt je daar handig in, maar hoe is dit voor Noa??  :-[
De enige (die ik ken), die ik het echt toe vertrouw om te knippen, als ik op vakantie ben, is mijn moeder. Er is alleen één maar, zij heeft een kunstoog, dus kan geen afstand inschatten, dus ik denk dat zij dit nooit kan. En van de zomer zijn we naar de stacaravan op de Veluwe geweest, dan kan ze natuurlijk mee, maar ik zie haar nog niet in een reisbakje mee gaan naar Schotland of zo.  :o
Alvast bedankt voor het duimen.  ;)

# Suus   Ik vind het ook doodeng hoor!!  :( Maar ik durf het denk ik wel, nageltjes van vogels, konijnen en honden, knip ik ook zelf, mocht dit nodig zijn. En ik heb ooit een Roodkop Kardinaal gehad, die moest ik zo om de 2 maanden het bovensnaveltje knippen en dat deed ik ook. Maar dat is niet elke week en was alleen het puntje.
Ook jij bedankt voor het duimen.
En de rest van de serie: Binky in rozen staat er ook op hoor.

# Petra   Ook bedankt voor het duimen. En,....het is zeker een schatje, daarom is het ook zo moeilijk.  ;)

# Nel   Hij doet het nog hoor en ik heb hem gelezen, ik snap je volkomen, ook je beslissing, alleen ik weet natuurlijk wel als ik besluit haar niet te nemen waar ze blijft, bij Mandy. Maar het is gewoon de klik, dat heb ik niet met elke valk hoor. Ik ben gewoon verliefd.
                                             
Ik vond het fijn om het lezen. Bedankt ook jij voor het duimen maar we "spreken" elkaar vast nog wel voor vrijdag.
Bedankt namens mijn kids voor de Bert & Ernie, ik heb er voor jou ook een plaatje bij gedaan.  ;)

# Esther   Och Esther, ik had ook verwacht of gehoopt dat het af zou slijten nu ze beter zaadjes ging eten maar het slijt nergens over heen hè, en ik had niet verwacht dat het zo hard zou doorgroeien. Duimen dan maar. Ik ben ook heel trots hoor. Nog meer Binky in rozen heb ik alweer geplaats hoor.  ;)

# Roosje   Lief hè!! Pablo & Chica vonden het helemaal niks.  :D

# Suus   Dank je Suus.
En de madeliefjes had ze voor het huis geplukt en als ze ze in de vaas deed vielen ze er in dus dan maar in de roos, krijgen ze wel geen water, maar,.....ook blond hè, nee hoor kinderlogica.  ;)




Weltrusten allemaal.

                                                 



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

3 november 2005, 18:34:36 #505 Last Edit: 3 november 2005, 18:38:43 by bobbie




Hallo Sanne, Thomas en Jasper.

Ik lig al lekker op bed. Daar ben ik een boekje aan het lezen.
Weten jullie waar het over gaat?

Het gaat over de winter. Ja, ik lees nu een boekje over de winter.
Weten jullie wat de winter is?
Als het winter is, dan is het koud buiten. Dan doe je een dikke jas aan, een sjaal om en een muts op. Dan blijf je lekker warm.
Ook kan het in de winter gaan sneeuwen. Sneeuw is witte vlokjes die uit de lucht vallen. Als die op de grond blijven liggen kan je gaan sleeën of een sneeuwpop maken. Dat is leuk joh.

Ook slaap je in de winter niet alleen onder een laken. Dan krijg je het veel te koud. 's Winters slaap je onder een deken of een dekbed, dat is lekker warm. Ook een lekker warme pyama doe je dan aan.

Dat staat allemaal in mijn boekje wat ik nu aan het lezen ben.
Nu ga ik slapen.

Welterusten Sanne, Thomas en Jasper.  :-* :-* :-*

Alle drie een kus van Ernie.  :)

bobbie

Citaat van: Caroline op  2 november 2005, 23:36:52


                           
# Nel   Hij doet het nog hoor en ik heb hem gelezen, ik snap je volkomen, ook je beslissing, alleen ik weet natuurlijk wel als ik besluit haar niet te nemen waar ze blijft, bij Mandy. Maar het is gewoon de klik, dat heb ik niet met elke valk hoor. Ik ben gewoon verliefd.
                                             
Ik vond het fijn om het lezen. Bedankt ook jij voor het duimen maar we "spreken" elkaar vast nog wel voor vrijdag.





Hoi Caroline,

Een heel dilemma. Het scheelt inderdaad dat je weet dat ze toch wel goed zit, nl bij Mandy. Je kan haar dan ook volgen. Maar aan de andere kant: de beruchte KLIK.

Moeilijk. :-\

Hopelijk gaat het morgen zo goed bij de dierenarts dat dit dilemma zich vanzelf oplost. Ik help het je hopen.

Succes, Nel :)

hermelien1989

@ nel
wat heb je weer een leuk gedicht geschreven
En ik lig nog niet in bed :P :) :P

@ caroline:
ik hoop dat het morgen goed gaat bij de da

groetjes sanne


hippysuus

Citaat van: bobbie op  3 november 2005, 18:34:36




Hallo Sanne, Thomas en Jasper.

Ik lig al lekker op bed. Daar ben ik een boekje aan het lezen.
Weten jullie waar het over gaat?

Het gaat over de winter. Ja, ik lees nu een boekje over de winter.
Weten jullie wat de winter is?
Als het winter is, dan is het koud buiten. Dan doe je een dikke jas aan, een sjaal om en een muts op. Dan blijf je lekker warm.
Ook kan het in de winter gaan sneeuwen. Sneeuw is witte vlokjes die uit de lucht vallen. Als die op de grond blijven liggen kan je gaan sleeën of een sneeuwpop maken. Dat is leuk joh.

Ook slaap je in de winter niet alleen onder een laken. Dan krijg je het veel te koud. 's Winters slaap je onder een deken of een dekbed, dat is lekker warm. Ook een lekker warme pyama doe je dan aan.

Dat staat allemaal in mijn boekje wat ik nu aan het lezen ben.
Nu ga ik slapen.

Welterusten Sanne, Thomas en Jasper.  :-* :-* :-*

Alle drie een kus van Ernie.  :)



Aaah dat is lief!! Volgens mij ben jij echt een KEI van een oma Nel :-*

Petra en Cheeky

Wat een lief verhaaltje, Nel! Oftewel.... Ernie!

Ben benieuwd wat het allemaal gaat worden met Noa, Caroline! Wat je ook beslist, het is jouw beslissing!!! Niemand zal je dat kwalijk nemen hoor!

Groetjes,
Peet