## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Caroline



Morgen!!!




Morgen is het zover. De dag dat ik eindelijk Noa mag komen halen. Haar kooi staat klaar, haar reismandje ook, de route beschrijving, ligt er boven op en.......haar vijlmachine.


Vanmiddag nog even bij de Blokker gekocht.

Ik kreeg net hier ook nog even een berichtje van Mandy, Noa heeft ook al haar koffertje gepakt en weegt nog steeds 84 gram!! Toppie dus.  :D

Ik zal hier onder nog even reageren op jullie berichtjes en ga dan lekker slapen, morgen weer een drukke dag.



Hoi Marga,

Ik zal Riny de groeten van je doen.  :D Ik ben zeer benieuwd naar haar beestenboel, maar ook heel erg naar haar. Bedankt!!



Hoi Roos,

Geniet jij maar lekker mee hoor, dat mag jij wel!!  ;)



Dank je Es!! En ja die gekke Fleur met haar snoepstaaf. Maar ze is wel 3 grammetjes afgevallen en weegt nu nog maar  ::) 116 gram!!



Hoi Monique,

Nee, dat is niet bewust!! Onze hond is 2 jaar geleden gedekt geweest en als daar een teefje uit zou komen dan bleef die bij ons wonen en die zouden we Fleur noemen. Helaas was Summer schijnzwanger. En bij de volgende loopsheid was ik zelf 8 maanden zwanger van Jasper, dus toen hebben we de dekking overgeslagen en daarna bleek Jasper Downsyndroom te hebben dus hebben we maar besloten om geen jonkies meer te nemen omdat we het inmiddels wel even druk genoeg hadden. Toen ik dus een nieuw valkenmeisje kreeg dacht ik gelijk aan de naam Fleur. Noa, heb ik altijd wel een mooie naam gevonden. Maar toen we afgelopen herfstvakantie naar Schotland gingen lag in de boot op mijn kussen een cadeautje van mijn mannetje, Noa Fleur van Cacharel. Een week later hebben we besloten dat Noa bij ons zou komen, en toen dacht ik meteen aan Noa. Dus je ziet Noa Fleur is toeval. Vandaar boven dit berichtje een plaatje van alleen Noa, heb ik even gegoogled. Ik heb trouwens ook nog een hond die Indian Summer heet en eentje die Burberrys Indian heet, beide ook parfums.  ::)
En, de kooi was goed gekeurd hoor.



Ja Nel, nog 1 nachtje!!  :D



Dank je Maris,

En je vraagt hoe Noa zo vies komt, ik denk omdat ze steeds door het water swiept met haar staart en dan weer door de bodem. En het grijzige is volgens mij iets van jongenvalken want haar zussen hebben dat ook bij de witte slagpennen/veren en zowel Noa als Fleur hebben allebei al een "grijze" witte veer verloren en er een spierwitte voor terug gekregen. Jij schreef ook al dat Misty dat bij jou ook had toen ze nog jong was en dat ze nu spierwit is. Dus.....misschien heb ik volgend jaar ook wel allemaal mooie witte veren in de volière.  :P
En dan nog even over de hoofdpijn, die krijg ik niet van kaas en koffie maar voor chocola en chocomel ben ik dan wel gevoelig. Rode wijn weet ik niet, die lust ik sowieso niet.



Dank je, Ankie!!  :D



Hai Roos,

Ook heel spannend hoor!!

PS. Ik heb je gemist vandaag.  :(



Jij ook bedankt Wendy!!  :D



Hoi Marilyn,

:-\ Niet zo heel vroeg naar mijn bedje.  ::) Maar... ik kom morgen zeker nog even verslag brengen. Bedankt hè!!



Bedankt Sanne!!  :D



Hoi Nel,

Ja, spannend allemaal hoor. Noa halen, snaveltje vijlen en naar Riny. Een druk maar heel gezellig dagje.  :)



Wow, wat een hoop lieve reacties zeg, jij ook bedankt Caroline  ;)



Hoi Gerda,

Vind je de handtekening mooi staan, zo met de tekst?? Ik ben in ieder geval zelf heel erg tevreden.
En ik geef Riny 2 dikke kussen van jou hoor.  :-* :-*



Mandy en Noa, morgen rond 12 uur ben ik bij jullie!!  ;D



Hoi Christine,

Dank je!! En ik zal Mandy zeker de groeten van je doen hoor.
PS. Ik vind deze handtekening foto van jou veel liever.


[/size][/i][/b][/color]





** Noa, nog 12 uur!! **


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hippysuus

Hoi Caroline,

Eindelijk kun je dan morgen kleine Noa ophalen...zo duurt het zo lang en nu is het ineens morgen  ;D gek is dat altijd he?

Ik wens je heel veel fijne uurtjes met je veren-meisje!

Doe je Riny een dikke knuffel van mij geven?

Groetjes,
Suus

marga

heel veel plezier vandaag ga maar lekker genieten
groetjes marga

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,

Wat heerlijk dat jullie haar gaan halen :D

Geef haar een lieve knuffel van me

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Christine

Bedankt voor te reageren over mijn handtekening!! Ik had die ietsjes daarna gemaakt maar zelfs nog dezelfde dag dus ja en deze is ook veel kleiner!!

Nog een paar uurtjes Noa en je bent thuis!!!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Caroline
Het allereerste wat me op viel aan je handtekening was de ''Binkieroos''.
Nou ik ben ook benieuwd naar jou hoor.
Ik heb al veel mensen van het forum hier gehad,en je maakt je er toch een voorstelling van.
Er is er nog geen een uitgekomen, ze zagen er allemaal heel anders uit.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes caroline

yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
voor jou is eindelijk de dag aangebroken dat je noa kan gaan halen. ik wens jullie alvast een goede reis naar mandy en een behouden thuiskomst, veel plezier vandaag en doe je ook de groetjes aan riny

groetjes marilyn


Monky

Vandaag is de dag...
Ik ben nu al benieuwd naar alle verhalen die gaan komen  :D
Hoop dat het er veel zijn  ;)
Ik zou zeggen....ga lekker genieten!!

Groetjes,
Monky

Mariska

Nou als het goed is ben je er nu bijna :D :D :D
Ik vind het zo leuk voor je dat het eindelijk zover is en ik denk aan jullie.
Heel veel plezier vandaag ook al lees je dit nu niet meer.
En geef Riny maar 3 klapzoenen van Mike en mij ;D ;D ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Ik zet haar gelijk bij binnenkomst voor de laptop.
Die zoenen van Mike wil ik voor geen goud missen.
En ik denk niet dat ze thuis nog het forum induikt voor ze naar hier komt.
Groetjes Riny :-*

marilyn

hey riny

je bent een engel want we zijn allemaal reuze benieuwd hoe het vandaag allemaal loopt ik wens jullie alvast heel veel plezier toe vandaag

groetjes marilyn

bobbie

Nooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaa,

Kom eens naar de computer, dan kan jij alvast vertellen hoe de reis naar huis was en de kennismaking met je nieuwe vriendjes, joooooooooooooooeeeeeeeeehhhhoooooooooooeeeee.


Ankie