## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

trienke


Petra en Cheeky

Ha Caroline!

Eigenwijsje!  ;D Toch erop uit in dat hondeweer van gisteren?! Maar je hebt wel gelijk hoor, heel voorzichtig rijden, maar niet te angstig, want juist dan gebeuren er rare dingen. Ik ben zelf ook nooit zo onzeker op de weg, zelfs met hele dichte mist of gladheid. Je moet er alleen rekening mee houden... Wat ik wel eng vind is als anderen met dat weer zo dicht op je zitten of zo... want je hebt je eigen gedrag wel in de hand, maar niet dat van anderen! Ik doe ook standaard (zeker na het heftige auto-ongeluk van Cor 3 jaar geleden!) mijn gevarenlichten aan als ik de laatste ben in een file totdat de achterliggende auto aan het remmen is.

Maar fijn dat de sneeuw ook nog voor wat sneeuwpret bij jou en de kids zorgt!

De foto van Noa en Tyco vind ik prachtig! Leuke namen!

Groetjes,
Peet

valkchico

hallo Caroline,

ik zag toch goed dat Noa zelf zat te eten met haar maatje?
gaat dus heel goed zo, het zit er dus al een beetje aan te komen dat ze jullie kant op komt?

en beetje laat maar mooi foto's weer
en wat een mooie foto's heeft nel geplaatst!

gr Esther

Roosje

Ooh wat leuk, sneeuw. Hier alleen vanochtend een beetje maar dat was het dan wel. Wil je ook wat hierheen sturen? Veel plezier en de kinders ook natuurlijk :D Ben jaloers :P

Gerda

Hoi Caroline,

Ik heb er eentje af. Er staan er nog een paar in een beginnetje.



Wat vind je van de kleuren??
Ik heb een beetje symbolisch, een klein plekje in het midden vrij gehouden. Nu nog even ter nagedachtenis aan Binky, maar straks misschien plaats voor je Grisha en andere 'nieuwkomertjes'

Groetjes G

Riny


Gerda

Ik heb ook nog een andere kleurstelling



Ik blijf nog even puzzelen!!!

G

bobbie


Gerda

Deze met andere foto van Chica (gepikt uit je dagboek)



Of deze kleurstelling



Of wat heftiger



Voor de liefhebbers van rood


G

Gerda


Petra en Cheeky

26 november 2005, 20:16:39 #1030 Last Edit: 26 november 2005, 20:19:36 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ik vind persoonlijk de laatste voorbeelden te druk/fel en de eerste twee met rood en oranje met stervorm erin het rustigste, en daarmee voor mij het mooiste! Prachtig gedaan hoor, Gerda! We hebben wat dat betreft wel zo'n beetje dezelfde smaak heb ik het idee!  ;)

Ik ben benieuwd wat de rest ervan vindt....

Groetjes,
Peet


Gerda

En de laatste van vandaag, een rustige!!



G

PS ik zie dat ik Petra op haar wenken bedien ;) :)

Petra en Cheeky

Klopt ja... die laatste vind ik ook weer erg mooi, rustig en toch bijzonder!

bobbie

Hoi Gerda,

Petje af hoor.

Ik vind die met rood en sterren en de laatste de mooisten, mede door de rode kleur in de ogen van iig Noa.

Succes verder.

Ik ben zelf ook gaan freubelen  ::), het valt wel maar niet mee  ::)

Groetjes, Nel ;)

Gerda

Hoi Nel en Petra,

Het is leuk om te doen.

Ik heb het toch niet kunnen laten.
Hier een best wel 'drukke', met een knipoog naar Binky



G