25 april 2024, 16:54:00

Galiameloen en watermeloen

Gestart door rixtel, 6 juni 2005, 13:27:08

« vorige - volgende »

rixtel

Hallo,

Ik heb een vraagje over de galiameloen en watermeloen.
Ze mogen een hoop groente en fruit hebben maar mogen ze deze twee meloen soorten ook hebben?? ???

Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen.

Groetjes Marina

Paul

Hoi Marina,

Meloen lijk me op zicht geen probleem alleen zit er erg veel vocht in dus je moet het niet al te vaak geven anders krijgen ze dunne ontlasting.
Watermeloen heeft mijn valkje ook wel eens gehad toen en die vond vooral die pitten heel interresant om mee te spelen :)
Maar met pitten moet je wel altijd oppassen want soms is de vrucht wel goed voor ze maar zitten in de pitten stoffen die niet goed zijn.
Een pit is ook vaak bitter en bevat soms voor vogels kwalijke stoffen.

Groetjes, Paul

rixtel

Hoi Paul,

Ik wil je heel erg bedanken voor je reactie. mogen ze de pitten van de galia en de watermeloen wel hebben??
Ik ben nog niet zo lang begonnen met vogeltjes dus ik moet nog heel veel leren.

Groetjes en nogmaals kei bedankt
Marina

Paul

Hoi Marina,

Het zal echt niet zijn dat ze met een hapje van 1 pit al ziek worden maar je weet nooit als ze er veel van eten of het kwaad kan.
Dus ik zou die pitten niet geven in elk geval.

Groetjes, Paul

rixtel

Hoi Paul,

Oke dan doe ik dat niet. Ik wil je wel bedanken voor de snelle reactie. Ik ben er erg mee geholpen.
Ja het is soms best wel vervelend als  je nog niet zoveel weet. Maar met mensen zoals jij dan kom ik er wel.

Groetjes Marina

Paul

Hoi Marina,

Als je iets niet weet gewoon vragen hoor dat kan nooit kwaad.
En als je iets niet vertrouwd kan je het beter niet geven aan ze.

Groetjes, Paul

rixtel

Hoi Paul,

Ik zal je raad opvolgen. kei bedankt en misschien kun je me nog eens ooit helpen.

groetjes Marina