16 juni 2024, 04:14:25

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Mandy

Amai wat heb je nog een jongen over zeg, vervelend, maar hou je er niet voor de TT? ::)
Het is omdat het hier al zo vol is anders zou ik het wel weten. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Petra en Cheeky

Ha Marlies!

Idd een prachtige foto van de geelwang op de gele deksel! Hij heeft ook een ereplaats gekregen in je handtekening!

Raak je al die jongen wel kwijt dan? Of heb je er altijd zoveel?

Groetjes,
Petra

♪ Marlies

19 juni 2005, 14:04:07 #152 Last Edit: 20 juni 2005, 20:37:09 by marlies
 Meestal raak ik m'n jongen goed kwijt, maar dit is het eerste jaar dat het er zoveel zijn. Van m'n geelwangen ga ik er zelf een of twee houden, want m'n jonge koppel is gisteren verkocht, dus ik heb weer plaats voor een nieuw koppel.
Het is niet zo dat ze per direct weg moeten hoor,misschien raak ik ze van de winter wel beter kwijt, omdat dan iedereen weer koppels gaat samenstellen voor de volgende kweek. Het aanbod is dan vaak wat minder dan deze tijd van het jaar.

Ben ondertussen nog met iemand aan het mailen over de fallows, even afwachten maar.

Ik moet nog even kijken of ik een of meer valkjes voor de TT ga houden, dit zal dan de eerste keer worden dat ik meedoe. Ook wel weer spannend natuurlijk, al zitten hier op de meeste TT's nooit zoveel valkjes.

gonnie

Hoi

wauw wat heb jij mooiw valkjes ,vooral die bont geparelde ,daar heb ik echt wat mee ,die vind ik persoonlijk prachtig . daar blijf ik toch iets mee hebben, idere keer als ik bont geparelde zie denk ik wauw.

groetjes gonnie




Lin

Hey,

ook hier zie ik weer fotos van een cinnamon geparelde geelwang. Oh wat zou ik die graag willen hebben. niet meer van die mooie fotos maken hoor!  ;)Wat leuk dat je al wat van de nieuwe eigenaren hebt gehoord. Gaan ze ook een dagboek beginnen? je bent maar een bofferd. succes met de geelwangen! ik blijf het volgen.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Heee Marlies,

Ik zou maar een doekje bij het dagboek plaatsen... er wordt hier zoveel gekwijld... :P ;D

Ben benieuwd hoe het afloopt met de fallows!

Groetjes,
Peet

♪ Marlies

20 juni 2005, 19:07:23 #156 Last Edit: 20 juni 2005, 23:07:33 by marlies
Heee allemaal,

Ik heb hier op het forum al heel veel mooie valkjes zien staan hoor. Het is jammer dat jullie allemaal zover weg wonen, anders hadden hier al heeeeeeeeeeel veeel valkjes gezeten ( 't is maar goed dat m'n man dit niet leest  :P  :P.)

Maarre ik heb weer nieuws  over m'n geelwang jonkie. Hij / zij is uit het blok. Vanochtend zag ik hem/haar niet zitten toen ik het blok open deed, ik schrok me rot. Ik had echt zoiets van hoe kan dat nou, de kooi is dicht en m'n geelwang is foetsie.
Gelukkig zat  hij / zij onder het blok, maar dat zag ik niet bij het binnen komen omdat hun kooi vrij laag hangt.
Ik mocht alleen de onderste twee broedkooien hebben van manlief  :-\




♪ Marlies

20 juni 2005, 20:09:01 #157 Last Edit: 20 juni 2005, 20:37:46 by marlies
Nog even wat fotoos gemaakt



bontgeparelde witmasker



Geparelde lutino pop



trotse pa met z'n jongen



Jonge bont geparelde



jonge fallow

♪ Marlies

20 juni 2005, 23:19:31 #158 Last Edit: 20 juni 2005, 23:24:05 by marlies
Gisteren kreeg ik nog een mailtje van de mensen die het jonge geelwang koppel nu hebben. Zaterdag avond hebben ze de valkjes opgehaald en zondag ochtend gingen ze even bij de valkjes kijken en toen hadden ze al een ei  :o.  Ik hoop voor ze dat ze nog wat leuke jongen krijgen.

Ben ook wl heel benieuwd wat mijn geelwangetje is een man of een pop. Iemand misschien al een idee  ?????????

♪ Marlies

Hihihihihi 
Zie net dat ik uitgepuberd ben en nu dus een volwassen valk ben geworden  8)  8)

Rianne

Hoi Marlies,
kon je bij de mutatie calculator niet zien welke jonkies er popjes of mannetjes zijn?
Ik vind het valkje in je handtekening erg mooi. :)

♪ Marlies

 Hallo,
Volgens  de mutatiecalculator kunnen het zowel mannen als poppen zijn. Ik ga denk maar even veertjes plukken en dan opsturen naar Gendika, dan weet ik zeker wat het is en dat is makkelijker zoeken naar een valkje wat erbij past .

Petra en Cheeky

Pop of man, het is gewoon een prachtvalkje!

♪ Marlies

Dank je Petra, ik ga deze dan ook zelf houden

Ankie

Hoi Marlies

Je hebt schitterende valkjes ;D ;D. Er zijn vast nog wel mensen die zo'n mooi valkje willen.
Je zal inderdaad wel geschrokken zijn vanmorgen toen je je geelwang niet zag. Slaat je hart even op hol !!!Maar gelukkig,alleen goed nieuws ;D ;D.
Even een vraagje: je hebt het over de TT ,wat is dat?

Groet van Zazou & Ankie