4 juni 2024, 09:02:05

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Caroline

Lieve foto's en wat gaat het toch snel.  :-\

Wel leuk, weer een valkje verkocht, en weer aan iemand op het forum, kun je er al twee lekker blijven volgen.  :D

Liefs Caroline

PS. dat bekkie van de oudste lijkt echt heel veel op die van Grisha.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Hoi hoi,

wat gaat dat toch snel, als je bij iemand anders meeleest. Ik kon de veertjes er wel uit kijken bij mij, zo langzaam ;D En nu zijn ze bij jou al weer bijna zelfstandig. :D

Gerda


Hoi Rianne,
Als je het zelf meemaakt lijkt het nog sneller te gaan!!
In vier weken van aliens met een zonnebril op naar prachtige valkjes!!!

Gerda

Rianne

Nou dat was hier wel anders. Zie ik parels, zie ik cinnamon, zie ik uberhaupt al pennetjes ;D Maar zeker leuk om mee te maken, helaas wil het verder niet echt vlotten hier :-\

Gerda


De eerste twee weken wil je dat het sneller gaat, omdat je wilt weten wat er uit komt.
Maar daarna gaat het echt veel te snel!! Vooral zoals ze nu zijn is zo leuk, kleine complete valkjes!!

Groetjes, Gerda


Rianne

Ze blijven dan ook nog zo lekker bij je zitten. Zo gauw ze weten hoe het vliegen werkt, heb je weer kopzorgen er bij. Al die keren dat ze tegen het plafond knallen, of in de hoek neerploffen... ;)

trienke

Hoi Gerda

Wat een mooie foto's weer ;D, en het gaat inderdaat zo snel he, dat de jongen opgroeien ;D

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes gerda

prachtige foto's heb je weer gemaakt van je kleine kroost maar idd de tijd vliegt als je naar die kleintjes kijkt  ::) ze zijn nog maar net geboren en plots vliegen ze uit en zijn ze zelfstandig dan komt ook al snel het afscheid dichtbij en is het genieten van de kleintjes helaas gedaan hé  :-\ maar goed volgend jaar komt er weer een kweekseizoen en kan je weer genieten van die lieve kleine donsjes  ;)

groetjes marilyn

Rianne


febvisje

wat denken jullie van Izzy  ;D
Ik kan het verschiel tussen Lizzy en haar oudere zus echt wel niet herkennen :-\ , wat lijken ze veel op elkaar.
IK begrijp nog altijd niet veel van mutatie's, maar versta nu wel hoe je zeker weet dat het popjes zijn. Bedankt voor de uitleg.

Grt jane


Lin

ik zag je in mijn oude dagboek kijken. en ik ben meteen naar die van jou gegaan in mijn pauze. Wat mooi dat het goed gaat met de reserveringen. Die van Sissy is zo lief  :-*


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

caro

Hoi Gerda,

Ik had nu eens de tijd om bij jou te komen buurten. Wat een prachtige valkjes zeg. En wat een mooie foto's. Het gaat hard he, ze zijn zo groot.

Geniet er nog maar van, zolang het nog kan.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Gerda


Hoi allemaal,

Had ik zo'n leuk filmpje gemaakt van de hele familie bij elkaar, ligt youtube er uit. En mijn filmpje is te groot om ergens anders te uploaden. Dus het zal tot morgen moetn wachten!!
Het gaat goed met het drietal!!
Ik ga nog even met ze op de bank zitten!!!

Helaas dus even geen beeldmateriaal, maar dat maak ik morgen wel goed!!

Liefs, Gerda


margreet

hallo Gerda,

Dat was weer genieten van alles, Jazzy zit tussen 2 verliefde koppels met kroost en wordt daarom nauwelijks bekeken.
Ze doen hem niets hoor maar het is toch een beetje een "Remy", straks mag hij lekker met Sissy in een grote kooi.
Ben zo benieuwd hoe hij daarop reageert.
Bij mij zijn er 3 uit het blok, maar ze zitten er ook zo weer in,
vinden ze toch nog wel lekker beschermd.

groetjes Margreet



bobbie

Hoi Gerda,

Wat een prachtige belevenis is het toch he, jonkies op zien groeien. Ik kijk ook vol verwondering hoe hard ze groeien.

En het gaat inderdaad supersnel. Ik kan nog even genieten maar voor ik het weet eten ze hier ook zelfstandig.

Geniet nog even van ze Gerda.

groetjes, Nel :)