18 juni 2025, 23:50:33

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Sanna,

Ja het is hel grappig, de oudste lijkt op Grisha, de tweede op Nezumi en de jongste is een beetje een mengeling!!

Hier nog een filmpje van de oudste, die zat bij Ronald en toen ging Grisha haar voeren!!
Grappig, als Grisha begint te voeren geeft ze haar een tikje op haar kop, zo van: snaveltje open!!

http://www.youtube.com/watch?v=O6ja6hH_cLI

Liefs, Gerda

Sanna

:-* :-* :-*

Je ziet die krop gewoon groeien tijdens het voeren, er gaat aardig wat in ;).

Liefs, Sanna

Gerda

Vanavond heerlijk met het hele stel op de bank gezeten. Ze worden ook daar gewoon gevoerd!!

Nog even de laatste foto's geupload:

Hier alle drie in een mandje

Nezumi is het er niet mee eens dat Azul er bij komt zitten

Er wordt al geklommen en met vleugels gewapperd

En hier de twee jongsten, het lijkt wel tongzoenen  ;D ;D

Zo dat was het voor vandaag!!

Liefs, Gerda

Gerda

OK, nog een filmpje dan!!

Mama eet trosgierst en de jongen doen het na. De middelste heeft de smaak al te pakken:

http://www.youtube.com/watch?v=YgTnUppLmjI

Zo, nu is het klaar!!
Liefs, Gerda

Agnes

Hoi Gerda,

Wat een mooe foto's weer!
Vooral die met de blauwe handdoek op de achregrond.
Wat een schatjes! :)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

margreet

hallo Gerda,

Wat een leuke filmpjes weer, moet het hele weekend werken :(, heb ik normaal geen moeite mee maar nu dus even wel, gelukkig is mijn man thuis en kan hij de valkjes verzorgen. Ze eten wat af, maar dat kan ook niet anders als je die vreetzakjes ziet.
Let natuurlijk wel een beetje speciaal op Beagan, alhoewel de anderen ook plaatjes zijn.
Heb van het 1e nestje 3 valkjes verkocht (nog 7 te gaan), zal mij benieuwen.Normaal zit ik altijd een beetje buiten het hoogseisoen, kan natuurlijk met binnenvalkjes, en dan verkoopt het heel wat makkelijker. Er zijn natuurlijk nog veel mensen hier op vakantie (NH), en het gratis huis aan huisblaadje wordt ook niet goed bezorgd, daar krijg ik normaal gesproken veel reacties op. We wachten het maar af. De jongste van het tiental is pas 13 dagen dus we hebben nog wat tijd.
Geniet nog maar lekker van ze.
O,ja, ik had ook gekeken bij mutaties. Leuke uitkomst. Maar ik heb haar gekozen omdat ik een voorliefde heb voor bont en gepareld. Maar ik heb zelf ook 2 wildkleurtjes en die zijn me net zo lief.

groetjes Margreet

Gerda

Grappig, ik heb ook twee wildkleurtjes!! En ik vind ze ook prachtig!! Dat contrast van het donkere grijs met het geel en oranje is erg mooi!! Als ze niet hadden bestaan, wilde iedereen ze kweken!!!
Dus ook dat hebben we gemeen, net als de grasjes!!
Beagan zal straks denken dat ze nog gewoon hier is  :D :D

Liefs, Gerda

Caroline

Geweldige foto's!!!!

Liefs CAroline

PS. nog steeds geen notificatie gehad, jij wel??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Carin

Hoi Gerda,

Ik heb even je verhaal bijgelezen, wat een schatjes allemaal..
Het is dat ik er geen valkje meer bij kan hebben, anders had ik het wel geweten..

Greetz Carin

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes gerda

schaam schaam schaam  :-[ ik ben zolang niet meer in je dagboekje geweest  :-\ ik heb in elk geval toch enkele bladzijden doorgenomen zodat ik toch weer een beetje mee ben met je dagboekje  ;) en je kline lieverdjes .............. zo schattig zijn ze  :D ik ben eigenlijk best een beetje jaloers op jou  ::) je hebt zovele mooie foto's en filmpjes van je kleintjes en je kan er zoveel van genieten , zelfs het voeren doen ze gewoon ook al zitten de jonkie's bij jullie prachtig zeg  :D volgend jaar kan ik dat ook meemaken met mijn tamme valkjes maar kendi en misty zijn niet tam en zelfs heeeeeeeeeeeel erg agressief als er iemand in de buurt van het blok komt  :-\ maar goed ik ben al blij dat ik dit jaar nog jonkie's heb dus voor de rest zal ik maar geduld hebben tot volgend jaar en genieten van jullie kroost hier op het forum  ;)  :D

groetjes marilyn

Ineke

Haha, die tongzoen foto's zijn erg leuk. Het filmpje waar Grisha voert heb ik net bekeken en ik wist niet dat t zo snel ging? Het lijkt wel n versneld filmpje :) Zoals Sanna ook al zegt zie je t kropje vol worden.
Bij jou liggen ook overal handdoeken ;D

hippysuus

aggut..ik heb weer eens een doekje nodig tegen het kwijlen hoor. En wat goed dat Beagan een leuk huisje heeft :D :-*

Gerda

De foto's van vandaag!!!

Dat was het voor vandaag!!!
Liefs, Gerda

margreet

hallo Gerda,

Ja, bijna hetzelfde, alleen heb ik nog een mooi bont vrouwtje en een lutino vrouwtje.
Het jonge wildkleur mannetjes (1 jaar) is een eigen jong, het was een achterblijvertje, dus zielig, en zielige vogeltjes mogen blijven ;D, maar het is toch een echte man geworden en verliefd op mijn 3 jarig lutino vrouwtje. En nu dus het eerste nestje. 5 gezonde valkjes.
Dus 2 vaste koppeltjes en nog 1 jonge vrijgezel. Hij heet nu Jazzy (hij heeft een naam gekregen) die hopelijk een leuk koppeltje wordt met Beagan die straks "Sissy"gaat heten.
Ze hebben allemaal korte krachtig namen dus dat past er wel bij. Toby & Nicky
     Peppi & lucky
     Jazzy  & Sissy (de Keizerin)
Vanavond had ik het 1e nestje eruit en de ouders van het 2e nestje. Gingen ze dus gewoon de jonkies voeren.
Ze zijn waarschijnlijk niet zo kieskeurig wat dat bereft. Ze voeren ze zelfs als ik de jonkies in mijn hadn houdt. Dus ik heb ook handgevoerde jonkies :D.
Zal proberen er een foto van te maken, gaat alleen moeilijk als je dan alleen bent.
Heel verhaal weer.
Wacht op je foto's, altijd leuk
p.s. vandaag weer 1 verkocht.

groetjes Margreet