4 juni 2024, 02:04:48

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Ivy





Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

~Natas~

Hai Gerda,

Oh jeetje zeg wat groeien ze hard zeg.
En wat worden ze mooi zeg.
Het zijn echt schatjes om te zien, moet je die koppies van ze zien  :-*
Kan me voorstellen dat je er trots op bent, zou ik ook zijn hoor.
Leuk filmpje om te zien hoor Lin.

Groetjes,

Natas

Gerda

Hoi Lin,

Bedankt voor het filmpje. Schattig om te zien!! Ronald vond het ook erg leuk!

Hoi Caroline, Ivana en Nats,
Het is wel apart om ze te zien en te weten dat ze uit de eitjes van Grisha en Nezumi komen!! Ze zijn inderdaad erg leif!!

En ja Riny, het kuifje komt al bijna door!!

En ja, voor wie is de eerste kleine Nezumi??
Raden maar!!!!


Zelf zit ik op dit moment een beetje in de lappenmand. Ik ben net bij de huisarts geweest, en er is in het ziekenhuis urine en bloed onderzocht.
Over twee weken moet ik een echo van mijn nieren!!
Ik heb een nierbekkenontsteking en dat komt door niersteentjes. Nu heb ik eerst 10 dagen heftige antibiotica en sterke pijnstilling. Dan moet de ontsteking over zijn, zodat ze over twee weken op de echo kunnen zien of er nog steentjes zitten!!
Mijn huisarts schrok best en vooral van het feit dat ik gewoon op mijn werk zat. Nou ja zat, ik kon niet stilziiten en zat gewoon op mijn stoel heen en weer te zwaaien.
Ik heb net een half uurtje geleden de pijnstiller genomen en hij werkt fantastisch. Ik neem niet vaak pijnstilling, dus dan werkt alles goed.

Dus ik moet maar eens kijken hoe het de komende dagen gaat. Ik heb van mijn huisarts rust voorgeschreven gekregen totdat de klachten over zijn. Het hoefde gelukkig niet perse bedrust te zijn  :D

Liefs, Gerda

marilyn

hoikes gerda

jammer dat je je niet goed voelt maar gelukkig helpen de pijnstillers wel goed  ;) ik hoop dat de antibiotica even goed werkt en dat je al snel van je ontsteking en je steentjes af bent  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Wow, nierbekkenontsteking, dat is heel pijnlijk, ik weet er alles van.

Heel veel betrschap!!

Liefs van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Hoi Mailyn en Caroline,

Bedankt!! Maar het is nog steeds niet echt uit te houden!! Kan een uurtje op de stoel zitten en dan is het over.
Hopelijk trekt het snel bij!!

Liefs, Gerda

bobbie

Hoi Gerda,

Wat vervelend zeg, nierbekkenontsteking. En dan druk ik me nog mild uit ::).
Neem je rust en zorg goed voor jezelf. Het ziekenhuis stort niet in zonder jou hoor (zeggen ze tegen mij ook altijd :P ;))

Wat een schitterende kleinkinderen heb je Gerda, echt lieffies. ;D

Geniet maar van ze, inderdaad op afstand.
En heeeeeel veel beterschap. Hopelijk zijn er over 2 weken geen niersteentjes meer te zien.

Groetjes, Nel :)

Lin

Hey Gerda,

wat naar dat je nog niet helemaal 100% bent. Heb je dat al eerder gehad nierbekkenontsteking? Of was dat alleen blaasontsteking. We hebben het er al eens eerder over gehad. maar Nierbekkenontsteking krijg je toch na blaasontsteking als je er niks aan doet?

Ik heb het dan ook gehad. van het ophouden kreeg ik het onwijs in mij rus. We hebben toen een taxi gebeld tijdens het lopen want ik was al een week zo. Dat doet echt zeer. sterkte!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Agnes

Hoi Gerda,

Ik hoop dat het snel minder wordt met de pijn.
Want van pijn wordt je niet vrolijk.
Beterschap!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Gerda

Hoi Agnes en Lin bedankt!!

En Lin, bij mij is het niet opstijgend (dus door blaasontsteking) maar door obstructie (nierstenen). De combinatie maakt het zeer pijnlijk, de kolieken van de nierstenen en de constante doffe pijn van de nierbekkenontsteking.
Daardoor gaan je buikspieren constant in een kramp (harde buik). Niet leuk dus. De pijnstilling helpt wel, maar natuurlijk niet helemaal.

Maar genoeg over mij  :)

Grisha en Nezumi hebben het blok verlaten en zijn wer begonnen met hun ritueel van nest zoeken en wipwappen.
Als ze nog een derde ronde beginnen zal ik ze niet tegenhouden. Grisha heeft in totaal 7 eieren gelegd, dus een paar meer is niet erg. Ook vallen ze niet af van het broeden.

Maar daarna haal ik het blok weg. Ik hoop dat ze dan een keertje stoppen  :)

Zo, dat was weer even een update.
Mijn paasfoto is ook de deur uit!!

Eigenlijk jammer dat het een valkje moet zijn. Want dit paaseitje is toch geweldig:



Toen was hij net 6 weken oud  :D

Groetjes, Gerda

Rianne

Wat liiiief!! :)

Vervelend dat je weer ziek bent. Ik heb 2 of 3 keer een blaas ontsteking gehad, je weet niet hoe wat je met jezelf aan moet. :-\
Ik hoop dat het gauw over is! :)

Gerda

Net Grisha en Nezumi even gewogen (na twee keer broeden)
Ze zijn allebei aangekomen!!!

Grisha weegt nu 110 gram
En Nezumi 88 gram !!

En dan te bedenken dat Nezumi anderhalf jaar geleden na een week verblijf bij Feld ivm luchtweginfectie maar 67 gram woog!! Nu weegt hij bijna net zo veel als Spikey  :o

Ik ben blij met dit gewicht van Nezumi, dan heeft hij wat meer weerstand. Want het blijft een 'longpatientje'.



Gerda

Hallo allemaal,

Hier nog even de foto's van de twee kleintjes van Nezumi en Grisha die bij de grootouders opgroeien.

de fotos van gisteren

De oudste dag 12. De ring zit er nog om heen.




wildkleur van grisha en nezumi 2 dag 11. Lin heeft hem proberen te ringen maar die viel eraf.


Morgen is de oudste 14 dagen oud!!! Dat gaat snel!!

Groetjes, Gerda

Riny


Hoy Gerda
Zijn allebei je kleinkinderen wildkleurtjes?
Groetjes Riny :D

Gerda

30 maart 2006, 14:23:43 #2414 Last Edit: 30 maart 2006, 22:30:29 by Gerda
Hoi Riny,

Ja, allebei kleine Nezumi's  :D

He, ik heb berichtje 9.999 van je!!!!

Liefs, Gerda